12 Ekim 2012 Cuma

bir kaç gün içinde...


dikiş etkinliğimizde belirlenen modelin kalıbını çıkardım ve azıcık kumaş stoğumun içindeki en uygun kumaşı bulmaya çalıştım.pek hoş bir kumaş ve renk olmasa da dikeceğim.
kumaşımdan tüyo da vereyim :)






3,5 numara ile ördüğüm ve fenalıklar geçirdiğim örgüm..çok güzel, yumuşacık ve kuzguni siyah bir merserize ip.sabrı olanlara öneriyorum.
dikiş öğrenmeden önce örgü örerdim.şimdi çok sıkıyor :(
neyse ki sadece sırt öreceğim çünkü kumaş ve örgü karışımı bir projem var.



geçen günlerde şiddetli fırtına çıktı Fethiye'de ve muz ağacımız kırıldı.meyvesini kesip bir poşet içinde karanlıkta bekletince 2-3 gün içinde sararıyor.içine bir de elma koyuluyor ama sebebini bilmiyorum.bu minik tek lokmalık muzların tadını tarif etmeme imkan ve ihtimal yok.gelip gittikçe çerez gibi atıyorum ağzıma.kalorisinin çok yüksek olduğunu düşünmek istemiyorum :)










6 yorum:

Eslem Ünlü dedi ki...

ohh maşaallah valla ben daha başlamadım bile..
güzel olcak güzeel :))

Ebru Bayrak dedi ki...

Bu muzların tadını iyi biliyorum annemlerin kuşadasında yazlıkta var muz ağacı. Geçen sene yeşil halde getirdiler aynen bir elma bir torba olayı sonra afiyetle yedik. Hatta bizimkilerin bazıları el bombası gibiydi :) O lezzet anlatılmazzzz...
ebrueliacik@blogspot.com

ANTİGONE dedi ki...

kolay gelsin canım. belli ki çok güzel bir elbise çıkacak :))

mihrican dedi ki...

kolay gelsin, çok hızlısın vallahi. ben başlamadım bile :sadece kumaş seçtim ...

dikisdersi dedi ki...

gördümü< mu< agacının ürünleri mi bunlar ,maaşaallah bereketli olsun .

bende elimde olan herhengi bir kumaşı dikecegim .ne kadar gü<el mantolar varmış gördün mü eda o sayıda :)

örgü gü<el görünüyor ali<enin bu ipini ilk sende gördüm ,deneme istegim depresşti :)
bakalım sonucunu merak ettim yapılası birşeyse bende yaparım belki ,öylede ögrü örmek istiyor ki canımelimde de kırmı<ı ipim var hırka örecegim model henü< yok :((
kolay gelsin

designbyeda dedi ki...

Eslem Ünlü,
bitireyim de son zamana kalmasın dedim :) aklıma takılır yoksa.size de kolay gelsin,sevgiler..

antigone,
canım sana da kolay gelsin.inşallah güzel olur.renginden dolayı 'anane' elbisesi olacak gibi geliyor ama..

mihrican,
ben tez canlıyım da :) size de kolay gelsin..

dikişdersim,
evet o ağacın ürünleri.amin..

inşallah bir daha ki proje manto olur.içimizde kaldı hele ki kıl tela dedin beni benden aldın :))

örüyorum bakalım güzel olur inşallah.baya vakit alıyor bu incecik ipler.ama bu aralar örgü sevdam depreşti ben de model arıyorum sürekli :) sana da kolay gelsin Çiğdem'cim.