7 Eylül 2012 Cuma

kruvaze elbise









aylar önce diktiğim bir elbise bu..aslında yola şort tulum olarak çıkmıştı ama kumaş, şort olarak berbat durunca, ağ kısmındaki fazlalıkları kesip eteğe çevirdim.ortadan dikişli olmasının sebebi bu :) yine bluz ve pantolon birleşim yerinde kemer vardı.ben onu kullanmadan 2 parçayı direk birleştirdim ama 
belindeki ek yeri sevmediğim için de sonradan kemer diktim, kemeri elbiseye 2 yan ve 1 arka orta dikiş yerine sabitledim.
kolları çevirmek için fuşya renk hazır biye kullandım, 
1mm kadar dışarı taşırarak diktim ki, biraz gözüksün bu güzelim renk..



burda 9/2011
model130



9 yorum:

Merve Güçlü dedi ki...

wuowwww Edacımm eline sağlık yaa süper olmuş gerçekten :) sanada okadar güzel yakışmışki anlatamam :) iltifat değil bu arada gerçekleri söylüyorum heee :) bu arada gri ve pembenin uyumuna herzaman bayılırım sende çok güzel yakıştırmışsın.

çiçek dedi ki...

süper olmuş...sizede çok yakışmış iyi günlerde kullanın...

Aktuelmoda dedi ki...

Harika olmuş,çok güzel de taşımışsınız,ellerinize sağlık..

Cosmokedi dedi ki...

çok hoş olmuş gerçekten ellerinize sağlık

suhuba dedi ki...

Seni uğraştırmış ama çıkan sonuç gayet başarılı. Sana ne yakışıp yakışmayacağını biliyorsun. Ayrıca aksiliktede çözümlerin ortaya daha güzel şeyler çıkarmış. :)

Suzy Lilibebek dedi ki...

Süper görünüyor. Motive edici olmuş benim için. Böyle bir şey istiyordu canım. Bakalım ne zaman vakit bulucam.

ANTİGONE dedi ki...

çok çok güzel olmuş, saç rengin de çok yakışmış sana ;))

designbyeda dedi ki...

merve güçlü,
canım çok teşekkür ederim.samimi olduğunu biliyorum :)

çiçek,
çok teşekkürler.

aktuelmoda,
teşekkür ederim.sevgiler.

cosmokedi,
çok sağolun :)

suhuba,
cnm evet uğraştırdı biraz ama ben de sevdim sonucu.çok teşekkür ederim.öptüm kocaman.

suzy,
sen böyle bir şeyi benim gibi gri yapmazsın tabii..neon renkler, fuşyalar, sarılar.. kim bilir nasıl bir renk patlatırsın..şimdiden merak ettim :)

antigone,
canım çok teşekkür ederim :)

dikisdersi dedi ki...

iyiki tulum olmamış :)sana çok yakışmış eda