23 Kasım 2012 Cuma

yarasa kol gömlek




kol takma derdi olmayan harika bir kalıp.
modelin orjinaline sadık kalmadım ve yine farklılıklar yaptım, boyunu uzattım, yaka takmadım, ön orta dikişliydi ben düğmeli yaptım, cep kapaklarını yapmadım ve yakada bir düğmeyle tutturulmuş detay vardı onu da yapmadım :) ee ne yaptın? derseniz beden kalıbını kullandım ve önü düğmeli çalıştım :))

patrones kalıplarını gerçekten çok çok seviyorum.burdaya göre hem daha modern modeller var hem de kalıplar neredeyse cuk diye oturuyor ya da 1-2 ufak düzeltmeyle işiniz bitiyor.

kalıp:patrones 299 / model 6
buradan dergiye bakabilirsiniz.










 









17 yorum:

darkolivee dedi ki...

ne kadar kullanışlı bir model tatlım, hiç modası geçmez, çok beğendim

sevgiler

Mine Mert dedi ki...

Modeli birebir çalışmak yerine,tarzına uygun değişimler yapmak daha mantıklı.Sade ve şık olmuş,iyi günlerde kullan.Verdiğin linkten dergiyi inceledim,,modellerin hepsi kullanılabilir.

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

süpermiş valla ben de kol takmayı sevemedim gitti keşke bütün kollu modeller böyle olsaymış:) her zamanki gibi çok şık olmuşsun canım ellerine sağlık. acaba bu dergiyi nereden alıyorsun ben hiç göremedim de:/

Seher Taşçı dedi ki...

Harika olmus her zamanki gibi:) patronesin cok guzel modelleri var ama ben hala bir tane yapabilmis degilim. Sende gorunce hirs yaptim simdi. İlk is hemen bi tane deneyecegim:)

designbyeda dedi ki...

darkolive,
evet çok kullanışlı oldu gerçekten.beğenmene sevindim canım..

mine mert,
patrones gerçekten çok zevkli bir dergi.ayrıca çok fazla model var ve bir model bir kere veriliyor.burda gibi değil.uzunu, kısası, spor dikişlisi vs.. burda bir modeli bir kaç modelmiş gibi sayıyor.

blogdayaparımkariyerde,
canım ben dergiyi internetten indiriyorum ve çıktı alıyorum.malesef Türkiye'de satışı yok.

seher taşçı,
çok teşekkür ederim :)deneyin pişman olmayacaksınız..

yeni hayat dedi ki...

hiç üşenmedim geriye doğru tüm postlarına baktım, kesinlikle inanılmaz bir gelişme gördüm, dikiş bilmiyorum ve böyle bir yorum haddim olmayabilir ama ilk yayınından bugüne kesinlikle yükselen bir başarı grafiğin var:)) ben de başlamak istiyorum bu dikiş işlerine ama daha cesaretim yok! çok severek takibe aldım seni;)

Esra Sevgi dedi ki...

güle güle kullan canım:)

ayca dedi ki...

harika birşey olmuş mağazada görsem alırım

ANTİGONE dedi ki...

çok şık olmuş canım. bana da uzun süredir Burda'nın kalıplarından fenalık gelmeye başlamıştı. ama dergiyi, özellikle de patronları nereden ve nasıl indirdiğini anlamadım. link ve açıklama rica ediyorum senden ;))

dikisdersi dedi ki...

dergide bluz da harika Eda sen dikersen yakışmaz mı hiç

Acemi Terzi dedi ki...

Ben bu gömleğe aşık oldum (*.*)

ummucan dedi ki...

bende kaç gündür verdiğiniz linke bakıyorum ama bu dergiye nasıl ulaştınız kalıpları internettenmi alıyorsunuz?

Adsız dedi ki...

merhaba blogunuzu beğenerek takip ediyorum.Bir şey sormak istiyorum.Ben de patrones dergisinden kalıp çıkarmak istiyorum.dergileri indirdim.pafta kağıdının parçalarını çıktı alırken a4 kağıdının büyüklüğünde mi yoksa büyüterek mi çıktı alıyoruz.bilgi verirseniz çok sevinirim.

designbyeda dedi ki...

yeni hayat,
yorumunuz beni gerçekten çok sevindirdi.dışarıdan çok daha iyi anlaşıldığından eminim, o yüzden haddiniz olmadığını asla düşünmem, çok teşekkür ederim.cesaretinizi toplayın bence, ucuz kumaşlardan başlayın.en fazla kumaş çöpe gidecek.ben hala çöpe atıyorum.dikiş dersi üstadımız bile atıyor. siz kendinize bir şans tanıyın.

esra sevgi,
teşekkürler :)

ayca,
:D çok sevindim teşekkür ederim.

antigone,
canım post hazırlıyorum bununla ilgili :)

dikişdersi,
:) teşekkür ederim çiğdem'cim.

acemi terzi,
:)) teşekkür ederim.

ummucan,
bir post hazırlıyorum.yardımcı olurum inşallah.

adsız,
size de merhaba,
a4 çıktısı alıyorum.8 parça çıkıyor.bunları birleştiriyorsunuz.bir post hazırlayacağım bununla ilgili.

suhuba dedi ki...

Bu nekadar güzel olmuş. Tek kalıpta gömlek. Tek kelimeyle bayıldım. Süpersin

Özgür Tatlar dedi ki...

ne kadar guzel olmus.cok kolay gibi anlatissin ama ben hayatta beceremem .gule gule kullan.

comet70 dedi ki...

ellerinize sağlık çok şık olmuş sizede çok yakışmış bende çok acemiyim inşallah ev taşıma telaşınmdan sonra tekrar dikişe dönüp kendi çapımda sizlerden birşeyler öğrenmek isterim.