20 Kasım 2012 Salı

birlikte dikelim oylaması başlasın :)


http://ikitanemvebiz.blogspot.com




http://hobbyismyworld.blogspot.com




http://colorante-bea.blogspot.com


http://blogdayaparimkariyerde.blogspot.com


http://www.dikisdersi.com



ve ben..

evet dikişlerimiz bitti ve maalesef giderek kan kaybediyoruz.bu ay 6 kişi kaldık.
oylama daha kolay olacak :) hadi başlasın o zaman..

sevgiler..

söylemek istediğim bir şeyler var.
önceki postta bir yorum yayınladım.
 adsız birinin yazdıklarına anlam veremedim,belli ki sadece fotoğraflarıma bakmış, altındaki yazıyı da okusaydı, bu postu geciktireceğimi de öğrenmiş olacaktı..
 neden bu şekilde insanları hemen yaralama, aşağılama, yoluna gidiyoruz çözemiyorum.buna benzer yayınlamadığım başka yorumlarda oldu.gittikçe sevgisizleşen kalpleriniz ve kötü bakan gözleriniz için, sizin adınıza üzülüyorum.
(sözüm meclisten dışarı )


33 yorum:

ayca dedi ki...

ben olayı tam anlamadım da biz mi oy vereceğiz dışardan? ben o zaman oyumu dikiş dersi.com a veriyorum. göğüs kısmı çok net duruyor.

zeynep dedi ki...

Blogda yaparım kariyerde. hanım kızımız da çok güzel taşımış fakat
Oyum senden yana.
Model zaten hamile elbisesi gibiydi:) boyunu kısa tutarak farklı bir yorum katmışsın,dikişler neredeyse hiçbirinde belli değil zaten, bence en güzel taşıyan sen olmuşsun..

Bir öneri herkesin giyebileceği türde bir model (tesettürlü bayanlarında) seçerseniz katılım değişebilir.

Nuran dedi ki...

Hepinizin eline, emeğine sağlık. Benim anladığım kadarıyla dikiş pek önemli değilde, duruş mu acaba. Arkadaşlarınız dikişi önemseyipde yakın çekim fotoğraflamışlar, Önemli olan ortaya birşeylerin çıkması. O yüzden görsel olarak sizde farklılık yaratmış.

designbyeda dedi ki...

nuran hanım,
bir önceki posta bakarsanız benim de yakın plan dikişi belli eden fotoğraflarım var.

designbyeda dedi ki...

zeynep hanım'cım,
çok teşekkür ederim.bu ay başka bir arkadaşımızı ev sahibi yapacağız.ben seçilemiyorum :)

bir de önerinizde aslında çok haklısınız fakat bu modelleri bluz ve ya tunik olarak da çalışma imkanımız var aslında.belki de elbise beğenilmedi..

agresif prenses dedi ki...

oyum senden yana eda`cim hem dikis hemde tasima 10 numara olmus...

ayrica postun sonuna yazdigin serzenis`e gelince malesef gittikce sevgisiz,saygisiz,seviyesiz bir toplum oluyoruz galiba...kimsenin kimseye tahammulu kalmamis...sen takma kafana onlari burda seni seven bir suru arkadasin dostlarin var...onlar bir gun kendi sevgisizlikleriyle bogulacaklar merak etme...

designbyeda dedi ki...

agresif prenses,
canım çok teşekkür ederim ama bu ay ben seçilemiyorum :)

kafama takmıyorum aslında ama dünyayı kurtarmadığımız, eğlence amaçlı yaptığımız bir şeyde bile insanlara bu şekilde saldırılması çok saçma.geçen ay dikiş dersi çiğdem'i de üzdüler baya :(

Seher Taşçı dedi ki...

Hem güzel fizik hem de güzel dikiş bir araya gelince çok daha iyi duruyor yapılan işler. Ben hepsini çok beğendim, çünkü bu elbisenin ne kadar uğraştırıcı olduğunu biliyorum:) Oyum ise blogdayaparımkariyerde'ye gidiyor:)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Edacım, boşver hiç umursamamak en güzeli sonuçta ortada art niyetli bir durum yok, belli ki o kişi geçen ayki etkinliği de takip etmemiş, sevgili dikiş dersi de önce bir postla kendi diktiğinin fotoğraflarını koymuştu, bir sonraki postta da elbiseyi diken tüm diken bloggerların resimlerini koymuştu. Bence de olması gereken düzen bu. Herkesin ellerine sağlık güzel elbiseler çıkmış ortaya. Sayı gerçekten çok azalmış ben de bu duruma üzüldüm:( Resimlerde dikişin kalitesini göstermemiz de zor, yani elbisenin içini, dışını, kenarlarını heryerini ayrıntılı fotoğraflamak lazım. Oyüzden ben genel duruşu göstermeyi tercih ettim iki etkinlikte de.Zaten burda herkesin birer fotoğrafı var, ayrıntılı resimleri görmek isteyenler bloglarımızdan da bakabilirler. Oyuma gelinceee:) Madem ki dikiş dersi ve sana oy veremiyoruz, o zaman benim oyum hobbyismyworld'den yanadır:)

designbyeda dedi ki...

seher taşçı,
haklısınız elbise biraz uğraş gerektiriyor.yorumunuz için çok teşekkür ederim.

blogdayaparimkariyerde,
evet canım en güzeli bu tip insanları yok saymak.bence de yayınların bu şekilde olması gerekiyor ve dediğin gibi fotoğrafla dikiş kalitesini ne kadar belli edebiliriz ki! ayrıca böyle bir iddiam da yok.öyle güzel özetlemişsin ki durumu, işte anlayış bu diyorum.herşeyi tek tek izah mı edeceğiz koca insanlara.herkesin aklı var sonuçta..

ummucan dedi ki...

herkezin ellerine sğlık ben eliseyi siz dikince beğendim gerçekten de en çok size yakışmış. size oy veremiyorak
3. fotodaki arkadaş deri kol kullanarak fark yaratmış oyum ona

ikitanemvebiz dedi ki...

Katılan tüm arkadaşların ellerine sağlık hepsi çok güzel,
uzun olarakta çok beğendim, blogdayaparım kariyerde'yi seçtim.

30 dan fazlaydı sayı etkinliğe katılırım diyen 14'e düştük.Bu ay 6 bir bakcaz kimse yok :) ...
Ben senin üzülmene üzüldüm , dikkat etmiyorlar ki boşver canım...

Hobby Dünyası dedi ki...

Eda'cığım kendini üzme herkes kendi karnı kadar berhudar oluyor.Karınlarının darlığı yorumlarına yansıyor.
Her neyse katılımın azalmasına gerçekten üzüldüm.Ama şu aralar herkesin yoğun olduğunu düşünüyorum.Yinede katılamayanlarında takip ediyor olması da güzel diye düşünüyorum.(Bana gelen yorumlardan çıkardığım kadarıyla...) Hepimizin ellerine sağlık...
Oyum blogdayaparımkariyerdeye gidiyor...

Esra Sevgi dedi ki...

hanımlar kusura bakmayın lütfen bu ay katılamadım yok vizelerdi sınavlardı başımı kaşıyck vakit bulamadım umarım diğer ay için katılabilirim ki zor görünüyor benim oy hakkım varsa http://colorante-bea.blogspot.com için kullanıyorum modeli çok güzel yorumlamış ellerinize sağlık hepinizin:)

motto dedi ki...

Canım öncelikle ben aranıza katılamadığım için çok üzgün olduğumu belirtmek isterim.Ben bu aralar ev değişikliği arefesindeyim ve maalesef çok yoğunum.
Hayatım normale döndükten sonra,kesinlikle sizinleyim.
Bütün arkadaşların ellerine sağlık.hepsi başarılı kesinlikle.Fakat kombin ve fotolarda açı hataları maalesef sonuçların doğru değerlendirilmesini engelliyor.
Sonuç olarak; seni ve blogdayaparımkariyerde arkadaşımızı beğendim.
Senin tarzının daha klasik ve kullanılabilir bir model olarak gördüğümden;oyum sana..
Maalesef kötü insanlar çok çevremizde..bunları sadece görmekten gelmek çözüm.
sevgiyle kal...

Mine Mert dedi ki...

Arkadaşların eline sağlık,emek vermişler,hepsi birbirinden güzel olmuş,,iyi günlerde giysinler.Bizimde oyumuz geçerli ise seçmek çok zor ama sırasıyla 1 eda(fizik ne kadar güzel olursa olsun,dikiş güzel olmayınca üzerinde emanet gibi durur.Dikişde güzel,fizikte).2 dikiş dersi 3 /hobbyismyworld .Burda Aralık sayısı güzel,hangi model olursa olsun bende katılacağım inşallah

dikisdersi dedi ki...

herkes süper de ben yokum .yayınlamadıysan bekle diyecektim çarşamba günü kumaş alayım kendime 1 günde dikeyim :))

dikisdersi dedi ki...

bana ne oy vermesi :)ablama elbiseyi mutfakta giydirdim .blogdayaparıım kariyerde .perşembe gününne sarkıt .yayınlama ben kendime kırmızıdan dikeyim renk olsun diyecektim ki...

dikisdersi dedi ki...

aa ben bu yazının sonunu yeni okudum ...çekemeyenler var .keşke birkaç gün daha kalsaydı resmin

çiçek dedi ki...

ben bu ay katılamadım ancak oyum geçerli olursa -blogda yaparım kariyer- de arkadaşınki çok hoşuma gitti..ama hepsi ayrı güzel herkesin ellerine sağlık...

designbyeda dedi ki...

ummucan,
yorumunuz için çok teşekkürler.

ikitanemvebiz,
ben de uzun olarak çok beğendim :) yoo üzülme sen de.. takmamak lazım :)

hobby dünyası,
doğru söylüyorsunuz..desteğiniz için teşekkür ederim.sizin de ellerinize sağlık.sevgiler.

esra sevgi,
elbetteki önceliklerimiz var.rahat olun siz :D inşallah bir dahaki sefere.

motto,
canım sana kolay gelsin.hayatın tez zamanda normale dönsün diyorum o zaman :) sevgiler

mine mert,
inşallah, bekleriz diğer aya..

dikişdersim,
yaaa tüh üzüldüm şimdi :( bir önerin varsa uygulayalım hemen..

designbyeda dedi ki...

çiçek,
çok teşekkürler,

Nisamu Style dedi ki...

Bütün arkadaşların ellerine sağlık.Bizde oy kullanabiliyorsak benim oyum Blogdayaparımkariyerde bolğunun sahibesine gelsin.Uzun model süper olmuş.:))

suhuba dedi ki...

Hepsi nekadar güzel. Bayıldım. colorante-bea, blogdayaparimkariyerde farklı yorumları çok güzel olmuş. Seninkide nasıl şık durmuş. Ben kendi giyim tarzıma göre yorumlarsam blogdayaparimkariyerde derim.

suhuba dedi ki...

Diğer konuya gelince İnsanların yaşamlarının iki kulaklarının arasında olduğunu söylerler. Yani insanın algısı zihinleriyle doğru orantılıdır. Diye düşünüyorum.

KendinDik.Com dedi ki...

Sevgili Arkadaşlar,

Bu ay her hazırlığımı yapmış olmakla birlikte, iş yoğunluğu ve seyahat zorunluluğu gibi sebeplerle etkinliğe katılamadığım için çok üzgünüm.

Sıradan gibi görünen bir model bile farklı yorumlarla ne güzel çıkıyor ortaya! Bu etkinliği bu kadar çok sevmemin en büyük sebebi bu işte!

Garip yorumlara gelecek olursak. Ne güzel, zaman ayırıp yazmışlar, kendi garipliklerini paylaşmışlar diyip eğlenmekten başka birşey gelmiyor içimden :D Ayrıca sadece kendi fotolarını da yayınlayabilir bir blog sahibi. Bunun kuralı mı var yani? Çok komik :)))

hepinizin emeğine sağlık. Ben renk ve fermuar detayı sebebiyle Seheri (colorante-bea) çok beğendim ama dikişim kötü oldu diye kendini ele vermiş blogunda :) Bu sebeple benim bu ayki oyum HobbyisMyWorld'e gidiyor.
sevgilerrrr :D

designbyeda dedi ki...

kendindik,
bakış açınız şahane :) kendi garipliklerini paylaşmışlar ifadenize çok güldüm..sağolun vallahi..
üzülmeyin bir dahaki ay vakit bulabilirsiniz inşallah.şimdiden görüşmek üzere diyelim.sevgiler size de..

designbyeda dedi ki...

suhuba,
canım desteğin için ve yorumun için çok çok teşekkür ediyorum..

XxxLoveIsBeautyxxX dedi ki...

lovely blog! would you like to follow each other? let me know!

mihrican dedi ki...

hepinizin elbisesi birbirinden şık olmuş. bende lacivert renk çalışıyordum biçtim üst ortayı birleştirdim fakat yetişmedi. pek çok aksilikten elime alamadım. inşallah bir dahakine. dikkat ettim çoğu arkadaş farklılık katmış modele. oyum blogdayaparımkariyerde arkadaşımıza. etek boyunu uzatmak daha farklı kılmış modeli...

Acemi Terzi dedi ki...

Gayri ihtiyari bi şaşırma ünlemi çıktı ağzımdan, bunlar ne güzellikler ya huu! Bayıldımm maşallah, hele de blogdayaparımkariyer de'nin farklı yorumlamasına bayıldım, motorcu botlarıyla inanılmaz uyumlu olmamış mı ? Allahım ne hünerli hatunlarsınız sizzz!!!!

Edacım bir yorumdan söz etmişsin,konuyu anlamadım eğer duruyorsa okuyup anlamaya çalışcam olay neymiş ama nolur canını sıkma her ne ise, sanalda ağzı olan konuşuyori bilmiyor musun sanki

designbyeda dedi ki...

acemi terzi,
ev sahibi olduğum dikiş etkinliğinde ilk başta kendi fotoğraflarımı yayınladım.aradan bir kaç gün geçince de bütün arkadaşlarımın fotoğraflarından oluşan bir post yayınladım.bu postu yayınlamadan önce bana, ''bu etkinliğin amacı sadece kendi fotoğraflarını yayınlamak mı? kaç gün geçti hala bir link yok'' gibi bir yorum geldi.bunun öncesinde de saçma sapan yorumlar olmuştu.saç makyaj-yapıp, özenip giyiniyorum diye de absürd yorumlar geldi.önemli olan giyinip süslenmek galiba diyen de oldu..canımı sıkmıyor tabi ki ama bunu eğlenmek amaçlı yapıyoruz.bunu kavrayamadıklarında onlar adına üzülüyorum :)

comet70 dedi ki...

model size çok yakışmış harikada dikmişsiniz ellerinize sağlık