30 Temmuz 2013 Salı

tropikal desenli elbisem ve çanta yapımı




 yıllar önce diktiğim ve beğenmediğim elbiselerimi tekrar hayata geçiriyorum bu aralar.kumaşı o kadar çok seviyordum ki değişikliği ilk hakeden bu elbise oldu.

kalıp hangi sayıya ait hatırlamıyorum fakat dümdüz bir bluz kalıbını uzattığımı söyleyebilirim.














çantanın yapımı da çok basit.daha önce aynı yöntemle makyaj çantası dikmiştim.
kumaşın daha sert durması için çanta telası kullandım.oldukça sert bir tela da işinizi görür.sanırım yaka telası diye de satılıyor.
fermuar kullanmadığım için, ağız kısmını astarla çevirdim ve çanta mıknatısı taktım.
önünde kullandığım aksesuar ise eski bir bikinime ait. 

bu arada edautlu adıyla instagram'da, @eda_utlu adıyla da twitterdayım ;)









6 yorum:

Günlükçü Bayan dedi ki...

çok güzel olmuş bence :)

Yasemin Avun dedi ki...

Elbise çok şık olmuş. Güle güle kullan:))

KendinDik.Com dedi ki...

kumaş güzelmiş gerçekten de... ama ben söküp dikmeye acayip üşeniyorum. onunla uğraşacağıma yenisini dikerim diyorum. sonra da tadilat gerektiren giysilerle dolu koca bir kutuya sahip oluyorum :))

suhuba dedi ki...

Before After olmuş. Tanıyamadım elbiseyi :)

designbyeda dedi ki...

günlükçü bayan,
çok teşekkür ederim.

yasemin avun,
çok teşekkürler..

kendindik.com,
ben de çok üşenirdim ve aynen tadilatlıklar üstüme yığılmaya başlayınca mecburen işe koyuldum. ya gözden çıkaracaktım ya dikecektim :) kıyamadığım için değerlendirdim.bir de sökmek yerine, dikişlerin üzerinden kesmeyi tercih ediyorum :D

suhuba,
canım merhaba tekrar :) çok teşekkür ederim..

melisa solmaz dedi ki...

siten harika canım senin ama resim saysı az biraz bide karanlık çıkmış burada ama sana çok yakmış yine