10 Kasım 2012 Cumartesi

triko elbise




Antalya'ya gittiğim zaman bir kaç kışlık kumaş aldım.bunlardan biri de bu gri triko.bana elbise, kardeşime tunik, anname de kazak çıktı :) çok bereketliydi kumaş.

bilgisayarım bozuldu maalesef.çok kötü bir ev sahibi oldum.bir kaç gün kimseyi  takip edemedim.bir süre daha durum böyle olacak.birlikte dikiyoruz etkinliğine katılan arkadaşlarım, elbiseyi bitirip bloğunuzda yayınladığınız zaman, linkini kopyalayıp bana gönderebilir misiniz? bu durumdan dolayı takip etmem güç olacak ve kimseyi kaçırmak istemiyorum.

temmuz 2011 103  numaralı kalıp.

15 yorum:

Cosmokedi dedi ki...

çok hoş olmuş güle güle giyin:)

yasemin uzunoğlu dedi ki...

elbiseniz çok hoş olmuş sanırım antalyadan bursa kumaş paarından aldınız kumaşı iyi günlerde giyin :)

Seher Taşçı dedi ki...

Çok şık olmuş, bayıldım:)

suhuba dedi ki...

Selam. İnanamıyorum bu ne güzellik. Bak nazar değerse benden değil. Süperrrrrrr. Aklımdan triko kumaş alıp salaş kazak ve kalem etek dikmek geçiyordu. İşte sen beni gaza getirdin :) BAyıldım. Çoookk güzelsin.

Ebru Bayrak dedi ki...

Çok güzel dikmişsiniz güle güle kullanın.

Esranın dünyası dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, çok yakışmış. Güzel günlerde giymek nasip etsin Rabbim. Maşallah Allah nazarlardan saklasın. İyi günler kolay dikişler dilerim..

Hakan dedi ki...

Tarzınız güzel...

Hobby Dünyası dedi ki...

Elbiseyi bitirip yayınladım.
http://hobbyismyworld.blogspot.com/2012/11/kasm-2012-burda-138-numaral-elbise.html

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

süper olmuş edacım ellerine sağlık çok da yakışmış:) benim bi maruzatım olacak buarada:) ben etkinlik elbisesini iş yoğunluğumdan dolayı (son 1,5 haftadır gece 11'lerden önce eve dönemediğim için)henüz bitiremedim ve sanırım bugün son gündü. Anca dün başlayabildim dikmeye, bu akşam da gider gitmez devam edicem ama biter mi bilemiyorum:/ Benim için süreyi uzatın diyemem ama eğer genel olarak bir yetiştirememe durumu varsa, ben de haftasonuna garanti bitirip yayınlamış olurum:) Ben sadece katılıyorum deyip de sonradan kaytardım sanmayın diye haber vereyim dedim:D Kolay gelsin canım.

KendinDik.Com dedi ki...

edacık, elbise çok güzel olmuş.. taşıyan daha güzel :) ben de kendi dikiş fotolarımı photoshoplasam böyle çıkar mıyım diyorum sana bakınca :)
tebrikler!
ben dikiş etkinliğine yetişemiyorum galiba :( türkiye'ye yeni döndüm ve işler yığınla beni bekliyor. ayın 15'i son gün demiştin galiba.. :(( başkalarını bilemiyorum ama ben bu etkinliği aylık yapsak daha rahat planlama yapabileceğim sanki.. herkes yaptıysa, ben bir dahaki aya katırım artık :(

ikitanemvebiz dedi ki...

Çok çok yakışmış iyi günlerde giy canım .

ikitanemvebiz dedi ki...

elbisenin linki
http://ikitanemvebiz.blogspot.com/2012/11/kasm-ay-etkinlik-elbisesi-model-138.html

designbyeda dedi ki...

cosmokedi,
çok teşekkürler :)

yasemin uzunoğlu,
evet aynen oradan aldım :) teşekkür ederim.

seher taşçı,
teşekkürler,

suhubam,
senden nazar değer mi hiç!! gzel kalpli insanların gözü değmez :)

ebru bayrak,
teşekkür ederim.

esranın dünyası,
güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim.amin diyorum :)
hakan,
teşekkürler,

designbyeda dedi ki...

blogdayaparimkariyerde,
canım benim çok incesin,bir kaç kişide de aynı durum söz konusu.pazartesi son diyoruz o halde.öptüm.

kendindik,ayy hem kabardım hem utandım :)))) teşekkür ederim.pazartesiye yetişmez mi? üzüldüm..

ikitabemvebiz,
teşekkür ederim :)

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

uuuuuuuvv fıstık gibi olmuş çokda yakışmış ayrıca kasım birlikte dikelim elbisende harika iyi günlerde giy ;)
ispanyol paça pantolon için de 2009 ocak burdasını söyleyeyim dedim çok güzel pantolon modelleri var