18 Eylül 2013 Çarşamba

beyaz gömlek


 sürekli dikiş dikiyorum fakat fotoğraf çekme problemi yüzünden yayınlayamıyorum.


dikişte içime sinen bir çıtaya anca ulaştığımı düşünüyorum.bu sene diktiğim her parça, önceki yıllara göre daha kullanışlı..önceden diktiklerimin çoğu, sırf o kumaşı kesip dikmiş olmak için uğraştığım ve giyemediğim şeylerden oluşuyor.şimdi çoğunu değiştiriyorum.

dikişim çok iyi değil, öyle bir iddiam da yok ! milimetrik hesaplamalar, cetveller, bol teğeller vs.. hiiç bana göre değil.asla teğel almam.bedenimden bir beden büyük kalıp çıkarırım ve dikiş paysız keser, iğneler ve dikerken iğneleri toplarım.yaka, manşet, cep gibi özel hassasiyet gerektiren parçalarda teğel yaparım.kalıpsız dikmeyi çok severim ya da  üzerime uygun basit bir kalıbı baz alarak, modeli kumaşın üzerine çizer geçerim.dikiş itiraflarım şimdilik bu kadar :))

bu gömleğin kalıbını çok ama çok sevdim, tek bir yerinde bile düzeltme yapmadım.

 kalıp: mayıs 2012 
model 104




13 yorum:

Ful Atolye dedi ki...

Çok şık olmuş ellerine saglık. Benim de hiç sabrım yetmiyor tegeldi vs. Kolay pratik olsun çabuk olsun:)

arch.fikriye dedi ki...

edacım itirafı bir kenara bırak süper olmuş. hazırdan farkı yok.ellerine sağlık.

suhuba dedi ki...

Ellerine sağlık. Yakışmış. yeni cicileri bekliyoruz o zaman :)

sewda dedi ki...

Cok başarılı olmuş bence elinize sağlık. Ayni bende sizin gibiyim hatta bugüne kadar kalıp çıkarıp diktigim kıyafet sayilidir

Hande Erdede dedi ki...

gömlek çok güzel olmuş hazır gibi. elinize sağlık. dikiş itiraflarınızda kendimi gördüm sanırım bir çoğumuz böyleyiz :) sevgiler

suhuba dedi ki...

Eda eda iyimisin? Gelip gelip kaçıyorsun :)

Funda Çağlayan dedi ki...

Acaba tekrar ne zaman bloğunuza döneceksiniz? Hergün bakıyorum, beyaz gömlekte takıldık kaldık. Zarif zevkinizi bizden esirgemeyin lütfen. Kışlık kreasyonlarınızdan da feyz alalım.

Yelda Kaya dedi ki...

Ben önceki diktiklerini de çok beğeniyorum. Tabii ki zamanla el oturur daha güzel işler ortaya çıkar ama bence kendine haksızlık etme. Bu gömleği de yine çok beğendim. Güle güle kullan. :)

türkan engin dedi ki...

Eda hanım ben sizi çok severek takip ediyordum ve diktiğiniz montlara bayılıyordum. Ancak siz ortalıktan yok oldunuz. Lütfen dönün artık.

designbyeda dedi ki...

Beni merak eden, mesaj gönderen herkese çok teşekkür ederim. Bloğa ara vermemin tek sebebi fotoğraf çekme sorunu :)) onun dışında çok şükür iyiyim. Ama gerçekten çok özledim. Yakında yeni yazılar yazmayı planlıyorum. Herkese sevgiler

ANTİGONE dedi ki...

gömlek süper ama özledik artık ;))

gooogoook dedi ki...

Eda Hanım merhaba, bunca güzel dikişleri diken bu güzel hanım nerelerde artık meraktan çatlayacağım. Bizi bu güzel paylaşımlarınızdan mahrum bırakmayın bence artık, merakta kaldım.. Sevgiler selamlar:)

designbyeda dedi ki...

gooogoook;
sevgili Handan Hanım,
fotoğraf konusunda yaşadığım sıkıntı yüzünden soğumuştum blog yazmaktan.aynı problem devam ederken nasıl yaparım bilemiyorum ama inanın bu kadar ara verdikten sonra geri dönüş yapma isteği bende de var.bakalım, kısmet :)) size de sevgiler, selamlar..