20 Ağustos 2013 Salı

ayva çekirdeği maskesi yapımı




bilen bilir, doğal olan her şey beni kendine mıknatıs gibi çeker.uzun zamandır denemek istediğim bir maskeydi bu.cilt lekelerine, sivilcelere, kırışıklıklara iyi gelen, cildi tazeleyip sıkılaştıran bir mucizeymiş kendileri.henüz bir kaç kez uyguladım.cildimde yıkadıktan sonra bir gerginlik hissediyorum.diğer etkilerinin sonuçlarını yazmak için çok erken.boynumda güneş lekesi var bakalım işe yarayacak mı? kullananlar çok memnun.
denemekte fayda var.ben göz altı dahil tüm yüzüme ve boynuma sürüp, 20 dk bekletip yıkıyorum.

yarım çay bardağı suya, 7-8 adet ayva çekirdeği ekledim.ertesi gün baktığımda suyun kıvamında bir değişiklik yoktu.çünkü çekirdekler oldukça minik.ben de fotoğrafta gördüğünüz diğer çekirdekleri de ekledim ve ertesi gün kıvamı koyulaşmıştı.bence bu kadarı bile bir mucize.doğanın gücüne hayran olmamak elde değil..



video için tık tık



4 yorum:

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

Şahane bir formülmüş canım kışın yapmam lazım doğum sonrasında:))) sana yazmadım herhalde :yeni blogum modavesaireburcu.blogspot.com
Görüşmek üzere:)))

designbyeda dedi ki...

Canım hayırlı olsun. Hemen takip ediyorum

ANTİGONE dedi ki...

çok kolaymış, hemen denemeli :))

birmavimbirpembem dedi ki...

üye olmak istedim ama olmadı banada beklerim üye kısmındaki eksikliği gider