3 Kasım 2012 Cumartesi

birlikte dikiyoruz kasım 2012 model 138


arkadaşlar oylar şu sekilde 5 elbise, 5 bluz, 2 trençkot.
daha fazla yorum gelmiyor.ben de izninizle inisiyatif kullanarak 138 numaralı elbise diyorum.kış için joker bir elbise olacak diye düşünüyorum.bluzden daha rahat kullanabiliriz.

ve şu şekilde öneriler var.geçen ay etkinliğe katılan 14 kişi sırayla ev sahibi olacak.bunun dışında katılmak isteyen herkes etkinliğe katılabilecek.son bulduğumuz çözüm bu sanırım :)
farklı öneriler varsa, hep beraber görüşmeye açalım.

10 gün süre yeterli olur değil mi?yarından itibaren sayalım ve 14 kasım bitiş tarihimiz olsun.herkese kolay gelsin ve kocaman sevgiler..

24 yorum:

yasemin uzunoğlu dedi ki...

kolay gelsin eda hanım ben katılamıyorum ama sizi uzaktan izleyeceğim bu sefer kolay gelsin

Hobby Dünyası dedi ki...

Yarını saymayalım...Yarın pazar daha kumaşım yok...15 i olsun düz olsun...

KendinDik.Com dedi ki...

heyyy :DDD ben bunu istemiştim çok teşekkürler :)

14 kasım benim için biraz zorlayıcı olacak 1 hafta şehir dışında olacağımdan ama.. dikiş aşkı bunun da üstesinden gelir diye umuyorum :P

BYN ARDA dedi ki...

Merhabalar bu ayki etkinliğe bende katılmak istiyorum inşallah, izniniz olursa..

Esra Sevgi dedi ki...

tatlım guzel secm elbıse hos kalıbına bakacagım eger sorun cıkarmazsa dıkeım ama kucultme fılan yapmm gerekırse ellemem sanırım herkese kolay gelsn diyorum:)

Miray dedi ki...

opppsss...Bu model beni aşar maalesef.Bu ay sizleri takip edeceğim.Neler çıkacak bakalım...

dikisdersi dedi ki...

herkese kolay gelsin .hehe kumaş yok .koş çarşambalara bakalım :))

ikitanemvebiz dedi ki...

oleyyy benimde istediğim model seçilmiş :)
kumaşım hazır cuma günü almıştım yıkandı beni bekliyor süpersiniz arkadaşlar hepimize kolay gelsin ...

kendinDik.Com dedi ki...

bende de kumaş alacak zaman yok ama ben kirli çıkıyım biraz... evdekilerden yapmaya çalışacağım artık birşeyler :D

Seher Taşçı dedi ki...

Dün "bu elbise dikilir, dikilmezse de fazla kumaş göz çıkarmaz" deyip çelik örme jarse kumaş almıştım. Akşam da kalıbı çıkardım. Öndeki pili beni zorlayacak gibi. Kolay gelsin herkese:)

Eslem Ünlü dedi ki...

Bu modelin uzunu hoş olmıyacağı için ben katılamıyorum canım size kolay gelsin..

Miray dedi ki...

Modeli yapamam diye vazgeçmiştim ama KendinDik.Com ve ikitanemvebiz' in yorumları beni ikna etti. Ben daha dergiyi alamamıştım. Yarın dergiyi alıp, başlıyorum.

Acemi Terzi dedi ki...

Ben de bu ay sizleri takip etmek istiyorum çünkü yine elbise çıktı ve yine giyemicem :'( Kısa modeli olsaydı yapardım amaa takipteyim eminim yine harika şeyler çıkacaktır!! Şimdiden ellerinize sağlık hanımlaar :)

designbyeda dedi ki...

eslem ünlü,
acemi terzi,
boyunu ben de kısa çalışacağım.kalıptaki boya sadık kalmak zorunda değilsiniz..istediğiniz boyda kısaltmak çok kolay..kalıbı çıkardıktan sonra etek ucundan 15-20 cm kısaltabilirsiniz.modeli beğendiyseniz sırf boyu yüzünden vazgeçmeyin derim :((

designbyeda dedi ki...

byn arda,
elbette katılabilirsiniz :) sevgiler.

designbyeda dedi ki...

yasemin uzunoğlu ,
çok teşekkürler :)

hobby dünyası,
nasılsa uzatmaları oynarız :D

kendin dik,
inşallah zorlanmadan bitirebilirsiniz..kolay gelsin.

dikiş dersim,
ah o çarşambalara ben de gidebilseeemmm :))

ikitanemvebiz,
size de kolay gelsin..

seher taşçı,
harikasınız :) siz işi yarılamışsınız bile :)

miray,
bence de çekilmeyin. yapabilirsiniz.kolay gelsin.

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Hadi bakalım tum dikişseverlere kolay gelsin:) benim de iş açısından çok yoğun bir dönemime denk geldi ama yine de yetiştirmek için elimden geleni yapacağım şimdi bi kumaşlarıma bakayım uyan var mi diye:) herkese sevgiler

hayal-et dedi ki...

Ben elbiseyi beğenmedim ne yalan söyleyeyim. Ama yinede dikmeye çalışıcam. Değiştirebilirim belkide biraz:(

suhuba dedi ki...

Eda selam, ben bu elbiseyi dikemem. 3 kilo kadar almışım ve tamamen bel-göbiş belgesine birikmiş sanki. :( Şu ara bunun gibi oturan modeller yasaklılar listesinde. Akşam 8 den sonra yemek yememem gibi. :) O 3-5 ay sabredeceğim. Buna bu nedenle katılamıyorum. Herkese kolaygelsin.

bensu dedi ki...

Merhaba, takipteyim modeller çok hoş , bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

www.bensukaya.com

mihrican dedi ki...

elbiseyi seçmen iyi olmuş. şimdiden herkese kolay gelsin. inşallah bitirebiliriz.

motto dedi ki...

Edacımm..acil bilgilendirme istiorum. anlayamadım canım ben bu olayı.koptum biliosun uzun süredir..
elbise harikaymıs bu arada.çok öpüorum

designbyeda dedi ki...

motto,
canım ilk dikiş dersi arkadaşımız başlattı.her ay burda dergisinden bir model seçiyoruz ve katılmak isteyen herkes o modeli uyguluyor.bu ay bende.seçtiğimiz elbiseyi 15inde bitirip bloğumuzda yayınlayacağız ve oylarla birinci seçilecek.bir sonraki aya o blog ev sahipliği yapacak..

dikisdersi dedi ki...

http://www.dikisdersi.com/2012/11/burda-mankenimi-ablam-m-burda-112012138.html

buradayayınladım :)kolay gelsin