15 Eylül 2012 Cumartesi

beyaz pantolon ve somon bluz






yine yola farklı bir model ile çıktığım pantolonum...
aslında bol paça idi ama düz ipliğine son derece dikkat etmeme rağmen paçalarda aşırı bir dönme söz konusuydu.ben de daralttım.hala dönüyor ama neyse ki dar paçayken göze fazla batmıyor..
model:
ekim 2011 /127

bluzu gelişi güzel kestim.biye ile uğraşmak istemediğim için pervazla çalıştım.önünde bolluk olunca da küçük bir kesik attım.üst üste getirip düğme ile birleştirdim.

bu aralar hep çözüm yollarıyla ilerliyorum. neye niyet neye kısmet gibi oluyor :)



14 yorum:

Ayten dedi ki...

Merhaba,bu iki rengin uyumu çok hoş.Ellerine sağlık,herşeye rağmen sonuç mükemmel.Selamlar:)))

Merche Martinez dedi ki...

Really pretty! Both the trousers and blouse are very chic!

dikisdersi dedi ki...

Eda sen yaparsında yakışmaz mı ..güle güle kullan

zeynep dedi ki...

Dikişte çareler tükenmez..! Mühim olan her daim kurtarmaktır..

Huzurla giyesin..

motto dedi ki...

Bluz ,pant harika ama ben sac rengine bayildim eda. Hemen bilgi ver...
Opuorum cok

designbyeda dedi ki...

ayten hanım,
selamlar size de :) çok teşekkür ederim.

merche martinez,
thank you so much :)

dikişdersim,
pantolonun problemi ve çözüm yolu için kocaman teşekkürler..

zeynep hanım,
kesinlikle..kurtarmak benim için çok önemli :) teşekkürler, sevgiler.

motto,
canım döndün nihayet :)
çok teşekkür ederim.saç rengimi soruyorsan eğer, bal köpüğü-karamel..ben de öptüm kocaman..

Merve Güçlü dedi ki...

somonun renk tonunu çok sevdim rahatlatıcı bi ton sanki.Bluz için gelişi güzel kestim demişsin ama o ne güzel bir gelişse ortaya çok iyi bir iş çıkmış :) pantolonuda bol paça hayal edemedim ama dar paça bence çok cix olumş :) Ellerine sağlık edacım güle güle kullan :)

Fashionobsession-mieni dedi ki...

Beautiful outfit!! Your top is so gorgeous and your pants match perfectly!! You have pretty hairs!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com

ANTİGONE dedi ki...

ikisi de çok güzel olmuş. renk uyumuna diyecek yok zaten ;))

designbyeda dedi ki...

merve'cim,
canım çok tatlısın teşekkür ederim :))

Fashionobsession-mieni,
thank you for comment..ofcourse i will visit your blog.

antigone,
çok teşekkür ederim :))

dileğindünyası dedi ki...

Eline sağlık çok güzel olmuş.. Ben bişey sorucaktım. Şifon bir kumaşın vardı.Mankenin üstüne giydirmiştin obile çok güzel bir model olmuştu. Onu neyaptın acaba? Bi düğün için dikecektin :)) Merka ettim aynı kumaştan bendede var :))

suhuba dedi ki...

Süper. inanılmaz güzel. Sanada nasıl yakışmış çok hoş

designbyeda dedi ki...

dileğin dünyası,
lacivert şifon olan beklemede :) leoparlı olan şifonu henüz kesmedim..daha pratik işlerle uğraşıyorum.onlar gözümü korkutuyor şuanda.içine gepyer yapılmalı çünkü..

designbyeda dedi ki...

suhubam,
canım benim çok teşekkür ederim.