17 Ekim 2012 Çarşamba

ortak dikiş çalışması





bayramın 2. günü bir arkadaşımın düğünü var onun için acele bir şekilde elbise dikeceğim,
hafta sonu da Antalya'da olacağım.dolayısıyla son günü kaçırmadan, zaman bulmuşken fotoğraflayıp eklemek istedim.bu şekilde de dışarıya çıktım.portföy çantayı da daha önce ben yapmıştım.


kol boyunu truvakar çalıştım, etek boyunu kısalttım.bir de elbise üzerimde bol gibi dursa da ben bu şekilde çok beğendim.üzerime yapışınca belindeki detay kayboldu.

diğer bloggerların çalışmalarını merakla bekliyorum.herkese kocaman sevgiler..









21 yorum:

X madame dedi ki...

bende çok beğendim :) elbise güzel, taşıyan güzel olunca beğenmemek imkansız :))) ellerinize sağlık...

çiçek dedi ki...

çok şık olmuş iyi günlerde kullanın....

Ruj dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş ve çokta yakışmış .bizim proje haftaya kaldı bakalım nasıl olucak.

ANTİGONE dedi ki...

çok şık olmuş canım, ellerine sağlık. e bu güzelliğe yakışmış da haliyle ;))

mihrican dedi ki...

ellerine sağlık :) güle güle giy

dikisdersi dedi ki...

hiiii benim elbise kıytırık olmuş :))çok güzel olmuş eda...resmini alacagım izninle ,bakayım yapanlara ,c.tesi yayınlarım inşaallah .

designbyeda dedi ki...

x mademe,
çok naziksiniz, beğenmenize sevindim :)

çiçek,
çok teşekkür ederim.

ruj,
cumartesiye yetişmeyecek mi yani :( üzüldüm..

antigone,
canım teşekkür ederim.kocaman sevgiler.

mihrican,
teşekkür ederim.

dikişdersim,
imkanı yok kıytırık olamaz..inşallah cumartesiye yayınlanır.merak ediyorum fazlasıyla.resim elbette alabilirsin, ne demek.

Şepşeker dedi ki...

Gördüklerimin içinde en iyisi diyebilirim !

Yada sana çok yakışmış :)
Sevdim blogunu izlemeye alıyorum ;)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

süper süper süper!! çok yakışmış ellerine sağlık:) buarada fethiyede yaşıyorsun anladığım kadarıyla valla nasıl özendim anlatamam çok şanslısın:)

invisiblefashion dedi ki...

great photos
I invite you to me
follow?

hayal-et dedi ki...

çok güzel olmuş. çokta yakışmış. eline sağlık.

ikitanemvebiz dedi ki...

çok güzel olmuş dikende güzel olunca daha bir yakışmış iyi günlerde giyin :)
Antalya'damısınız ?

designbyeda dedi ki...

şepşeker,
çok mutlu etti yorumunuz.beğenmenize sevindim..sevgiler.

blogdayaparımkariyerde,
evet Fethiye'de yaşıyorum.çok teşekkür ederim.

invisiblefashion,
thank you so much..

hayal-et,
çok teşekkür ederim.

ikitanemvebiz,
bugün yola çıkıyorum.akşam Antalya'dayım kısmetse.yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Sonia Fonseca dedi ki...

Te acabo de conocer por el blog dirkisdersi y me encanta como te ha quedado el vestido!!!
Vas guapisima
Besitos

irem dedi ki...

Çoook güzel olmuş... Çok da güzel taşımışsın ondan biraz ;P
Ben de bir dahaki sefere 38 beden olup öyle dikeceğim bu modeli .. hehehe:D

irem
http://kendindik.com

designbyeda dedi ki...

sonia,
Gracias por su comentario.

irem,
çok teşekkür ederim..ama siz de çok güzel taşıyorsunuz..sevgiler.

gooogoook dedi ki...

Sevgili Eda hanım, siz hepimizden önce bitirdiniz modeli; dikişdersi ve sizin projeniz benim favorim doğrusu çünkü etek boyu ve hafif kumaş dokusuyla sizin diktiğiniz de apayrı bir havası olmuş. Yorum yazmak için herkesin bitirmesini bekliyordum, ve tabi renkler de yine herkesin çalışmasına ayrı bir hava katmış doğrusu, iyi günlerde giyin.

designbyeda dedi ki...

gooogoook,
çok naziksiniz, bu güzel yorum için teşekkür ederim.ben biraz tez canlıyım, aslında daha önce bitirmiştim ama fotoğrafını çekememiştim :))sizin de güzel giymenizi dilerim.sevgiler.

irem dedi ki...

Edaaaa tebrikler tekrar! Bu ay sendeymişiz :))

Bu "birlikte dikiyoruz" etkinliği için bir logo / ortak resim bulalım diyorum. Ben birkaç öneri hazırlayayım da paylaşalım.

Bir de yorum ayarlarınla ilgili bir önerim olacak. Yorum bırakan kimliğini seçerken yalnızca google hesabımız ya da openID ile isim bırakabiliyoruz. Bu da blogspot / wordpress dışındaki yazarları almıyor. senden ricam onu daha genişletir misin? her seferinde alta link yazmak durumunda kalıyorum, komik geliyor :) www.kendindik.com

designbyeda dedi ki...

İrem,
çok teşekkür ederim :) beğenilmek çok güzel. logo iyi bir fikir gerçekten.
yorum ayarlarımı bilerek değiştirmiştim çünkü isimsiz kişilerin saçma sapan yorumları ve istekleri oluyordu.kim olduğunu bilemeyeceğim kimselerin yorum yapmasını istemedim ama madem zor oluyor elbette değiştirebilirim.

KendinDik.Com dedi ki...

teşekkürler :)
"birlikte dikiyoruz" organizsyonuyla ilgili dikişdersiyle birşeyler paylaşmıştım. o epey sıkıntı çekmiş aslında... şimdi senin son yazına comment olarak atayım tekrar. uygun bulursan sen onu bir öneri olarak yaz tekrar. yorumlar kısmından diğer katılımcılar göremeyebilir.