21 Şubat 2013 Perşembe

kazak ve kürk yelek


bu cumartesi günü Antalya yolcusuyum ve bir aksilik çıkmazsa da 1 Mart'ta öğlen 12 de Kıbrıs'tayım.erkek arkadaşımı görmeyeli 2 ay oldu.inşallah güzel bir hafta sonu geçireceğiz.heyecan dorukta :)

burada bahsettiğim kürk yeleğimi üzerimde fotoğrafladım sonunda.
ve yine aynı yerde bahsettiğim kazağımı bitirdim.yakasını değiştirdim.o fotoğraftaki gibi değil.genelde reglan keserim kol evlerini fakat ilk defa denediğim örgü detaylı reglan kolu inanılmaz sevdim.


ayrıca etek ve kol ucunda farklı bir başlama tekniği var.hazır örgülerde olurmuş bu.lastikle başlamayacağım zamanlarda, uçlarının dönmesini istemediğim için bu şekilde başlıyorum.biraz uğraştırıcı ama el alışınca kolay geliyor.başka bir örgüde fotoğraflarım öğrenmek isteyen olursa..










yeni bir kazağa başladım. hazır aldığım fakat sonradan kendini salan kazağımı söktüm.sanki bir kazak çıkmayacak :) ama bulabilirsem bu rengin 1-2 ton koyusu ile kolları örmeyi planlıyorum.bu fikri de Zara'dan çaldım diyelim..




13 yorum:

sevgi atölyesi dedi ki...

çok güzel olmuş her ikisi de, ama kazağın başlangıcı ve kolları harika olmuş, açıklamalı halini de bekliyoruz. sevgiler...

ANTİGONE dedi ki...

aynı anda kürk yelek dikmişiz, inanmıyorum! kazağa da yeleğe de bayıldım. ellerine sağlık ;))

arch.fikriye dedi ki...

çok yakışmış hepsi ayrı ayrı güzel.Hayırlısı olsun diyelim Allah kavuştursun.

idil dedi ki...

Beyaz kazağa bayıldım, ellerine sağlık Eda =)

Özellikle kol modelini ve etek ucu başlama tekniğin çok güzel olmuş çok şık duruyor, güle güle giy =)

Başlama teknikini ilk defa görüyorum ve çok ilgimi çekti eğer tekniği paylaşabilirsen bizimle çok sevinirim,

Sevgiler =)
idil.

www.myjunkybox.com

designbyeda dedi ki...

sevgi atölyesi,
en kısa zamanda anlatacağım, çok teşekkür ederim.

antigone,
senin kürkünü merak ettim :) sağol canım.

arch.fikriye,
Aminnn :) teşekkür ederim Fikriye Hanım.sevgiler.

İdil'cim en kısa zamanda yayınlayacağım.ilgini çekmesi beni sevindirdi :) çok çok teşekkür ederim.benden de kocaman sevgiler.

Teslime A. dedi ki...

Harikalar uyum mukemmel ve memlektime gidiyorsunuz havalar biraz daha duzelsin bende dogruc Antalya ya aynen kazaginizin baslangicini acilen bende bekliyorum

Terzi Esma dedi ki...

yeleğine de kazağına da bayıldım canım
maaşallah diyorum güle güle kullan..
sevgilerimle..

suhuba dedi ki...

Süpersin. Sana bayılıyorum kıyafetler kaç yazar. Kıbrısa git gel enerjini al. Çok sevindim bu yolculuğa. Bizdende selamlar ilet lüğtfen. Ve ilk defa kıbrıs yapıyorsan beklentini çok yüksek tutma :) Güle güle git güle güle gel tatlım.

b-bstudio dedi ki...

Sevgili designbyeda çok güzel olmuş hakikaten pek de güzelsin çok yakışmış. Ellerine sağlık. Ben bloğumda sizden bahsetmiştim haber vermek şimdi aklıma geldi uğrarsanız sevinirim.
http://b-bstudio.blogspot.com/

ikitanemvebiz dedi ki...

wowwww Antalya 'ya mı geliyorsun ? Müsait olursan seni misafir etmek isterim :))
daha öncede çok istemiştim ama çocuklar hasta olunca cesaret edememiştim ...
kazağına bayıldım etek ucu ve kol detayı çok güzel görünüyor anlatırsan bende çok sevinirim ...
yeleğini ve kazağını güle güle giy.

designbyeda dedi ki...

teslime,
fırsat bulduğum ilk anda açıklamalı bir post geliyor o halde :)

suhubam,
canım benimmm :) nasılda enerji veriyorsun.Kıbrıs'ı görecek olan kim ? :)) gözüm bir şey görmezkii..öpüyorum.

b-bstudio,
çok teşekkür ederim.hemen ziyaret ediyorum bloğunuzu :)

ikitanemvebiz,
yaaa çok sevindim davetinize :)
erkek arkadaşımın ailesi ile birlikte geliyorum fakat fırsatım olursa mutlaka haber vereceğim.olmadı bir dahaki sefere diyelim olur mu? geri çevirmişim gibi algılamayın ama n'olur..sevgiler

ikitanemvebiz dedi ki...

tahmin ettim yalnız olmadığını müsait olursan haberleşiriz canım Sevgiler

designbyeda dedi ki...

ikitanemvebiz,
ilk ziyaretimiz olacağı için, ailece gidiyoruz.ama bir ayağım hep burada nasılsa :) size de kocaman sevgiler.