20 Ekim 2012 Cumartesi

schwarzkopf bc bonacure saç bakımı


saçlarımı açtırdığım zaman kuaförüm mecburen bakım ürünleri kullanmam gerektiğini söylemişti ve bu ürünleri tavsiye etmişti.çıkardığı fiyat fazla gelince sadece argan yağını almıştım.1-2 ay boyunca sağlıklı ve yumuşacık saçlarım vardı fakat son zamanlarda uçlarda kuruma ve kırılma olunca bu ürünleri almak durumunda kaldım.


internette daha ucuza bulacağımı düşündüm ve saçhane.com adlı bir site buldum.kuaförümün verdiği fiyatın 50 lira daha altına üstelik taksitli olarak aldım.müthiş bir site.48 saat teslimat garantisi ve bunun gerçekleşmiş olması memnuniyetimi arttırdı.bir çok profesyonel markayı daha uygun fiyatlara satın alabilirsiniz.örneğin argan yağını kuaförümden 80 tl'ye almıştım.sitede 60 tl.
çok güzel 2li kampanyalarda var.

1 haftadır kullandığım şampuan ve maskeden çok memnunum.bu kadar kısa sürede bile saç uçlarımdaki karışma problemi azaldı.daha nemli, daha yumuşak, kolay taranıyor ve mis gibi kokuyor.tabiki de kırılan uçları onarmayacak ama en azından yenilerinin olmasını engeller diye düşünüyorum..en başından argan yağını kullanmasaydım, saçlarım şuan daha kötü durumda olurdu.ben bu ürünlerden memnun kaldım, alacak olanlara tavsiye ediyorum.



7 yorum:

Marcela Gmd dedi ki...

Great products!!! would you like to follow each other?
Besos, desde España, Marcela♥

ANTİGONE dedi ki...

siteye baktım. fiyatlar çok avantajlı gerçekten. teşekkürler :))

suhuba dedi ki...

Selam bende argan yağı almak istiyordum iyi oldu ama neden bunu tercih ettin. Sen gidip aktardan alırdın ?
Bu arada kırık derdinden kurtulmanın tek yolu her ay gidip onları aldırmak. Başka çaresi yok. Yoksa hiçbirşey aynen dediğin gibi olanı yoketmiyor.

designbyeda dedi ki...

Marcela Gmd,
thank you..

antigone,
rica ederim canım.

suhuba,
canım o konuda çok haklısın.fakat bunu seçmemin nedeni, ıslak saça sürüp kurutuyorsun, saçı hiç ağırlaştırmıyor ve yağlı his olmuyor.maske gibi sürüp bekletmek ve sonrasında yıkamak için aktardan alınabilir ama saçını durulamayacaksan bu ürün daha iyi diye düşünüyorum.saçlarımı 4-5 cm kestirdim şuan kırık yok inşallah bu ürünler yenilerinin oluşmasını engeller çünkü boya öncesinde 1 tane bile kırığım olmazdı :((

ADELINA ALEXANDER dedi ki...

I am happy to join your blog and follow you! Would you like to follow me back?
xoxo

gooogoook dedi ki...

Site önerisi için teşekkürler, gidip bakmakta fayda var:).

designbyeda dedi ki...

ADELINA ALEXANDER,
thank you so much..

gooogoook,
rica ederim..sevgiler.