3 Nisan 2012 Salı

patrones 305 model 9 ve ben :)


uzun zamandır post yazmıyorum.aslında dikiş dikiyorum ama oldukça yavaşım.havaların ısınmasıyla birlikte evde durmak istemiyorum.geçtiğimiz haftalarda başladığım kabanı bırakıp, baharlık bluzlar dikmeye karar verdim.2 tanesini bitirdim ve 3 tanesi de kesildi sıralarını bekliyorlar :)

parça kumaş olarak 2 tl ye aldığım kumaşın yarısını kullandım.aynı kumaşın 4-5 rengi daha var..

ve sansürünü kaldıran arkadaşlarımın arasına ben de katılıyorum.böyle daha sıcak daha yakın olacağına inanıyorum.







32 yorum:

dileğindünyası dedi ki...

Elinize sağlık, çok güzel olmuş.Bide kalbını yayınlasınız daha çok memnun olucaz :))

agresif prenses dedi ki...

çok güzel olmuş baya hamaratmışsın sen yaw:)

Shelby dedi ki...

Ne kadar hoş bir bluz olmuş. Bende de bir yığın patrones var. Burda'dan çok daha modern ve şık şeyler var. Uygulama açısından Burda mı daha kolay yoksa Patrones mi?

suhuba dedi ki...

Eda ne hoşmuş. Ben niye böyle uygun kumaş alamıyorum? Çok hoş olmuş. Yakışmış hakikaten :) Böyle ince kumaş dikmek için makine ayarlarını nasıl yapıyorsun? Tecrübenden yararlanalım.

nisahobi dedi ki...

edacım bluz harika olmuş.Bu arada bahçeniz çok güzel...

zeynep dedi ki...

Öncelikle memnun oldum gül cemalinizi görmekten...
Yüzünüze bakan bu hatun bu kadar güzel dikiş diker demez:))
Bu modelden benimde var sırada dikilecek, ellerinize sağlık, keyifle kullanın ..

MODAVESAİRE dedi ki...

çook yakışmış bu renk sanaaa:)) emeine sağlık tatlım..evet güzel olmş sansürsüz fotoların:))

serpil dedi ki...

Oooo Eda hanımın güzel yüzünü gördük :) Çok güzel dikmişsiniz yine, ellerinize sağlık, kotla süper durmuş.

designbyeda dedi ki...

dileğin dünyası,
çok teşekkür ediyorum.

http://2.bp.blogspot.com/-OtFiLN64-po/TfD6AVM-nLI/AAAAAAAACDc/6_L98sQV2no/s1600/Top-2.bmp.jpg

yukarıdaki linke tıklarsanız modeli ayrıntılı görebilirsiniz.

agresif prenses,
:) teşekkür ederim.

Shelby,
öncelikle sizi çok kıskandığımı söylemeliyim.çünkü patrones aşığı oldum ben.burda'dan daha güzel şeyler olduğu konusunda da katılıyorum size.bugüne kadar diktiğim patrones kalıpları beni hiç üzmedi.kesinlikle patrones her açıdan burdadan daha iyi..

dikdikgiy dedi ki...

Çok çook güzel olmuş.Güle güle kullanın.

designbyeda dedi ki...

suhuba,
canım pazardan almıyor musun sende? ben senede bir kere gelebiliyorum oralara.senin benden daha çok bulman lazım :)

makine ayarı yaptım haklısın.üst ipliği otomatik ayar olan 2,5'da kullanınca kumaşı büzdü.3 numarada kullandım.başka da ayar yapmadım.teşekkür ederim..

nisahobi,
teşekkür ediyorum.bahçeyle bizzat ilgileniyorum :)

zeynep hanım,
ne güzel sözler bunlar çok teşekkür ederim.sizin ellerinizden daha usta bir işçilik çıkacağı kesin.şimdiden kolay gelsin.

modavesaire,
tatlım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim..

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

cnm ellerine sağlık bu arada çok güzelmişsin:)

motto dedi ki...

EDACIM NE İYİ YAPTIN YAA...
ARTIK DİKTİĞİN GÜZEL DİKİŞLER KADAR,GÜZEL YÜZÜNÜ DE GÖRÜCEZ...
ÖPÜORUM ÇOK ...

designbyeda dedi ki...

dikdikgiy,
çok teşekkürler..

Cansu'cum,
canım yaaa çok teşekkür ediyorum.seni gördüğümde ben de aynısını düşünmüştüm.gözlerinin pırıltısı hiç sönmesin..

motto,
sizler birer birer kaldırınca sansürleri ve içtenliğinizi sıcaklığınızı gördükçe ben de neden olmasın dedim.canım benim çok teşekkür ederim.ben de çok öptüm :)

dikisdikiyorum dedi ki...

Üzerinde çok güzel durmuş. Model de kumaş da harika. Güzel günlerde giyin..

suhuba dedi ki...

Edam soğol bilgi için. Biliyormusun seni(resmini) görünce bloğun daha bir aydınlandı sanki :) Hakikaten blogda sansür saçmaymış. Senin gibi fotojenik olsam durmam. Fotojenik olma kursu var mı acaba? Bu arada pırasa dolması tarifi blogda. Öpüyorum :)

designbyeda dedi ki...

dikişdikiyorum,
çok teşekkür ederim.

suhubam,
canım rica ederim.jarse iğnesi kullandım birde :)) unuttum söylemeyi.ben de pek fotojenik sayılmam..10larca fotonun arasından 1 tane çıktı işte :)) dolma tarifin için hemen ışınlanıyorum.öptüm ben de

fillix (evde dikiş) dedi ki...

ayyy gerçekten çok güzel ellerine sağlık

Shelby dedi ki...

Tamamı internette bulduğum patronesler. colorantebea@gmail.com dan ulaşırsan paylaşabilirim:)

ikitanemvebiz dedi ki...

Çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık .resimde sizi de görmek mutlu etti çok güzelsiniz :)
Güle güle giyin.

designbyeda dedi ki...

fillix,
çok teşekkür ederim..

shelby,
aaa tamam ben de internetten indiriyorum.dergi olarak düşünmüştüm :)) çok teşekkürler.

ikitanemvebiz,
beğenmenize sevindim :)) çok teşekkürler..

dikisdersi dedi ki...

eda memnun oldum seni gördügüme ,bluz pamuk vual çok serin tutar yazın bende aldım kırmızı:)

güle güle kullan çok yakışmış

designbyeda dedi ki...

dikişdersim,
:D çok teşekkür ederim.
adını bilmiyordum öğrenmiş oldum.kırmızısı da ayrı bir güzeldir..ben de elimde olan açık bir rengin yarısını kırmızıya boyamayı düşünüyordum.

ANTİGONE dedi ki...

güzel yüzünü gördüğüme çok sevindim canım. bluz da harika :))

designbyeda dedi ki...

antigone,
ben de bu güzel yorumlara çoook sevindim :)) çok teşekkür ediyorum

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş güle güle giyin.

designbyeda dedi ki...

neslininatölyesi,
çok teşekkür ediyorum..

Asortik Krep dedi ki...

Görürsem artık bir merhaba derim :))
Haziranın 3. haftası festivaldeyim hisarönünde,bekliyorum.

designbyeda dedi ki...

asortik krep,
çok sevinirim..festivalde görevlimisiniz? stand mı olacak ?uğrayıp tanışmak isterim..

Yelda Kaya dedi ki...

Merhaba Eda, Ben de bu kalıbı çıkardım hatta kestim kolları, yanları birleştirdim ama yaka kısmına gelince takıldım. Sürekli bu sayfaya bakıyorum ama benim üst kısım yaka kalıbından geniş oldu. sanırım büzdürülmesi lazım. Ama senin bluz da büzgü yok. Bu halini daha çok beğendim. Büzgü yapamamak için kollardan mı daraltmak lazım? Nasıl yapacağımı bilemedim.

designbyeda dedi ki...

Yelda Kaya,
öncelikle geç cevap verdiğim için kusura bakmayın.şehir dışında olduğum için gömleğimi anca kontrol edebildim.sanırım bahsettiğiniz sorunu ben de yaşamışım ki, arka bedende 2 yerde ve kolda 2 yerde pens gibi minik katlamalar yapmışım.büzgüyle hoş duracağını düşünmüyorum.eğer çok geç kalmamışsam, dediğim şekilde denemenizi öneririm.sevgiler..

Yelda Kaya dedi ki...

Teşekkürler cevap için. Ben mecburen büzgüyle diktim. Modeli sevdim yenden dikmek istiyorum. Yeniden dikerken Önerini mutlaka değerlendireceğim. Model burada daha güzel görünüyor. Sevgiler.