19 Nisan 2012 Perşembe

asimetrik bluz ve skinny pantolon



 herkese merhaba,
geçen hafta Antalya'ya gitmeden önce bir bluz bitirmiştim.en son burada yaptığım bluz ile aynı kalıp.ön ortayı kumaş katına koymadım.8 cm pay bırakarak kestim.arka ortayı ve kol üstlerini de dikişli yaptım.en son etek ucunu arkaya doğru yuvarlayarak kestim.ilik açmadım, ön parçaları üst üste getirip, kristal kalp düğmeleri üzerinden diktim.


pantolonun boydan fotoğrafı yok malesef :) ama daha önce burada diktiğim pantolon kalıbını kullandım.
bu kalıbı bir daha kullanmayacağım.çünkü ilk sefer diktiğimde pantolonun diz etrafında potluklar yapmıştı.düzeltmek için çok uğraştım, daralttım ama çok ta hoş olmadı.sonra kumaştandır diye düşündüm.fakat çok farklı bir kumaş olmasına rağmen aynı problemi  tekrar yaşadım.bilgilerinize..

sevgiler..





15 yorum:

mod ask dedi ki...

Çok güzel bir gömlek olmuş bu,güle güle kullan.Dikiş dikebilen insanlara imreniyorum.Çok şık bir çanta hediye ediyorum,katılmak istersen bana da beklerim,sevgiler... modask.blogspot.com

sedacskn dedi ki...

çok hoş olmuşş eda abla bayıldım mavisine de baktım süpeeeer.. Ellerine sağlık:)

suhuba dedi ki...

Bende merak etmiştim nerdesin diye. Bir önceki yazında merakımı gidermiş oldum. İyi olduğuna sevindim. Nasıl yakışmış. Çok güzel. Bluzun ön tarafı yeni tarz olmuş bence. Çok hoş düşünce. Pantolonda süper. Ellerine sağlık. Bambaşka birşey olmuş. Gezmek yaramış dinlenmiş gözüküyorsun. :)

designbyeda dedi ki...

mod ask,
çok teşekkür ederim.aslında dileyen herkes böyle basit şeyler dikebilir.içinizde varsa hayata geçirin :)

sedacskn,
canım çok teşekkür ediyorum :)

suhuba,
ben bu aralar yaz modundayım ve evde durmak istemiyorum.bu yüzden yazılarım geç geliyor :) gezmek gerçekten iyi geldi..beğenmene çok sevindim canım.öpüyorum kocaman..

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

wow! <3
kuzum esnek kumaşla denersen daha dar kesip belki düzelir.. çok illet bişi hakkaten böle hatalar.
Ben artık şöyle yapıyorum; bacağın Ön parçasını arkadan daha dar kesiyorum. diktikten sonra daha güzel oturuyor diz kapağıma-baldırıma.. çünkü benim için skinny'de esas önemlisi diz kapağı bölgeme dar birşekilde yapışması..
Buda en güzel esnek kumaşlarla sağlanıyo.
Eski kumaşlarından bi dene istersen bunu
Bluze bayıldım! Ellerine sağlık

designbyeda dedi ki...

Cansu'cum,
canım tavsiyen için teşekkür ederim.dediğin doğru, esnek kumaş bir bulabilsem :))
çok sağol tatlım

dikisdersi dedi ki...

eda pantolon ve bluzun çok güzel zaten oturup kalkınca dizleri iz yapar hafif likra var sanırım da modele de baktım onda da dizlerde pot var .ön ve arka pantolonun diz aşagısını ölçseydin belki sorun orada dır ,bende yapıcam da:)))daha kalıbı inceleme fırsatı bulamadım
güzele herşey yakışır ben hiç senin üzerinde dizlere dikkat etmemiştim söylemesen anlaşılmıyor bile .güle güle kullan

designbyeda dedi ki...

dikişdersim,
öncelikle çok teşekkür ederim.
kumaşım likralı ben de ona güvendim ama sonuç beni mutlu etmedi.bu kalıpta diz arkasında potluktan ziyade 2şer cm katlanmalar vardı..daraltarak nispeten aldım ama bir de usta terzinin deneyip hataları belirtmesi harika olur tabii :)) çünkü diz etrafı dışında kalıbı sevdim aslında.sevgiler

dikisdersi dedi ki...

kestim akşam kalıbı 3 cm sagdan ve soldan paçalara kadar girdim :)senin formuna geldi kalıp kalça kısmından dışından 2 cm girdim ön ve arka ortadan 1 cm fazladan aldım .diz çıtlarından itibaren aga dogru kalıbı elde teyelledim .

sorun ag kısmından kaynaklı agıda 3 cm içe çektim hehe tamamdır dapdar bir pantolonum oldu bacak boyunu 4 cm daha uzatım ,sanırım arkada sorun kalmadı bende katlanma olmadı hoş katlanacak bollukta kalmadı yakında resimlerim :)))

Lucija dedi ki...

Your blog is lovely. Reeeaaaaally lovely!
Follow each other? ;)

XO,
L.
WLL

designbyeda dedi ki...

dikişdersim,
açıklama için teşekkür ederim.benim problemli pantolonum senin üzerinde jilet gibi duruyor maşallah..

lucija,
thank you so much :)

Nixe dedi ki...

yaptıklarını çok beğendim böyle yetenekli insanlara çok imreniyorum bende hep istiyorum birşey yapmak araştırıyorum bakıyorum ama işin sonu hiç icrata gelmiyo göz banyosu yapıyorum yapıyorum özeniyorum o kadar :D

designbyeda dedi ki...

nixe,
ben de bir zamanlar özenirdim ama hayata geçirebilirsiniz :)

kendin yap ;) dedi ki...

gömlek çok güzel olmuş ellerine sağlık:) umarım bir gün ben de birşeyler dikebilirim

designbyeda dedi ki...

kendin yap,
çok teşekkürler..neden olmasın, hepimiz böyle başlıyoruz dikişe.