31 Ağustos 2012 Cuma

kaş ve kirpik güçlendirme


merhaba,
yaklaşık 1 aydır kirpiklerim için tatlı badem yağı kullanıyorum.fakat 1 ayda en fazla 15 defa sürmüşümdür..kirpiklerimde gürleşme olduğunu farkedince hemen bir post yazmalıyım dedim.


küçük bir uyarıda bulunmak istiyorum.kullanacağınız bütün doğal yağlarda soğuk kompres ile imal edilmesine önem verin.çünkü piyasada ki bir çok yağ sahte.sadece esanstan ibaret.ben bu konuda arifoğlu markasına güveniyorum.üstelik fiyat farkı da yok.
ben bitmiş rimel fırçasının ucunu yağa batırıp, sadece kirpiklerime gelmesine dikkat ederek, az miktarda sürüyorum.bolca sürerseniz göz etrafınıza yayılır ve istenmeyen yerlerde de tüylenme olabilir.dilerseniz kaşlarınıza da sürebilirsiniz.

birinci resim aylar öncesine ait.henüz badem yağı sürmediğim dönemlerden..



ve yeni hali..

kirpik diplerimde çok az eyeliner artığı var fakat kesinlikle sıfır makyaj..
sizce de fark var mı? ben mi avunuyorum :)













6 yorum:

gooogoook dedi ki...

Merhaba, kesinlikle fark var bence, denemekte fayda var. Bence etkili olmuş kirpiklerinizde gürleşme var gerçekten de.. Belki de sürekli kullanımda fark daha da belirginleşecek..

Merve Güçlü dedi ki...

walla edacım bende bayaa bir fark görüyorum ortada.maalesef kirpiklerinin azlığından yakınan bayanlardanım bende.badem yağı uygulamasını çok duymuştum fakat ayrıntılı fotolarla tescillenmiş oldu :) teşekkürler...

zeynep dedi ki...

Ben o gözlerden güzel bir balkon manzarası görüyorum zorlasam deniz de görebilirmiyim acaba..

Badem yağı konusunda haklısın oğlum bebekken sürüyordum kirpiklere hatta kaşlarına velhasıl ortasına da kaçırmışım herhalde orada da çıkıyor kaşlar:)

kendin yap ;) dedi ki...

ben de kaşlarıma yapacağım... çok azaldılar:(

designbyeda dedi ki...

gooogoook,
ben de öyle umuyorum.zor bir şey değil ne de olsa.üşenmeyip devam edeceğim.

merve'cim,
ben de teşekkür ederim..dene mutlaka :)

zeynep hanım,
çok dikkatlisiniz :)) maalesef deniz manzarası yok ama güzel bir balkon manzarası var..dikkatli kullanmak gerekiyor gerçekten minik tüyleri harekete geçirmenin anlamı yok :)

kendin yap,
umarım faydasını görürsünüz..

Ayten dedi ki...

Fark çok açık belli oluyor.Kızımda denemeyi düşünüyordu.Sizi görünce anladımki denemeli,selamlar:)))