15 Ekim 2012 Pazartesi

salaş hırka







süete benzeyen bu kumaşın parçasını 1 tl'ye bulmuştum geçen sene ve daha önce koyu kahve olandan pratik bir elbise dikmiştim.uzun zamandır bu kumaşla ne yapsam diye düşünürken salaş hırka yapma fikri cazip geldi.ne yaka kıvırma, ne de etek /kol bastırma işi olmadığı için kesmesi dikmesi 2 saat bile sürmemiştir.geçen hafta bir arkadaşımın doğum gününde de giymiştim.

yine temmuz 2011 103 numaralı kalıbı kullandım.
ön parçayı kumaş katına yerleştirmedim.boyun oyuğunu yapmadan, omuz başlangıcından 10 cm yukarıya doğru düz çizip şekildeki gibi açı verdim.
arka parçayı kumaş katında çalıştım.aynı şeklide arka parçanın boyun kısmını da 10 cm yükselttim.

eğer siz, önündeki açıklığın olmasını istemiyorsanız bel ölçünüzü almayı  ve kruvaze kapanma payını hesaplamayı unutmayın.







5 yorum:

Eslem Ünlü dedi ki...

böle yakayı çok beğeniyorum,sana da çok yakışmış canım güle güle kullan ellerine sağlık :)

dikdikgiy_sezen dedi ki...

Çok çok güzel olmuş.Kumaşa bayıldım.Güzel günlerde giyin:)Sevgiler...

dileğindünyası dedi ki...

Eline sağlık güzel olmuş :))

dikisdersi dedi ki...

dersimi aldım :))bu tarz kumaşları çok sevmeme ragmen belki inanmayacaksın metrelerce başka başka tonlarda kumaşlarımı kalabalık yapıyor diye attım :))şimdi sende görünce gecen haftada pazarda görüp alsammı almasammı durumu yaşadım .alınca atıyorum dedim :))almadım .pişman oldum şimdi ,bayram sonrası koşup almalıyım ,kopya çekicem :)))çok güzel olmuş Eda.sen ne yapsan yakışıyor

designbyeda dedi ki...

Eslem Ünlü ,
ben de çok beğeniyorum bu yakayı teşekkür ederim..

dikdikgiy sezen,
kumaş 1 senedir dolap bekliyordu, kıyamadıklarımdan yani :) size de sevgiler :)

dileğindünyası,
çok teşekkür ederim.

dikişdersim,
attığına inanmak istemiyoruummm :)) ben kıyıp dikemedim bile.ama senin beğenini bu derece kazanmak göğsümü kabarttı.senin yapacağın kat kat daha güzel olur.çok teşekkür ederim..