17 Nisan 2012 Salı

audrey hepburn


geçen salı günü, ani bir kararla Antalya'ya gittim.hem kardeşimi gördüm hem gezip alışveriş yaptık.öğlen acıktığımız bir esnada kardeşim bildiği bir köfteciye götürdü beni.ilk etapta çekinerek yaklaştığım ve ön yargılı davrandığım dükkandan hoşnut ayrıldım.ekmeğin içini istediğiniz gibi siz hazırlıyorsunuz, tuz dahi dökmüyorlar.bir nev-i self servis :))


ve bir çırpıda biten Audrey..henüz ne yapacağımı bilemiyorum ama muhtemelen kırlent olacak kendisi.

kaynak:





7 yorum:

serpil dedi ki...

AAAAA Çok şaşırdım görünce elleriniz dert görmesin harika olmuş buuu:)Siyahla da çok asil durmuş, güle güle kullanın :) Benimki pano şu anda ama ben de her an başka bir şeye dönüştürebilirim ben de ;) Kırlent halini de gösterin bize , sevgiler :)

delikitap dedi ki...

Aaaaa!!!! Şu anda tiz bir çığlık attım ama siz duymadınız tabii :))) İnanmıyorum. Audrey goblen. Nasıl yaptınız bunu? Harika olmuş elinize sağlık. ;)

suhuba dedi ki...

Sabah sabah, rejim rejim karnımı acıktırsın. Yastık yap çok güzel. Bende bunlardan yapmak istiyorum. Nasıl yapılır bu meret. Becerebilirmişim gibi herşeyi öğrenme merak etme arzuma hastayım valla :)

Rabia Betul dedi ki...

Böyle salas yerlerin yemekleri daha lezzetli oluyor.Afiyet olsun...

designbyeda dedi ki...

Serpil Hanım'cım,
çok teşekkür ediyorum.siz olmasaydınız bu şablonu farketmeyecektim..inşallah sıra gelir de kırlent yaparım bir an önce.sevgiler..

delikitap,
şablonu var oldukça basit.kaynak kısmındaki linkle ve ya google'da ararsanız bulabilirsiniz.çok teşekkür ediyorum.

suhubam,
kendine haksızlık etme, becerebilirsin çok kolay. çarpı işi sadece.kafa dağıtmak için çok uygun :)

rabia betül,
kesinlikle katılıyorum size.çok teşekkür ederim.sevgiler.

kendin yap ;) dedi ki...

etamine işlemek harika bir fikir:) hem kolay olmuştur hem de çok güzel duruyor ellerinize sağlık

designbyeda dedi ki...

kendin yap,
evet oldukça kolay bir çalışma.1-2 günde bitirebilirsiniz.teşekkürler