4 Mayıs 2012 Cuma

1 kalıp 3 farklı model







ahh ne rehavet ne rehavet.zaten eve girdiğim söylenemez ..hiç bu kadar olmamıştım.yengeç burcuyum, elbette ki evime aşığım ama vallahi duramıyorum :) 

bunca zaman sonra, bir bluz dikmiştim onu paylaşayım da çıkacağım yine :)
kalıp son 2 bluzumla aynı.kiminin etek ucu farklı, kiminin yakası vs.. küçük farklılıklarla sevdiğim kalıpları kullanmayı çok seviyorum.reglan kol olması da ayrı bir kolaylık.omuz oturtmak derdi yok..

aslında bir sürü dikiş planım var.biraz yavaş gerçekleşecek ama buralardayım ve hepinizi takip ediyorum.güzel bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.kocaman sevgiler.

13 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Hepsi ne güzel ne şirin olmuşlar. ortadaki gömlek favorim ama:) taşlı şeyleri herzaman 1. görmüşümdür:)
Ellerine sağlık kuzucım öpüyorummmm

motto dedi ki...

Aaa kendimi okudum bi an..
Super olmuslar ama.ellerine saglik canim...

designbyeda dedi ki...

cansu'cum,
benim de favorim beyaz olan :) çok teşekkür ederim.

motto'm,
hepimiz aynıyız değil mi? teşekkür ediyorum.

MODAVESAİRE dedi ki...

bence de beyaz favorim, neden mi, mavi yi hiç sevmem ve giymem ama onların güzel olduğunu demiyorum tabi onlar da güzel:)) emeğine sağlık..

FERİDECO dedi ki...

Selamlar canım bloğuna yeni katıldım çok hoş ve capcanlı bir blog,ayrıca 1 aklıptan farklı farklı tasarımlar yapmanda senin yaratıcılığın olmuş ellerine sağlık

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba ben de böyleyim bir kalıbı seversem hep üstünde ufak tefek değişiklikler yaparak kullanıyorum. Ellerine sağlık hepsi güzel olmuş.

designbyeda dedi ki...

FERİDECO,
Necla Şölen,
hoşgeldiniz..çok teşekkür ediyorum.

suhuba dedi ki...

Selam bu yazını kaçırmışım süper valla. Hep diyorum hamartsın işte :)

designbyeda dedi ki...

suhuba,
çok teşekkür ederim.geç yazıyorum.oldukça boşladım bloğumu ama internetimde bir problem var çok yakında döneceğim :) sevgiler

suhuba dedi ki...

Canım ya evet hani çok yakındı. Özledim seni :)

designbyeda dedi ki...

suhubacım,
malesef sorun telefon hatlarından kaynaklanıyor.bir türlü yapamadılar :( çok iyi döneceğim ama :))

suhuba dedi ki...

Selam,
Yorumlarını görüyorum sen yoksun. Yeni yazı mailin gelmesede uğruyorum ben yanıtını gördüm secindim çünkü iyisin. Dön dön bekliyoruz valla :)

designbyeda dedi ki...

suhuba,
evet canım döndüm.inşallah sorun tamamen hallolur da birsürü post yazarım :) ilgin için teşekkür ederim.