14 Ocak 2013 Pazartesi

yağlı boya resim denemem :)


son yazımda Antalya'da uzun süre kalacağımı ve kursa gideceğimi söylemiştim.fakat günüm günüme uymuyor.dün itibariyle Fethiye'ye dönüş yaptım.resim yapmaya da kendi kendime başladım.yağlı boyayı, lisedeyken resim dersinde elime almışlığım vardı.biraz da kendime güvenim var :) cesaret desen bolca...

olmazsa olmaz canım diyerek aldım boyaları elime..internetten de bir resim seçtim.ilk deneme için fena sayılmaz diye düşünüyorum..tabi daha çok rötuş yapılacak.kurudukça üzerine çalışacağım.kuşun kanatlarındaki beyazlık tam istediğim gibi olmadı, ayakları bitmedi, dal yapılacak ve boş yerlere biraz yaprak yapmayı da düşünüyorum.

resmin orjinali de budur.



9 yorum:

agresif prenses dedi ki...

supersin eda`m ya cok guzel olmus sen bunun ilk denemen olduguna emin misin bana pek oyle gelmedi de:)))

gooogoook dedi ki...

Ben çok beğendim, insan kendi yaptığı işi ve ne noktada olduğunu bilir, bence şimdiden bu noktadaysa çok çok daha ilerletilebilir, elinize sağlık:), çok tatlı bir kuş olmuş.

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

vallahi mükemmel hayran kaldımm:s

berry dedi ki...

Bence çok başarılısın canım çok beğendim demekki yeteneğin sadece dikişe değilmiş :-)

suhuba dedi ki...

Edam bu nedir? Süper hatun. Daha ilk denemen buysa sen yandın. Bu konuda senden beklenti çıtamızı yukarı attın. HAdi bakalım yeni cicilere :)

FERİDECO dedi ki...

Edacığım çok şaşırdım ama çok güzel olmuş ellerine sağlık ben ce sen bu konuya daha çok eğil çok başarılısınnnn çook çook çok:))

ANTİGONE dedi ki...

birçok alanda yeteneği olan insanları kıskanıyorum fena halde! benim çizimler çöp adamdan hallice olduğu için;p çok güzel olmuş canım, bayıldım :))

arch.fikriye dedi ki...

edacım zamanında babamın engeli ile giremediğim güzel sanatlar sınavından sonra sadece projelerime 3 boyut hazırlar oldum oda pc'de.valla süper olmuş.bence değerlendir.bizim burda mimarlık ofislerinde birinde kendi yaptığı resmi ışıklandırma yaparak sergiliyor acayip talep var.ellerin dert görmesin

designbyeda dedi ki...

agresif prenses,
eveeett :) gerçekten ilk denemem...çok sevindim ama bu kadar beğenilmesine :DD

gooogoook,
inşallah ilerletebilirim. çok keyif aldım çalışırken..teşekkür ederim.

blogdayaparımkariyerde,
sağol canımcım..

berry
:DD çok teşekkür ederim.

suhuba,
eyvah o zaman..ama acemi işi nedense iyi olur yaa :))

ferideco,
ben de çok istiyorum kocaman tablolar canlanıyor gözümün önünde..inşallah yapabilirim.çok teşekkür ederim.

antigone,
ben çöp adam bile çizmezdim ki..meğer az buçuk yapabiliyormuşum.denemeden anlayamazsın.yağlı boya çok farklıymış..sağol canım.

arch.fikriye,
içinizde kalmamış olmasını diliyorum sadece çünkü engeller insanı buruyor maalesef..yorumunuz için çok teşekkür ederim..