1 Kasım 2012 Perşembe

birlikte dikiyoruz kasım seçmeleri

trençkot-118


dileyen aşağıdaki kısa modelini de dikebilir.

mont-117


kruvaze elbise-116




elbise-138



bluz-131


merhaba!!
birlikte dikiyoruz kasım ayı ev sahibiyim.beğenileriniz için çok teşekkür ederim.çok zevkli bir etkinlik oldu.aynı modeli farklı kumaş ve yorumla görmek çok güzeldi.

geçen sefer bütün modeller arasından seçim yapacağımız için, dikiş dersi'nin çok zorlandığını hatırlıyorum.
ben de ev sahibi olanın bir kaç model belirleme avantajının olmasını öneriyorum.ne dersiniz?
eğer ki bu durumdan memnun kalmazsanız, bütün modellerden seçim yaparız.benimki sadece bir öneri!

şayet bu önerim kabul ediliyorsa, 5 model belirledim.bunların arasından seçim yapalım.fakat çok beğenilen ve  istenilen bir model olursa seçeneklere ekleyebiliriz.diğer modeller içi bu linke tıklayın.

dikişdersinin anlatımlarıyla yapabileceğimiz trençkot, aslında kaçırılamayacak bir fırsat olur diye düşünüyorum.

seçmeler için 3 gün yeterli mi arkadaşlar?
ve katılım için sayfanızda bu etkinlikten bahsetmelisiniz.
herkese kocaman sevgiler..




36 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

seni yerim ben ne düşüncelisin sen ya <3 aslında herkes mont/kaban dikemeyebilir bence en sonda ki bluz hepimiz için çok güzel.. Gerçi ben tüm kaban kumaşlarımı harcadım biliyosun:) size eşlik etmeye çalışacağım umarım yetiştirebilirim kararlaştırdığınız modeli

Eslem Ünlü dedi ki...

yaa ben burdanın sitesinde trençkot haricinde olan kıyafetleri göremiyorum
dergide mi bu modeller?

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

eda'cım tebrik ederim tekrardan:) aslında doğru bir öneri, onca model arasından herkesin farklı isteği oluyor, böyle her ay etkinliği düzenleyen blogger en beğendiği 3 modeli belirlese ve aralarından en beğenilen model seçilip dikilse daha kolay olur gibi. Bir önceki modelimizi andırsa da ben 138 no.lu elbiseyi beğendim:) şimdiden kolay gelsin canım:)

designbyeda dedi ki...

cansu'cum,
dikiş dersi yardımcı olacak diye ekledim trençkotu.inşallah katılabilirsin.sensiz olmaz :)

eslem ünlü,
yazıyı güncelledim.bir link ekledim.bütün modelleri görebilirsiniz.

designbyeda dedi ki...

blogdayaparımkariyerde,
çok teşekkür ederim canım.öneriyi beğenmene sevindim.böyle daha kolay olacak çünkü.elbise seçilse de seçilmese de mutlaka yapacaklarım arasında.ben de çok beğendim.

Seher Taşçı dedi ki...

Geçen ay son anda çekilmiştim etkinlikten. Bu ay bi sorun olmazsa varım diyorum:)

Bu ayki modelleri beğendim ben uzun blazer çok güzel mesela. Ama bu şekilde karar vermek çok daha kolay. Trençkotu da çok beğenmiştim. Hazır elimde kabanlık kumaşım da var. Benim oyum 118'den yana:) Dikmekte çok zorlanırız diyen olursa da 131 güzel olur.

suhuba dedi ki...

Şansımıza bu ay pek hoş model yok hakikaten. Sondaki bluz konusunda katılıyorum. Kabanda Siz profosyonellerin içinde kendimi harcamış olurum sanırım :) Zamanda sınırlı oluyor. Ama sorun değil Olsun kutumdaki pas hakkımı kullanıp bir sonraki aya katılırım bende :)

KendinDik.Com dedi ki...

Valla işin aslı ben bu ay fırsatım olursa şu trençkotu dikeceğim. Ama herkese uygun olmayabilir tabii... en sondaki bluzu (no. 131) hiç beğenmedim. Noooolur onu dikmeyelim.... noooolluuuuurrr :))
Benim oylarım diğer iki elbiseye gidiyor. Hangisi olursa ben uyarım..

KendinDik.Com dedi ki...

ÖNERİ:

Arkadaşlar, DikişDersi Çiğdem, geçtiğimiz ay bu etkinliği ilk kez düzenlerken birkaç sorun yaşamış. Ben de bu sorunlardan bazılarını yeniden yaşamamak ve biraz düzenlemek için birkaç öneride bulunmak isterim.
- Geçtiğimiz ayki etkinliğe katılan blog yazarları arasından herkes bir sonraki etkinliğe dönüşümlü olarak kendi sitesinde ev sahipliği yapmak isteyip istemediğini yazsın (herkes uğraşmak istemeyebilir ...)
- Ben varım diyenler arasında dönüşümlü bir sıra yaparız. Bunlar blogunda o ay etkinliği düzenleyecek olanlar. Onun haricinde isteyen herkes o ayki etkinliğe katılsın... yani, katılmak isteyip de yok sen adını baştan yazmadın demek anlamsız geliyor bana.

ne dersiniz?

Hobby Dünyası dedi ki...

Edacım öncelikle kolay gelsin.Trençkot çok güzel benim de ihtiyacım var.Ama derginin açıklama sayfalarına baktım zorluk derecesi 4 nokta... Şimdiye kadar benim diktiğim şeyler hep 2 nokta ve altında...Yani bu iş beni aşar gibi...çoook yardım almalıyım...bluz 131 in dikilmesi daha kolay yinede çoğunluğa uyacağım artık. Yani trençkotta olsa çekilmiyorum...(Ustalar yardım edecek artık)Yayınımı da yaptım..Şimdiden herkese kolay gelsin.

ikitanemvebiz dedi ki...

tebrik ederim canım

çok hoş modellerden seçmişsin bencede güzel bir öneri hemen gittim dergimi aldım öyle resimden beğenemiyorum :)
model 138 e bayıldım umarım o seçilir siyah renk ve çiçek deseni mımm yorumsuz ...
seçilmezse diğer modellere de uyarım ama .

dikisdersi dedi ki...

4 manto beni bekliyor:))mantonun her türlüsüne evet ,bu modeli ben sevmemiştim :))ama dikerim emir demir keser ...süreyi uzatırız olur biter manto bende 10 günde bitmez.kolay gelsin Eda

Miray dedi ki...

Öncelikle tebrikler Eda...
Model belirlemen bence de iyi olmuş.Ben acemi olduğum için trençkottan gözüm korktu.Ben ancak 131 numaralı bluzdan yana oyumu kullanmak isterim.
Bu arada sayfamda yayınladım.Katılmak için tek bunu yapmamız gerekiyor di mi?

Seher Taşçı dedi ki...

Bu arada bu 138 nolu elbise, maankeni bile hamile gibi gösterdiyse acaba biz normal insanları nasıl gösterir düşünmek bile istemiyorum:)

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

138 nolu elbise kesinlikle göbüşlü hamile gibi..ilginç bi kalıp.. tek renk dikilirse güzel olmaz. desenlide de kalıp belli olmaz..(bence)
Edacığım ben eğer 121 numaralı elbiseyi düşünürseniz, katılacağım bu sefer. ancak diğer kalıplar modeller ilgimi çekmedi malesef ...yine de takipteyim, bakalım neye karar verilecek..sevgiler canmm

designbyeda dedi ki...

miray,
evet katılım için link vermek yeterli.

seher hanım,
bir önceki elbise de mankende pek hoş durmuyordu ama güzel oldu.pek belli olmaz yani :))

Esra Sevgi dedi ki...

Eda'cım guzel dusunmussun modeller gercekten cok guzel hem de sana da zrluk olmaz ama senden bir ricam var. Zamasızlıktan öturu ben ceket veya manto dikebilecek durumda degılım. Elbise cok hosuma gıttı ancak 36 beden en kucuk bedenı. 36 bedenı 34 yapmaya ugrasmak ıstemıyorum ama gomlek secılırse dokumlu oldugu ıcın onu dıyebılrm ancak eger kabul edılme sansı varsa ben http://www.burdastyle.ru/model/2012-burda-11-114 su linkteki gömlekten yana kullanıyorum oyumu hem 34 bedeni de var kalıp derdim de olmaz hem de modeli çok hoş. benim görusum budur. Beyaz gömleklerden herhangı bırı oyum:)

dikisdersi dedi ki...

http://www.burdastyle.ru/gfx/00/04/9f/68/image-191n3nt.jpg

138 yapılmış:))hamile gibi durmuyor

http://www.burdastyle.ru/foto/plate-s-drapirovkoy-6

designbyeda dedi ki...

şansımıza bu ay pek güzel model yok malesef :(( bluz ve elbise önde gidiyor şu an da :D

mihrican dedi ki...

ben yine katılmak isterim fakat trençkotlar beni zorlar. o sebeple ben en sondaki 131 nolu modeli beğendim. 138 de güzele benziyor ama bana da hamile gibi geldi. model belli olunca katılıp katılamayacağımı bildiririm :)

mihrican dedi ki...

dikiş dersinin verdiği linkten elbiseye baktım da gayet güzel durmuş. 138 yada 131 diyorum tekrardan :)))

senayatilgan dedi ki...

Merhaba arkadaşlar. Böyle bir etkinlik yaptığınızı yeni öğrendim ve ben de bir dikiş sever olarak katılmak isterim açıkçası :) Ama bu ayki modeller beni çok fazla etkilemedi diğer modellerden siyah bol pantolonu beğendim asşlında :) Olmadı önümüzdeki ay bakarım bende :)

Seher Taşçı dedi ki...

Tamam 138 hakkındaki fikrimi değiştirdim, hamile gibi durmuyormuş:)

gooogoook dedi ki...

Sevgili Eda Hanım, ben geçen etkinlikte vardım, ancak benim tempom hiç belli olmuyor bazen aşırı yoğun oluyorum, o nedenle bu ay olan etkinliğe katılaMAyacağım. Artık birbirinden güzel çalışmaları izlemekle yetineceğim:), tüm arkadaşlarıma kolaylıklar diliyorum, sevgiler.

çiçek dedi ki...

bu ayki etkinliğede katılmayı çok isterdim ama önümüzdeki hafta taşınma durumum olduğu için ev hoppacık olacak:)sanırım bir sonrakine katılabileceğim.hepinizi takipteyim.. katılacaklara şimdiden kolay gelsin...Tabiki banada kolay gelsin ev taşımak of of...

mihrican dedi ki...

http://mihrice.blogspot.com/2012/11/birlikte-dikiyoruz-kasm.html
katılanların tekrar duyuru yapması gerekiyormu bilemiyorum ama yinede duyurdum :))

designbyeda dedi ki...

arkadaşlar 5 elbise, 5 bluz ve 2 trençkot denilmiş şimdiye kadar :))

Acemi Terzi dedi ki...

Tebriklerr çok güzel olmuştu gerçekten kıyafetin :) Aslında gerçekten çok az model olduğu için hepsinin arasından seçelim derim ben. bir de bu defa giyemeyeceğim bir şey olursa çekilmek zorunda kalacağımı bildiriyorum üzülerek :( çünkü beğenmeden işe başlayınca hiçbir şeye benzemiyor beceremiyorum resmen :( oyunbozanlık gibi algılamayın noolur

Bahar YORGUN dedi ki...

ben bu sayıdaki kısa kollu yelek modeline bayılmıştım onu dikmek isteyen yok mu

designbyeda dedi ki...

acemi terzi,
çok haklısınız insan beğenmediği birşey için emek sarfetmek istemiyor.

bahar yorgun,
aslında onun gömlek gibi kolları var ve pek isteyen de olmadı sanırım..

çiçek hanım,
taşınma işleri arasında gerçekten çok zor olur.size kolay gelsin, inşallah bir dahaki sefere :)

gooogoook,
her ay katılmak zorunda değiliz sanırım..izlemek de güzel dediğiniz gibi..sevgiler :)

senayatilgan,
etkinliğimizin 2. aşaması zaten henüz yeniyiz biz de.diğer ay bekleriz :)

Esra Sevgi,
çok haklısınız ama 36 bedeni 34 yapmanız çok zor olmaz ki..kalıbı yarımşar cm küçültmeniz yeterli olur.dikiş dersi çiğdem arkadaşımıza da danışabilirsiniz bu konuda.en tecrübelimiz o..sevgiler.

dikisdersi dedi ki...

Esra

http://www.dikisdersi.com/search/label/burda%20dergilerinde%20kal%C4%B1p%20ayarlamalar%C4%B1

bu rada açıklmışım nasıl 36 daj 34 gittigimizi .

bahar sendeyelek dik :)olsun

hayal-et dedi ki...

merhaba. Trençkot dikebileceğimi hiç sanmasam da ben de katılmak istiyorum. http://guzelgunlerhayalet.blogspot.com/2012/11/ortak-dikis-projesi.html Burada paylaştım. Ben buluz seçiyor ve 131 diyorum.

designbyeda dedi ki...

hayal-et,
dün oylama sonuçlandı.elbise dikiyoruz :)

Bloglar Yarışıyor Ödüllü Blog Etkinliğine Davetlisiniz dedi ki...

Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla şöhret sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Bu yılda sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Başvurularımız 30 Kasım tarihine kadar devam edecektir. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net




mevlüde Turk dedi ki...

Gecen ay secilmeme ragmen dergiyi bulamadigim icin katilamamistim ve sanirim bundada gec kaldim:)) Onumuzdeki ay kesin varim insallah. Herkese kolayliklar diliyorum.

gül kokuları dedi ki...

İlk iki model dikmek istediklerim ama ağustostan beri dikiş ile aram iyi değil.
Dikeceklere şimdiden kolay gelsin...