5 Şubat 2013 Salı

yeni resimlerim :)


ilk resmim bitti :) 
3 - 4 tane kuş resmi istediğim için,
2.çalışmam da bir papağan oldu.gözleri, ayakları ve tüy detayları yapılması için kurumayı beklemekte..





tabi ben  beklerken boş duramadım.
3. resmim de serçe olacak.şu an pek bir şeye benzemeyen aşağıda ki resim yani :) 
çok keyif alıyorum, gündüzleri saatlerin nasıl geçtiğini anlamıyorum .tam da ihtiyacım olan şey.akşam da dizi keyfiyle birlikte örgü örüyorum.bir bluz kestim ama elim dikişe gitmedi son 1 haftadır.




ben hızımı alamıyorum :)  ''acaba insan resmi yapabilecek miyim?'' merakımı yenmek adına, bu resme başladım.henüz başlangıç diyebilirim.düzeltilecek ve detaylandırılacak çok şey var..


bu da orjinali, benimkiyle pek alakası yok :) 





7 yorum:

dikisdikiyorum dedi ki...

çok güzel olmuşlar eline sağlık. Resim yapabilen insanlara çok özenmişimdir. Ne yazık ki ben de o yetenek yok:(

suhuba dedi ki...

Canım bence çok başarılı olmuş. Harika :)
Bende dikişe dönemedim ya:) Akşamları eve geliyorum yemek çocuk oooo :) yemekten sonra bitiyorum :) Sen canavar gibi dönersin. Ve insan resmi bence çok güzel olacak. Görürsün...

Rengarenk Daphne... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
arch.fikriye dedi ki...

Edacım bencede çok başarılı ellerine sağlık

gooogoook dedi ki...

Ben de çok beğendim, gayet güzel gidiyor anlaşılan çalışmalar, harika:).

safransarı dedi ki...

Gerçekten çok iyi..

Shelby dedi ki...

Harika olmuşlar, ellerine sağlık:)