13 Ekim 2012 Cumartesi

bitkisel cilt bakımı

l'occitane

Immortelle Precious Cream



cilt bakımım için organik ve bitkisel ürünler kullandığımdan daha önce bahsetmiştim.ev yapımı peeling ,tonik ve maskeler kullanıyorum.bunun dışında göz çevresi ve yüzüm için kullandığım nemlendiricileri hazır alıyorum. tabi ince eleyip sık dokuyarak.
kullandığım 2 marka var ve bunlar dünyada organik sertifikaya sahip 2 marka
.

 l'occitane'dan ilk yüz nemlendiricim yukarıdaki mavi kavanoz.bu seri aslında 35 yaş üstü için uygun bir krem ben yanlışlıkla almıştım .tek sefer için problem olmayacağını fakat bitince yaşıma uygun olan seriye geçmemi öğrenince kullanmak durumunda kaldım.gerçekten inanılmaz bir krem.35 yaş üstü iseniz şiddetle öneriyorum.açılan gözeneklerim küçüldü, cildim sıkılaştı ve renk olarak daha sağlıklı oldu.


l'occitane

Angelica Hydration Cream



bitince yaşıma uygun olan üstteki yeşil kavanozlu seriye geçtim.hala onu kullanıyorum.çok memnunum. çiçek kaynatıp buharına yüzümü tutmuşum gibi bir his veriyor sürünce.


l'occitane

Shea Butter Ultra Rich Eye Balm-



 pompalı şişe ilk göz nemlendiricim.ilk kırışıklıklar için.göz etrafımdaki küçük kırışıkları ütüledi desem abartmış olmam.bitince merak ettiğim küçük kavanozdaki shea yağlı diğer ürüne geçtim.çok iyi nemlendiriyor fakat merak ettiğim son bir ürün daha vardı onun için yeniden almadım.

l'occitane'nın çok iyi bir yanı var.her alışverişinizde %10 puan kazanıyorsunuz ve doğum gününüzün olduğu ay içinde aldığınız her 2 üründen 1'i bedava ve limit yok.ben yeşil kavanozdaki  nemlendiriciden 2 adet almıştım

l!occitane
Shea Butter Ultra Rich Face Soap


kullanılmış sabunu göstermenin bir anlamı olmadığı için görseli internetten aldım.


makyajımı pamukla ve jel temizliyicilerle temizlemeyi sevmediğimden bu sabunu kullanıyorum.nemlendirme bakımından da, makyajı temizleme bakımından da çok iyi.çabuk erimiyor, 1 sene önce almıştım yarısı hala duruyor 


                            Huiles & Baumes Anti-Aging Eye Contour Serum 

ve şu an kullandığım ürün Huiles & Baumes.sadece eczanelerde satılıyor.
damlalıklı bir şişede.tüm gün nemlendiren başka bir ürün daha görmedim.tek kötü yanı  sürdükten sonra makyaj için yarım saat kadar beklemeniz .anca emiliyor fakat tekrar tekrar alırım..
yıllarca bilinçsizce kullandığım ıvır zıvır ürünler sayesinde göz atlarımda yağ butoncuları var malesef.bunları yok ettiğini duymuştum.1 haftadır kullanıyorum ve gözlemlemekteyim.
 bir de açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketmeniz ya da atmanız gerekiyor.

içindekiler kısmına bakınca çoğunun bitkisel yağ olduğunu gördüm ve eksik kalan diğer malzemeler olsa da evde hazırlayabileceğimiz bir karışım elde edebiliriz diye görselini ekliyorum.




Hiç yorum yok: