1 Ağustos 2012 Çarşamba

gömlek elbise



internette bulduğum ve çok beğendiğim bir elbise modeli vardı ve şansıma neredeyse birebir benzeyen bir kalıp görünce tabiki de hayata geçirdim.tek fark düğme deliği yerine, birit yaptım.uzun ince şerit dikip, 20 küçük parçaya ayırdım ve ön pervazın arasına koyarak diktim.en meşakkatli kısmı küçük düğmeleri kumaşla kaplamak ve biritlerin tam karşısına dikmek oldu.üzerimdeki hali tam net değil malesef.bir tane muzurluk yaparken çekilen fotoğrafım var.sadece onda belli oluyor diye koyuyuorum :) lütfen yanlış anlamayın, mazur görün bu halimi :))


kalıp:
haziran 2011 model 104

düğme kaplamayı burada anlatmıştım. 







bu da kopyaladığım elbise :)


18 yorum:

Eslem Ünlü dedi ki...

güle güle giy cnm,gayet hoş olmuş :)

Shelby dedi ki...

Çok şık bir elbise olmuş:)

D.S. dedi ki...

çok güzel bir modelmiş:) sizinkinin rengi daha bi canlı,hoş olmuş iyi günlerde eskiitin:)
http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

Ayten Aktaş dedi ki...

Merhaba,harika olmuş.Bende büyük kızıma dikmeliyim.Bu tür biritli modelleri bende çok seviyorum.Aranıza yeni katıldım,beklerim.Sevgiler:)))

Cosmokedi dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuş size de çok yakışmış elinize sağlık.. düğme kaplama işi herzaman işe yarıyor ;)

MODAVESAİRE dedi ki...

her zamanki gibi süpper olmş..nbi geliyosun bi kaçıyosun sen de ama..yoktun bayadır şekerim....

berry dedi ki...

Ben bayıldım buna ya çok güzel olmuş sanada çook yakışmış güle güle kullan canım :)

designbyeda dedi ki...

Eslem Ünlü,
çok teşekkür ederim..

shelby,
teşekkürler, sevgiler.

d.s.
beğenmenize sevindim :) teşekkürler.

ayten aktaş,
merhaba, çok teşekkür ederim.bloğunuzu izlemeye aldım :)

cosmokedi,
kesinlikle! hem elbiseyle aynı olan düğmeler, elbiseyi daha bir özel kılıyor sanki :)

modavesaire,
canım yaa ne yapayım? yaz çok güzel :) deniz kum güneş...bunlar bırakılıp evde mi oturulur? kışın bolca evdeyim zaten :D çok teşekkür ederim.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Ne kadar tatlisiiiiinnnnnn <3 ellerine saglık tatlim çok beğendim güle gule kullan çok yakismis :)

illusion by elcin dedi ki...

çok hoş olmuş. Üstelik dikiş kalitesi de harika. Ellerinize sağlık

Merche Martinez dedi ki...

Cock güzel! You look so good in that! I absolutely love the buttons! Great job!

Suzy Lilibebek dedi ki...

Uuuuwww, korkunç güzel görünüyorsun, elbise çok güzel olmuş o kesin ama ben muzurluk yaparken bu kadar güzel görünen birini daha görmedim! Bayıldım sana, artık muzur fotograflar yayinlamaktan korkma derim;)

designbyeda dedi ki...

cansu'cum,
canım çok teşekkür ederim.sen de herzaman çoook tatlısın..

illusion by elçin,
çok çok teşekkür ediyorum.sevgiler..

merche martinez,
thank you so much :)

suzy'İm,
hahaha... sevgi dolusun her zamanki gibi.asıl ben sana bayılıyorum.çok teşekkür ederim :) öptüm kocaman..

Anonim dedi ki...

Model çok fresh.Dikişide çok başarılı ve size çok yakışmış :)))

meelviin* dedi ki...

Modeldekinden daha güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık:)

mmelvvin.blogspot.com

Ponti dedi ki...

Bence asıl modelden daha hoş olmuş, elinize sağlık. Ayrıca çok şekersiniz :)

suhuba dedi ki...

İşte bakan göz neler yaratıyor. Çok güzel ve rahat bir model olmuş :)

designbyeda dedi ki...

anonim,
çok teşekkür ederim..

meelvin,
çok sevindim, teşekkür ederim :)

ponti,
:)) siz de çok şekersiniz, teşekkür ederim..

suhuba,
çok rahat gerçekten canım.çok teşekkür ederim.