4 Ocak 2013 Cuma

bu günlerde...



son postumu, erkek arkadaşım acemi birliğine teslim olduktan 2 gün sonra yazmıştım.o günden sonra 14 gün saydım.acemiliğini 4 hafta yerine 16 gün yapacağını duyduğum zaman dünyalar benim olmuştu.ama aylar gibi geldi yine de..vakit geçmek bilmiyor.

önceden zaman çok çabuk geçiyor, biri dur desin diye hayıflanırdım!! demez olaydım..
ayın 28'inde Burdur'dan teslim aldık ve Fethiye'ye güle oynaya döndük.ertesi gün birlikte İstanbul'a geçtik.bir gece de orada kalınca rüya bitti.sabah havaalanında yollarımız ayrıldı.o Lefkoşa'ya, ben Antalya'ya..

şu an Antalya'dayım.bir süre daha burada kalacağım gibi..
hatta bu akşam Halk Eğitim Merkezleri'nin, Asmek'in ve Belediye'lerin kurslarını inceledim.yağlı boya resim kursuna uzun zamandır gitmek istiyordum.kayıt tarihlerini kaçırmış olsam da, bir kursta kendime yer bulmayı umuyorum.olmadı, evde denemelere başlayacağım.şimdi tam vakti!!

sizleri takip etmeyi bırakmadım.bütün postlarınızı keyifle okudum.desteğiniz için de ayrıca teşekkür ederim.
en kısa zamanda görüşmek üzere.
sevgiyle kalın..

7 yorum:

FERİDECO dedi ki...

Edacığım Allah kavuştursun zamanlar senin için su gibi aksın,bu boş zamanın senin için çok verimli hale gelebilir haklısın mutlu yıllar canım

suhuba dedi ki...

Canımsın. bende seni öptüm :)

sevcan dedi ki...

öncelikle allah tezinden teskereler versin kıbrıs gidebileceği en iyi yerlerden biri için rahat olsun bir kıbrıslı olarak şanslısın diyorum :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Canım benim yaa.. İnan ki bittiği zaman diyeceksin ki zaman nasıl da geçip gitmiş. Zaman ikiniz için de çabucak ve kolay geçsin inşallah. Oyalanmak iyidir böyle güzel etkinliklerle:)

designbyeda dedi ki...

ferideco,
AMİN!!
çok teşekkür ederim.mutlu yıllar :))

suhuba,
öptüm :))

sevcan,
çok şanslıyım Allah'ıma bin şükür..tek derdim özlem.

blogdayaparimkariyerde,
canım o günlere ışınlansam keşke..inşallah geçer biter.öpüyorum kocaman.

cicileydi dedi ki...

sabrett:)
bu günler ne güzel günler
ilerde anımsayıp özliceksin ;)

suhuba dedi ki...

İyisin değil mi?