26 Kasım 2012 Pazartesi

patrones dergisi indirme


Patrones kalıbı kullandığım zamanlarda, dergiyi nasıl ve nereden temin ettiğime dair çok soru geliyor, önceleri sadece link veriyordum ve bu pek yardımcı olmuyordu çünkü site Rusça ve biraz karışık.ben de ilk etapta çok zorlanmıştım.şimdi ezbere yapıyorum.alışınca çok kolay gerçekten.yanılmıyorsam bu siteyi dikiş dersinden öğrenmiştim..



öncesinde bir uyarıda bulunmak istiyorum.sayfada reklam kısımlarında bolca +18 içerikli fotoğraflar var.bu sitenin uygunluğu ya da güvenilirliği konusunda hiç bir sorumluluk yüklenmemekle birlikte, uzunca bir süredir bu siteyi kullanıp, herhangi kötü bir durumla karşılaşmadığımı da belirtmek isterim.



bu linke tıklayın 
bir dergi seçin.örneğin 284 numaralı dergi.yeni bir sayfa açılacak .
2.görseldeki gibi okla gösterdiğim alanda bir kaç adet download edebileceğiniz linkler var.herhangi birini seçin.isterseniz hepsine tek tek bakın çünkü bir site 40 dakikada indirebilirken, diğeri 6 dakikada indirebiliyor.





örneğin ''letitbit.net''i seçtim.bu aşamada sondaki görsel gibi yeni bir sayfa gelecek.sizden harf veya kelime doğrulama isteyecek.kelimeleri sarı alandaki kutuya yazdıktan sonra OK tuşuna basın.indirmeye başlayacaktır.
 indirilen dosyaları açmakla ve patronların çıktısını almakla ilgili bir zorluk yaşarsanız veya bilmiyorsanız, ayrıca bir post hazırlayabilirim.



sevgiyle kalın..

23 yorum:

Anonim dedi ki...

Çok güzel açıklamışsınız bilmeyenler için. Ama asıl pdften çıktı aldıktan sonra birleştirme kısmı sıkıntılı ben ilk başlarda bir hayli zorlanmıştım.

O konuda da öğretici bir post olursa çok iyi olur.

designbyeda dedi ki...

anonim,
haklısınız sırayla açıklamayı planlıyorum.ilk etapta hepsini yayınlarsam kafa karışabilir diye düşündüm :)

ummucan dedi ki...

çookk teşekkürler

ummucan dedi ki...

tüm gece uğraştım artık benimde patronesim var. tekrar teşekkürler

Seher Taşçı dedi ki...

Ben de buradaki tüm arşivi sömürmüştüm, herhangi bir sorun çıkmıyor:) Sayfa chrome'da açılınca google translate otomatik olarak çeviriyor. Başka tarayıcılarla aynısı oluyor mu bilmiyorum. Parçaları photoshopta birleştirip plotterdan çıktı aldım. Gayet güzel oldu:)

Sen de çok güzel açıklamışsın, ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler güzel bir post olmuş.nolur bir de çıktısını almakla ilgili bir post hazrlayın:)

Adsız dedi ki...

http://ben-ve-kalemim.blogspot.com/2012/08/patrones-dikis-derisi-indir-tum-saylar.html birde bu site var ben burdan bir kısmını indirdim.Memnun kaldım.İndirmek isteyen arkadaşlar için öneririm.

designbyeda dedi ki...

ummucan,
:D çok sevindim..

seher taşçı,
ben de sorun yaşamadım.sizin yönteminiz de harika.

adsız,
hazırlayacağım 1-2 güne yayınlarım.


adsız,
verdiğiniz linke bakacağım.belki diğer sitede olmayan sayılar vardır..teşekkürler.

suhuba dedi ki...

Süper olmuş. Çok yararl. Ellerinde sağlık

ummucan dedi ki...

bir sorum olacak yanıtarsanız sevinirim.
ben bunlarıindirdim evimde yazıcı yok dişarıda çıkarıcağım hepsini birden birleştirip çıkarmaktan bahsetmiş bir arkadaş phoshopta birleştirme işlemini yapınca bire bir ölçek çıkıyormu?

dikisdersi dedi ki...

evet ben söylemiştim :)de yasaklanmama adına blogumda link vermemiştim :)

designbyeda dedi ki...

ummucan,
ben daha önce denemedim birleştirip çıktı almayı.tek tek alacaksanız ölçeğinde bir sorun olmuyor.birleştirince nasıl olur bilemiyorum.

dikişdersi,
yasaklanmamı? :/ öyle bir şey mi var? amanın..

Adsız dedi ki...

peki bir soru bu linkten ücretsiz mi indiriyorsunuz?internetiniz sınırsız mı?devamını bekliyecem tşk

designbyeda dedi ki...

evet ücretsiz.internetim sınırsız.

Adsız dedi ki...

merhaba patrones kalıplarında beden ölçüleri nasıl örn. burdanın 38 bd. kalıbı büyük geliyor patroneste genelde 40 bd. gördüm siz diktiğiniz için bilirsiniz yardımcı olurmusunuz neye dikkat etmeliyim kalıp çıkartırken teşekkürler nurten

Acemi Terzi dedi ki...

Ayy harikasın! Blogger olmak karşılık beklemeden insanlara yardım etmek demek sanırım <3 :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Edacım süpersin ağzına sağlık, ben de ilk fırsatta bi deneme indirişi yapayım o zaman:)Bu arada sana mail atmıştım geçenlerde, ulaştı mı bilmem ama belki görmemişsindir diye söyleyeyim dedim:)Aralık modelimiz de belli oldu azönce:)

designbyeda dedi ki...

acemi terzi,
ben de sizinle aynı fikirdeyim.ne çok şey öğreniyoruz birbirimizden.yaşasın blogger kardeşliğiiii :))

blogdayaparimkariyerde,
yap canım modellere bayılacağından eminim..maillerimi kontrol etmeyi unutuyorum bu aralar nedense :) hemen bakıyorum tatlım..

pia mia dedi ki...

off dikiş dikmek neden bu kadar zor :(

hepsisatista.blogspot.com

ANTİGONE dedi ki...

ben de bugün 309. sayıyı indirdim. modeller çok güzel gerçekten. çok teşekkür ederim canım :))

Adsız dedi ki...

aciklamaraniz için tessekkur ama ben bir turlu yapamadim bazilarinda litipit yazmiyor yazaninda para istiyor gozukuyor ucretsiz deilmi yardimci olusaniz cok sevinirim
























Adsız dedi ki...

ben acamadim ucretli gozukuyor ucretlimi yardimci olun lutfen

designbyeda dedi ki...

sanırım bazı siteler ücretlendi ama farklı sitelerden bulmanız mümkün..araştırmak gerek, uzun zamandır dergi indirmediğim için bilgim kısıtlı bu konuda.