9 Ağustos 2012 Perşembe

aplikeli bebek elbisesi


kumaşlarımdan kalan küçük parçaları atmaya asla kıyamıyorum.hep bir gün lazım olur düşüncesi var tabi..yıllardır ilk defa lazım oldu :) minnacık kumaşlarımı bebek elbiseleri yapıp istiflemeyi düşünüyorum.yoksa o yığının altında kalabilirim bir gün..


dün gece bu elbiseyi diktim ama anneanne elbisesi gibi olunca renklendirmek gerekti! şansıma kumaşlara uygun ipler de uydu.sonuç böyle..

kalıbı hatırlamıyorum maalesef.bir ara kendime kalıp çıkarırken, patronda minik bir elbise görünce onu da çıkarmıştım ama düz bir elbise olduğu için epey bir kalıp bulunabilir.









6 yorum:

berenimo dedi ki...

Arkadaki kalpleri eteğin ön ucuna da koysaydın çok şirin olurdu. (çiçeklerin olmadığını varsayıyorum tabi)

Ayten dedi ki...

Aplikler bu şirin elbiseye renk katmış,çok güzel olmuş.Sevgiler:)))

sedacskn dedi ki...

oyyyyyyyy ne kaa tatlııı olmuş buuu ellerine sağlıkk:)))

designbyeda dedi ki...

berenimo, ayten, sedacskn,
yorumlarınız için hepinize teşekkür ediyorum :)sevgiler

ikitanemvebiz dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık aplıkeler süper yakışmış canım.

designbyeda dedi ki...

ikitanemvebiz,
teşekkür ederim.kocaman sevgiler..