1 Eylül 2012 Cumartesi

kışa hazırlık


daha önce kısa bir montta kullandım bu tay tüyü kumaşı.o montu kardeşim kapınca bir tane daha aynı modelden yapmak istedim fakat baktım ki geriye kalan kumaş başka bir şey için yeterli gelmeyecekti.

 ben de heba edemedim tabii.uzun bir model çalıştım.bebek montu yapabileceğim kadar bir kumaş artınca çok mutlu oldum.


daha önce bir çok kez çalıştığım mont kalıbımı kullanmak istedim.çünkü düzeltilmiş bir kalıp olduğu için hem zahmeti az, hem kumaş zayiatı.. 

ve istediğim genişlikte bir yaka çizip, mevcut kalıba ekledim.şu an sadece beden kısmı teğelli.kolları omzundan tek bir iğneyle tutturdum :) ve pes ettim...

bu sıcaklarda prova yapmak ve kucağında bu kalın kumaşla dikiş dikmek korkunç bir his.sanırım bir süre bekleyecek bu kaban..





14 yorum:

Eslem Ünlü dedi ki...

çok güzel olmuş canım,merak etme kış yakındır :))

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

aman beklesin de, ...önemli değil..sonuç çok güzel olacak eminimm:))

dikisdersi dedi ki...

maaşşaallah çok güzel oluyor bırakma elinden ama bitince çok güzel olacak rengide harika

designbyeda dedi ki...

eslem,
evet malesef yakın :(( ben yaza doyamadım.çok çabuk geçiyor günler..

modavesaire,
canım çok teşekkür ederim :))

dikişdersim,
biraz daha serinlesin hava devam edeceğim.kumaş hem ağır hem kalın, gerçekten çok bunaltıyor çalışırken.çok teşekkür ederim.

Fashionobsession-mieni dedi ki...

OH wow what a great idea!! Your coat looks stunning!! I really love the material and the combination with the black belt!! Thumbs up!!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com

pınariko dedi ki...

çok güzel rengine bayıldım ellerine sağlık..

Seher Taşçı dedi ki...

Kumaşa ve modele bayıldım, harika görünüyor:)

agrippina dedi ki...

çok güzel bir kumaş ve güzel bir model yapanın marifetini de eklersek ortaya harika bir şey çıkacak

Huzur Moda dedi ki...

müthiş...

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel gözüküyor,ellerine sağlık :)

suhuba dedi ki...

Süper gözüküyor. Birsürü yazını kaçırmışım. Ama hepsini okudum. Öpüyorum

BOŞNAK KIZI dedi ki...

güzel günlerde giyinin çok beğendim :)

designbyeda dedi ki...

Fashionobsession-mieni,
thank you so much for your comment.i will visit your blog.

pınariko,
çok teşekkürler :)

seher taşçı,
teşekkür ediyorum.sevgiler..

agrippina,
çok naziksiniz :) teşekkürler

huzurmoda,
çok teşekürler.

asortik krep,
teşekkür ederim :)

suhuba,
canım çok sağol.ben de kocaman öpüyorum.

boşnak kızı,
inşallah güzel günlere nasip olur.çok teşekkür ederim.

Harija dedi ki...

cool tutorial!
Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

My Lyfe ; My Story

@MyLyfeMyStory