16 Haziran 2012 Cumartesi

mavi ve fuşya cibinlik :))

çok uzun bir aradan sonra tekrardan kocaman merhabaa..bu kadar uzak kalmak beni inanılmaz üzdü fakat elimde olmayan sebepler vardı.önce bilgisayarım bozuldu sonra modemim ve uzun bir süredir de telefon hattımızda problem var.inşallah bir gün üşenmeyip gelip yapacaklar.bekliyoruz bakalım..


en sonunda dayanamayıp arkadaşımın bilgisayarından bir post yazıyorum.dikmiş olduğum bir sürü elbise, bluz varken, cibinlik ile açılış yapıyorum.
hazır bir cibinliğin ölçüleri ile diktim.bunun için esnek tül kullandım.hazır cibinlikte üst kısmı benim yaptığım gibi tek daire değil, 6 adet üçgenden oluşuyordu.açıkçası çok üşendim ve bu şekilde yaptım.çok daha düzgün durdu.
bir daire kestim.sonra şeritleri hazırladım ve dairenin üzerine diktim.etek için ise üst eni 30 cm den başlayıp, alt eni 1 metrede biten 7 adet parça hazırladım.uzunluğu size kalmış.bütün parçaları birleştirip en son daireye diktim.kasnağa bağlamak için 6 adet şerit diktim ve tabi bağlama yeri için de şerit hazırlamayı unutmayın.
erkek arkadaşıma ait olan bir yerde kullandık.

bu cibinlik süs amaçlı olduğu için etek kısmını çok geniş yapmadım.siz yatak çevrenizi ölçüp yaparsanız, istediğinizde tamamen kapatıp gerçek amacına uygun olarak da kullanabilirsiniz.













14 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

ellerine sağlık canm .linke hemen bakacağım. özlettin kendini gerçekten, bu arada ben sana birşey danışacağım. geçen yıl ölüdeniz de tekne turuna katılmıştım ancak ücretli girilen ölüdeniz plajında yüzmedim...bi arkadaşım ücretli plaja girmiş ve denizanaları varmış heryerde,hatta onun yanındaki arkadaşına yapışmış falan..orada gerçekten yaşanıyor mu bu ?? ben de tatil için yer bakıyorum sabahtan beri. sırf bu sebepten tatil yeri olarak ölüdeniz şıkkını eledik de eşimle. bu konuda bana bilgi verirsen çok sevinirim..diktiklerini, yeni postlarını bekliyorum. sevgiler:)))

designbyeda dedi ki...

cnm deniz anası problemi çok nadir yaşanıyor.arkadaşların bu nadir olaydan nasiplenmiş malesef.Ölüdeniz bu sene yine dünyanın en iyi plajı seçildi.çok sık yaşanan bir durum olsaydı ücretli tarafa bu kadar rağbet olmazdı diye düşünüyorum.aklına takılan bir konu olursa konuşalım tekrar.kocaman sevgiler..

berry dedi ki...

doğrusu uzun zamandır seni ve paylaşımlarını göremeyince merak etmiştim ama gördüğümüz gibi dönüşün muhteşem oluyor ellerine sağlık mükemmel olmuş hep hayalimdir böyle güzel bir yatak :))

motto dedi ki...

Edacim... Ellerine saglik.yine cok ilham verdin bana...

designbyeda dedi ki...

berry,
çok teşekkür ederim.o kadar kolay ki, hayalini gerçekleştirmen bir kaç saat sürer :))

motto,
canım benim ne mutlu bana o zaman..çok teşekkür ediyorum.

Esra dedi ki...

Elinize sağlık çookk güzel olmuş. Güzel günlerde kullanın.

ANTİGONE dedi ki...

çok güzel olmuşlar, hele de fuşya..

designbyeda dedi ki...

esra,
antigone,
çok teşekkür ederim, sevgiler..

suhuba dedi ki...

Hoşgeldin. Sonunda döndün. Çok sevindim seni gördüğüme :)

designbyeda dedi ki...

suhuba,
cnm cok tesekkur ederim.

dileğindünyası dedi ki...

eline sağlık , harika olmuş :)

designbyeda dedi ki...

dilegindunyasi,
cok teşekkür ederim.sevgiler.

dikisdersi dedi ki...

hoş gelmişsin o kadar kolay anlatmışsın ki yapasım geldi .evlenirsem kesin yapacagım :)

designbyeda dedi ki...

dikişdersim,
sana ilham vermek ne güzel..çok teşekkür ederim..