7 Ekim 2012 Pazar

dantel elbise


 dikiş etkinliğimiz için karar verme aşaması sürerken, aklımı sürekli kurcalayan bu kumaşı masaya yatırdım.baz olarak temmuz 2011 103 numaralı kalıbı kullandım.bu kalıp esnek kumaşlar için çok güzel.kol altından minik bir düzeltme dışında hiç uğraştırmadı.


kumaşım inanılmaz esnek olduğu için 1cm dikiş paylı 34 beden biçtim.yaka oyuntusunu yapmadım.içine aynı kalıpla jarseden astar diktim.sırtını ve kalp yakayı sonradan oydum ve dantel kumaşa bütün yaka ve sırt boyunca diktim.jarseden yaka için biye yaptım.son olarak kol etrafını sık ayar zig-zag dikişle bitirdim.

dipnot:
 kullanmadığım eski iç çamaşırımın arka lastik kısmını kesip, elbisemin içine elle bir kaç yerinden tutturdum :)
bu tip kıyafetlerde sıklıkla yaparım.











24 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

çok beğendim tatlım. ellerine sağlık özellikle sırt ve önden büst kısmı çok etkiledi beni. en kısa zamanda dipnotunu bende denicem çünkü sırt dekoltesini çok çok seviyorum en güzel kurtarıcı yöntem bu sanırım:) mucksss

Tatlı Kiraz dedi ki...

bayildim sende, elbisede cok guzel ve hossunuz......
sevgiler

Ayten dedi ki...

Çok güzel,çok şık olmuş.Ellerine sağlık,selamlar :)))

Cosmokedi dedi ki...

süper olmuş bayıldım özellikle dekolte kısmına elinize sağlık...

кокоша dedi ki...

Шикарное платье.

designbyeda dedi ki...

cansu'cum,
sağol tatlım benim..kurtarıcı ve rahat bir yöntem gerçekten..öpüyorum kocaman.

tatlı kiraz,
çok teşekkür ederim :)

ayten,
size de selamlar :) teşekkür ederim.

cosmokedi,
çok sağolun, beğenmenize sevindim.

кокоша,
спасибо большое.

meelviin* dedi ki...

Çok hoş bir elbise olmuş gerçekten sırt dekoltesine bayıldım!ellerine sağlık:))

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

çok yakışmış canm.çoook!!! güzel günlerde giy..saçın da olmuş, valla bugün ne giysem jurisi gibi oldum:)) ben evet diyorum, bizimlesin :))) hihihihiii

zeynep dedi ki...

Çok güzel olmuş keşke kolları da biyeyle döneseymişsiniz daha mı iyi olurdu..

Merche Martinez dedi ki...

Very pretty and elegant. You look stunning in it!

designbyeda dedi ki...

meelviin,
sırt dekoltesi vazgeçilmezim :) teşekkürler.

burcu,
saciin beendim, elbise oldu, yakıştı.hehehe teşekkür ederim şekerim :)))

zeynep hanım,
biyeyi kollar kaldırmadı nedense.kumaşın esneme yönündenmiydi bilmiyorum ama kötü durdu ben de söktüm mecburen.çok teşekkür ederim.

merche martinez,
thank you for lovely comment.

dileğindünyası dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlıkk :))

ANTİGONE dedi ki...

woaaaawwwww!!!

Ebru Bayrak dedi ki...

Harika! Bravo demek istiyorum çok başarılı olmuş gerçekten. Çok da yakışmış, saç rengi de süper bu arada konuyla ilgisi yok ama :)

ebrueliacik@blogspot.com

ece utlu dedi ki...

abla bende istiyorum bu elbiseden muck :)

designbyeda dedi ki...

dileğin dünyası,
çok teşekkür ediyorum :)

antigone,
:DDDD

ebru bayrak,
bu güzel yorum için çok teşekkür ederim :)

ece,
iyi mağdem senin olsun bakalım :D

dikisdersi dedi ki...

elbisenin mankeni güsel olursa herkes diker:)))çok güsel taşıyorsun ,bu klavye beni bitirdi :)

dikisdersi dedi ki...

Eda ,eski iç çamaşırı konusunda kaldım ben ,globlarınımı kullanıyorsun ön kısım olarak ,ben glob alıyorum aynı şeyden bahsediyorsak ,

merak ettim ?

designbyeda dedi ki...

dikiş dersim,
çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.iç çamaşırın birbirini tutan ara parçasını ve arkaya dönen lastikli kısmını da kesiyorum,birbirinden bağımsız 2 yuvarlak kalıyor yani :D globla aynı sanırım.

ayca dedi ki...

ÇOK YAKIŞMIŞ GÜLE GÜLE GİY:)

mevlüde Turk dedi ki...

abboooovvvvv, vay arkadas, bir elbise , bir hatun ve dunyanin 8. harikasi... Yok artiiiikkkkk:))

designbyeda dedi ki...

Ayça,
çok teşekkür ederim..

Mevlüde Türk,
:)) yorumunuz mest etti beni.çok çok teşekkür ediyorum.

çiçek dedi ki...

bu elbiseye bayıldım bayıldım..gerçekten çok güzel olmuş sizede çok yakışmış...

designbyeda dedi ki...

çiçek,
teşekkür ederim :D sevgiler