23 Şubat 2013 Cumartesi

tay tüyü kaban ve penye elbise


yola çıkmadan önce kabanımı ve yeni diktiğim elbisemi fotoğraflama imkanı buldum.zaman bulmuşken de paylaşmak istedim.malum 10 gün kadar pek fırsat bulamayabilirim.
kabanı mankenin üzerinde göstermiştim.detaylar da yine burada.







 Burda'nın Aralık sayısındaki elbiseyi, bir kaç değişiklik ile diktim.orjinalinde ön kısmı daha açıktı ve kenarlar biye ile temizlenmişti.içine body giyerek kullanmaktan yana olmadığım için ,yaka kenarını kıvırma payıyla birlikte 7 cm genişlettim.bitmiş hali ile 3 cm genişlemiş oldu.
birde etek ile birleşme yerindeki pililer hoş durmayınca, düz birleştirmeyi tercih ettim.

yaz başı ilaçlar sayesinde aldığım 5 kiloyu vermiş bulunmaktayım.2 ay boyunca haftanın 5 günü spor yaptım.şu an 51 kiloyum.2 hafta ara verecek olsam da, sporu bırakmayı artık düşünemiyorum bile..herşey bir yana daha dinç uyanmak ve daha sağlıklı hissetmek gibisi yok.
sevgiyle kalın..







25 yorum:

Ceyda Çiçek dedi ki...

merhaba eda hanım maaşallah durdunuz durdunuz bombayı patlattınız..darısı biz dikişcilerin başına..bu arada bir şey sormak istiyorum kemeri çevirmek zor oldu mu?

keskin makas dedi ki...

çok güzelllll

meryem akdeniz dedi ki...

özellikle kabanı çok beğendm..ellerinize sağlık ne kadarda güzel dikmişsiniz

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

Şahane olmuş canm ikisi de özletttme kendiniiii

Yasemin dedi ki...

Kaban çok güzel olmuş. Güle güle kullan.

Suzy Lilibebek dedi ki...

Harika parçalar... Ellerine sağlık:) senin güzelliğine güzellik katmışlar.

ikitanemvebiz dedi ki...

ikisini de çok beğendim ellerine sağlık ...
keşke bende kilo verebisem :(

mevlüde Turk dedi ki...

Her ikiside sahane olmus, ee tabi giyen sahane olunca... Guzel gunlerde kullan hayatim.

arch.fikriye dedi ki...

Edacım tek kelime ile harikasın.fiziğin o kadar muntazamki kalemle çizilmiş gibi.sana katılıyorum sporu alışkanlık haline getirdiğinde boşluk hissediyorsun ve faydası tartışılmaz.kabanı üzerinde görmek nasip oldu ve bittim resmen.ya rengi modeli.kıyafetlermi süper sen mi valla bilemedim:)))siyah elbisen süper olmazsa olmazlardan.ellerine sağlık.yolun açık olsun.

sewda dedi ki...

ikiside çok hoş ellerinize sağlık.güle güle giyin.iyi yolculuklar buarada

nuryyl dedi ki...

Gayet fit görünüyorsunuz sporda bağımlılık yapıyor :) kaban çok güzel Durmuş üzerinizde

designbyeda dedi ki...

ceyda çiçek,
kemerin orta kısmında 10 cm kadar bir açıklık bırakıp oradan çevirdim, sonra her yeri üstten diktim..bu şekilde yaparsanız zor olmuyor.

keskin makas,
çok teşekkürler.

meryem akdeniz,
beğenmenize sevindim, teşekkür ederim.

modavesaire burcu,
canım Antalya dönüşüm süper olacak.hem moral, hem kumaş depolayacağım.

yasemin,
teşekkür ediyorum.sevgiler.

suzy,
canım benim teşekkürler.öpüyorum.

ikitanemvebiz,
benim yaptığım tek şey 45 dk koşu bandında yürümek.Antalya'da dışarıda yürüyebileceğiniz alanlar vardır.bir başlasanız, bir hafta kadar zor gelecek, üşeneceksiniz ama sonrası kolay geliyor.

Mevlüde Türk,
:) çok teşekkür ederim.sevgiler.

arch.fikriye,
Fikriye Hanım'cığım ne güzel sözler bunlar.ruhumu okşadınız.kocaman sevgiler :)))

sewda,
çok teşekkür ederim.amin :)

nuryyl,
güzel bir bağımlılık, abartmadıktan sonra tabi :) teşekkürler.

Ceyda Çiçek dedi ki...

yardımınız için teşekkürler..

suhuba dedi ki...

Sen bu cicilerle hazırlık yapmışsın bile... Enerjini kapıp gelmeni bekliyoruz :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

canım benim çok güzelsin maşaşllah. Her zamanki gibi çok güzel taşımışsın elbiseni de kabanını da.

Funda Çağlayan dedi ki...

Her iki parça da mükemmel olmuş, zaten kötü bir çalışmanız yokki. Elbisenizin kumaşı nedir? Model çok uygun olmuş. İyi günlerde giyin. Askerinize de allah hayırlı teskereler nasip etsin.

Merve Güçlü dedi ki...

O kaban neydi o kaban :) 2side çok şık olmuş ellerine sağlık ama sanki kabanı biraz daha fazla beğendim :P derhal tay tüyü kumaş bulmam lazım şevke getirdi bu kumaş beni :)

designbyeda dedi ki...

ceyda çiçek,
rica ederim :)

suhubam,
insallah çok güzel geçer :)

blogdayaparımkariyerde,
canım benim çok teşekkür ederim.

fundaçağlayan,
Funda Hanım güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.elbisemin kumaşına çelik penye deniyor.ve dileğiniz için Amin diyorum :)

Merve'cim,
ben de kabanımı daha çok seviyorum :D çok teşekkürler , kocaman sevgiler..

gooogoook dedi ki...

Harkulade, hem kaban hem elbise, kesinlikle emeğinizi gösteren bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık, iyi günlerde giyin:).

suhuba dedi ki...

Nirdesin. Oraya mı yerleştin. Hatunum. TIK TIK TIKKK....

kendinemoda dedi ki...

merhaba eda siteni epeydir takip ediyorum.çok güzel şeyler üretiyorsun,özellikle kabanına bayıldım.elllllllerine sağlık.bende birşeyler yapmaya çalışıyorum kendi çapımda.mutlaka ziyarete bekliyorum.sevgiler...

designbyeda dedi ki...

suhubam,
döndüm döndüm hatunum..şifayı kapmıştım anca toparlanıyorum..

kendinemoda,
güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.hemen geliyorum bloğunuza, size de sevgiler..

Yasemin Bischoff dedi ki...

Kaban çok yakışmış :-)

Sana mail yolladım cevaplarsan çok sevinirim. Sevgiler
Yasemin Bischoff

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzel ozellikle paltonun rengi.
bende beklerim bloguma :)

Asortik Krep dedi ki...

Ben de çok yakıştırdım,güle güle kullan :)