16 Kasım 2012 Cuma

''birlikte dikelim'' kasım



birlikte dikelim etkinliğimiz için, dikişlerini tamamlayamayan arkadaşlarımız var.onlar için 19 Kasım son gün yapalım.olur mu?  


benim elbisem bitti, çelik triko kumaş kullandım.esnek olduğu için de fermuar dikmedim.etek boyunu kısalttım.kısa boyuma o etek boyu pek hoş olmazdı.36 beden dikiş paysız kestim.bir de ön pililer  modelde yukarı bakıyor, benimkiler aşağıya..

değişiklikler bunlar arkadaşlar.sizinkileri de sabırsızlıkla bekliyorum.pazartesi yayınlayacağım.lütfen bana postlarınızın linkini yollamayı unutmayın.takipçisi olmadığım biri varsa diye çekiniyorum ve  kimseyi atlamak istemiyorum.

sevgiler..








19 yorum:

agresif prenses dedi ki...

ELLERINE SAGLIK COK GUZEL OLMUS COK TA YAKISMIS:))
GULE GULE GIYININ:)))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

bayıldım!!! ellerine sağlık canım çok yakışmış süper durmuş! ben de haftasonu bitircem inşallah geç kaldığım için tekrardan kusuruma bakmayın:)

gulsah aydin dedi ki...

harika görünüyor,çok yakışmış

designbyeda dedi ki...

agresif prenses,
teşekkür ederim.sevgiler :)

blogdayaparımkariyerde,
canım çok sevindim yetiştirmene.kusur yok yahu :D

gulsah aydin,
teşekkürler :)

Gozlük dedi ki...

vay canına diyorum :)elbise muhteşem olmuş çok da yakışmış, ellerinize sağlık

Hobby Dünyası dedi ki...

Edacım çok güzel olmuş ellerine sağlık.Ben de bitirip yayınladım.Haberin var biliyorum.

Bal kızın annesi dedi ki...

fizik müthiş elbise dehşet tadından yenmez bu görüntü..ellerıne saglık

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Güzeller güzeli muhteşem duruyosun ellerine sağlık

designbyeda dedi ki...

gözlük,
:D yorumunuz çok tatlı, sevgiler.

hobby dünyası,
teşekkür ederim :)

bal kızın annesi,
çok naziksiniz teşekkür ederim.çok mutlu oldum.

cansu'cum,
canım benim çok teşekkür ederim.öpüyorum kocaman..

DygN Design dedi ki...

harika olmuş canım ellerine sağlık sanada çok yakışmış

Ceyda Çiçek dedi ki...

çok güzel olmuş bence üzerinizde çok şık duruyor..

Mine Mert dedi ki...

44 Beden bayan olarak,burda dergisinin mankeninde göbek formu çıkmış gördüm ve modeli dikmeye korktum.Sizin üzerinizde burda mankeninden daha güzel duruyor.44 bedenini basenden 1'er cm bolluk vererek dikebilirmişim.Eline sağlık,iyi günlerde giy.

dikisdersi dedi ki...

wawww harika harika ...
ablama koşup resmini çektiriyorum bu akşam yarın yayına tamamdır

Miray dedi ki...

Çok güzel olmuş Eda, ellerine sağlık. Benimki olmadı, bu yüzden yayınlayamıyorum:(((

ikitanemvebiz dedi ki...

çok beğendim
ellerine sağlık .

mihrican dedi ki...

eline sağlık, çok güzel olmuş. ben de hala bitiremeyenlerdenim maalesef :((
inşallah süre bitmeden ekleyebilirim ...

Necla Şölen dedi ki...

Hımmm çok güzel olmuş ellerinize sağlık:=)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Eda'cım sonunda yayınladım bende:)

http://blogdayaparimkariyerde.blogspot.com/2012/11/birlikte-dikelim-kasm-etkinligi.html

Adsız dedi ki...

Bu aktivitenin amacı sadece kendi resimlerini paylaşmak mıydı? Yoksa aktiviteye katılan diğer bloggerları da mı paylaşmaktı? Kaç gün oldu hala bir tane bile link yok...