5 Ağustos 2012 Pazar

asimetrik elbise ve yeni saç rengim




asimetrik elbise furyasına kayıtsız kalmak ne mümkün!!
Antalya'da kardeşimle beraber metresi 2 tl'ye şifon kumaş bulduk.çok istediği bu elbiseyi 2-3 saatte bitirdim.bu kadar kolay olacağını tahmin bile etmezdim.

vee bir rahatsızlığımdan dolayı kullandığım vitamin iğneleri, hapları ve başka kilo yapan haplar sayesinde 1 ayda 5 kilo almış bulunmaktayım.vücudum balon gibi ödem maalesef..ırsi olarak da neredeyse hepsi bacaklarımda depolandı.çok şükür ilaç tedavim bitti ve spora başladım.lahana dolması bacaklarım göz zevkinizi bozmasın efendim :) 



















amatörce yaptığım çizimden anlarsınız umarım.temel olarak tam daire etek keseceğinizi düşünün ve arka kısmı uzatın bu kadar :) tabii kumaş katı olacak unutmayalım..ölçüleri kendinize göre düzenlemelisiniz.
kumaşı kestikten sonra, ön tarafın kumaş katı olan kısmını ayırırsanız, kruvaze kapanan bir etek yaparsınız ama eksiz olmasını istiyorsanız o kısmı kesmeyin.






etek ucunu ise,sık ayar zig zag dikiş yaptım ve fazlalığını, ipi kesmemeye özen göstererek dikişin dipinden kestim.

 ( üst kısım için, göğüs ölçünüze 10 cm ekleyin, bel ölçünüze de..)

etek ile üstü birleştirip, astar ile çevirdikten sonra, araya bebe lastiği geçirdim.ben jarse astarı vücuda oturacak şekilde diktim.
 sevgiler..






23 yorum:

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

harika olmuşsun edacm, saçlar çoook yakışmış, senn rengin kesinlikle koyu değilmiş,elbisen harika sen harika..daha ne yazayım:))) ben de sporyaptın kas oldu diye düşünmüştüm, olsun, verirsin hemencik, şifalar diliyorum sana ..:)

dikisilemoda.blogspot.com dedi ki...

Ellerinize sağlık.çok geçmiş olsun

neslinin atölyesi dedi ki...

elbise harika olmuş, anlatım da güzel paylaşımın için teşekkür ederim, ayrıca hiç de öyle kötü görünmüyor bacakların :) güzeller :) sevgiler.

berry dedi ki...

elbise çok güzel olmuş sizede çok yakışmış güle güle kullanın. saç rengi ise yaz için mükemmel :)

Shelby dedi ki...

Çok güzel bir elbise olmuş. Ben de bu şekilde kruvaze etek yaptım ama bana yakışmadığı için dolap bekliyor şu anda.

mor atölye dedi ki...

Eda elbise çok başarılı.. Ayrıca oldukça fitsin..

Ponti dedi ki...

Elibise şahane olmuş elinize sağlık, fakat ben koyu rengi daha çok yakıştırdım size. Sevgiler.

suhuba dedi ki...

Kardeşin olmasa dikiş yapacağın yok yani. Yaşasın kardeşin. Süper gözüküyor. ellerine sağlık. Hemde kısacıcık zamanda :) Saçının rengi eskidende hoştu şimdide bir okadar güzel olmuş. Güle güle kullan canım :)

Ayten dedi ki...

Merhaba,öncelikle geçmiş olsun diliyorum.Elbisenizde çok şık olmuş.İnsanın kendi tasarladığı şeyleri dikmesi ayrı bir zevk.Saç renginiz de çok yakışmış:)))

ANTİGONE dedi ki...

saç rengi çok yakışmış, elbise de süper. çok güzelsin özetle ;))

nisahobi dedi ki...

edacım: Saçların çok yakışmış hayatım.Ayrıca fiziğinde gayet iyi kilolu değilsin:))Allah sağlık versin gerisi hiç önemli değil canım.Bu arada geçmiş olsun:))

designbyeda dedi ki...

modavesaire,
Burcu'cum canım motive eden sözlerin için çok teşekkür ederim.saçlarımı beğenmene çok sevindim canım.çok teşekkür ederim tatlım..

dikişlemoda,
çok teşekkürler..sevgiler.

neslinin atölyesi,
yorumlar gerçekten çok sevindirdi beni.size de çok teşekkür ederim..

berry,
çok teşekkür ederim.beğenmenize sevindim.

shelby,
kruvaze değil de tam daire olarak deneyin bir de.. çok feminen bir tarz, mutlaka yakışacaktır.sevgiler..

mor atölye,
çook sevindim.inşallah bacaklarımda ki problem geçerse kendimi daha iyi hissedeceğim.

ponti,
aslında daha güzel görünüyor.hiç fotojenik olmadığım için gerçeği yansıtmıyor diyebilirim :)) çok teşekkür ederim.

suhuba,
biraz öyle gibi :) ama yavaş yavaş dönüyorum canım.yorumun için çok teşekkür ederim.

ayten,
çok sağolun, geçti inşallah..sevgiler.

antigone,
yaa çok teşekkür ederim.çok mutlu oldum :))

nisahobi,
tabi önce sağlık ben de kilo alacağımı bildiğim halde önemsemedim.çok çok teşekkür ediyorum..sevgiler.

mihrican dedi ki...

genelde asimetrik modelleri sevmiyorum ama seninkini çok beğendim, saçlarında çok hoş olmuş cnm :)

dikisdersi dedi ki...

geçmiş olsun Eda ,söylemesen bacaklarına bakmayacaktım ,elbise o kada hoş olmuş ki ,gerisi boş ,yeterki sen iyi ol ,kılo almışsın vermişsin ,hiç önemli degil bence ,güle güle kullan ,siyahıda ne severimmm

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

her halinle güzelsin tatlım hiç sıkma canını. Geçmiş olsun bu arada:( Elbise mükemmel olmuş bende şifon kumaşımdan deneyeceğim Ellerine sağlık kocaman öpüyorum..

designbyeda dedi ki...

mihrican,
ben de pek svmezdim ama bu sene ki modeller çok hoşuma gidiyor.çok teşekkürler.

dikişdersi,
çook sevindim güzel yorumun için çok teşekker ederim.siyaha ben de aşığım..

cansu'cum,
dene canım seninki de ayrı bir güzel olur kesin..çok teşekkür ederim

Suzy Lilibebek dedi ki...

Geçmiş olsun canım benim, ilaçlar yüzünden şişliğe takma kafayı buradan nefis görünüyorsun;)

Merve Güçlü dedi ki...

Merhabalae eda hnm.nekadar şık bir elbise olmuş elinize sağlık.Ayrıca şemalı anlatımınıza bayıldım gerçekten açıklayıcı ve sevimli olmuş :) bende bloguma beklerim buyrun efenim merveguclu.blogspot.com

designbyeda dedi ki...

suzy'im,
canım çok teşekkür ederim.pek fazla takmıyorum geçer nasılsa diye :)

merve güçlü,
merhaba size de :) şemam sevimli oldu biraz hehe..çok teşekkür ederim.ziyaret edeceğim blogunuzu.sevgiler.

sedacskn dedi ki...

elbise çok hoş olmuşş:) saçlar da çok güzel ama ben sarı saçın hep daha büyük gösterdiği fikrindeyim:)

ikitanemvebiz dedi ki...

çok geçmiş olsun siz sağlıklı olun kilolar verilir , elbise de çok yakışmış saçlarınızla elinize sağlık...

designbyeda dedi ki...

sedacskn,
çok teşekkür ederim.ben de öyle düşünüyorum ama bir değişiklik olsun istedim artık :)

ikitanemvebiz,
çok teşekkürler :) sevgiler.

melisa solmaz dedi ki...

saçlarından ayaklarına kadar fıstık gibi gözüküyorsun canım bende bayııldım