29 Ekim 2012 Pazartesi

inglot gel eyeliner ve duraline






kozmetik postlarını pek severim.bir şey almayı düşündüğüm zaman hemen blogları tararım. ürün hakkında tarafsız bilgi sahibi olmak, kullanıcıların eklediği görselleri incelemek, ön bilgi  için doğru adrestir bence.

bu sebeple kullandığım ve memnun olduğum ürünleri zaman zaman bloğumda tanıtıyorum.

inglot gel eyeliner, bir çoğunuzun da bildiği gibi, ödüle ve övgüye doymayan bir üründür.
hakkıdır da!

bazı bloglarda MAC, BOBBİ ve İNGLOT gel eyeliner'ların karşılaştırmaları var.bobbi brown en sevdiğim kozmetik markadır fakat eyeliner konusunda inglot açık ara farkla önde.
hem fiyat, hem kalite hem de kalıcılık 10 üzerinden 10'dur benim için.
ağlayabilir, denize, havuza girebilir ve en çabuk silinen yeri olan kuyruğunu dahi bozamazsınız!
makyaj temizliyici ile bir hamlede çıkarırsınız.

geçen sene eyeliner ve fırçasını 50 tl'ye almıştım.inglot'un güzel bir yanı da bu. ürün ile birlikte fırçasını da alırsanız, fırçalar indirimli oluyor. üstelik çok kaliteliler.

bir süre sonra hava ile temas ettikçe aşağıdaki görsellerde göreceğiniz gibi kurudu ve çatladı.su ile denedim olmadı.sonra duraline'i keşfettim.minik bir damla damlatıp fırçayla karıştırıyorum ve eski kıvamına dönüyor.
ayrıca farlarınızın küçük bir kısmına damlatıp eyeliner gibi kullanabiliyorsunuz. 
bir de katılaşmaya başlayan rimelinize de damlatıp yumuşamasını sağlayabilirisiniz.
fiyatı 25 tl.












5 yorum:

suhuba dedi ki...

Ben bukadarını beceremem. HAkikaten meraklısın böyle şeylere :)

designbyeda dedi ki...

evet canım :) meraklıyım..

Şepşeker dedi ki...

Harika , bende almalıyım .
İyi ki paylaşmışsın ;-)
İzlemeye alıyorum blogunu izninle ;-)

Şepşeker dedi ki...

Zaten takipteymişim , hesabım kapalı oldugundan adımı görememişim yanda :)))

suhuba dedi ki...

Selam birdahaki modele sendeymiş herkez. HAdi bakalım. Tebrikler...