19 Ocak 2013 Cumartesi

neler yapıyorum??


yazın başlayıp, sıcaktan dolayı beni bunaltan kabanın modelini değiştirerek dikiyorum.şal yaka yapmaktan vazgeçtim.fermuarını bu şekilde dikiyorum, kapanınca fermuar gözükmeyecek.hazır kabanımdan bakarak yapıyorum.

nako'nun bu güzel yumağı ile kayık yaka bir kazak örüyorum.ip ince gibi dursa da,çok hızlı ilerliyor.

son olarak, Antalya'dan aldığım suni kürkle, biri kardeşime olmak üzere 2 adet yelek diktim..

tabi yağlı boya resme devam..










etek ucundaki tüyleri kumaşla birlikte dümdüz kesmemek için yukarı tarayarak kestim.
aşağıdaki görüntü ise işin cilvesi.burnuma gözüme dolan tüyleri söylememe gerek var mı ? :)




15 yorum:

arch.fikriye dedi ki...

kabanın rengine bayıldım.bitmişini üzerinde görelim inş. yeleklerin rengide çok güzel.kolay gelsin edacım.

pınariko dedi ki...

ellerinize sağlık kolaylıklar dilerim o hain kürklü kumaştan bir aralar bende kesme gafletinde bulunmuştum ıyyy sonra temizlemek çook zor yaaa:)) mutlu haftasonları..

nuryyl dedi ki...

Yelek çok güzel olmuş elinize sağlık :)

kardelen dedi ki...

ortalık fena batmış ama emeğine değmiş hepsi güzel görünüyor:)

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

senn boş durmadığı biliyordum ben :))) kürk şahane !!!

ANTİGONE dedi ki...

maşallah sana canım! hepsi çok güzel görünüyor. yünün rengi çok güzel :)

Özlem Şentürk dedi ki...

güzel olmuş kürkü nerden aldınız

dikisdersi dedi ki...

yelek bitmiş oldugu için süper ötesi olmuş ...sakın yıkama peluş oluyor ben yıkadım berbat ettim uçuşan tüyleri aklında olsun

güle güle kullanın :)

dikisdersi dedi ki...

aklında olsun ters taraftan ve maksın ucu ile kes

designbyeda dedi ki...

arch.fikriye,
bir kaç güne b,ter inşallah.çok teşekkür ederim.

pınariko,
:)) evet gerçekten zahmetli bir iş..size de güzel mutlu bir pazar diliyorum.

nuryyl,
çok teşekkür ederim.

kardelen,
oldukça kirlendi ama ben de sevdim sonucu :)

burcu'cum,
vallahi yeni başladım :) sağol tatlım.

antigone,
teşekkür ederim :)

özlem şentürk,
Antalya'dan bursa kumaş pazarından aldım.

dikişdersim,
o yazını hatırlıyorum, o yüzden yıkamadım :) makasın ucuyla kesmek hiç aklıma gelmemişti..bir de verdiğin link için teşekkür ederim ;)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

ellerine sağlık bitanem çok güzel olmuş kürk olana aşık oldum<3

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

kaban gerçekten müthiş bişeye benziyo canım merakla bekliyorum resimlerini:) tüylü kumaşlarla uğraşmak cidden sabır işi Allah kolaylık versin Eda'cım:))

designbyeda dedi ki...

cansu'cum,
sağol tatlım :)

blogdayaparimkariyerde,
şimdilik güzel gibi :) bazen bitirince beğenmediğim şeyler oluyor.bu onlardan olmaz umarım.sağol canım..

elidea dedi ki...

Hepsi çok özenliler. Herkes bir şeyler dikmeye yapmaya çalışıyor ama sonuç birbirinden çok farklı oluyor. Ellerinize sağlık.

sevgi atölyesi dedi ki...

çok güzel olmuş yeleğe bayıldık :) yalnız ben kabanı bekliyorum merakla. kumaşı şahane görünüyor.