6 Mart 2012 Salı

straples body




2 karış kalan kumaşlarım genelde straples olur hemen.daha önce diktiğim elbiseden kalan minik bir jarse parçayı tek dikiş ile birleştirdim.kumaş atmadığı için etek ucunu ve yakayı dikmedim.yani bir tek arka orasında dikiş var.daha önce hazır aldığım bir penye body'min sırtında bulunan güpür parçayı sökmüştüm, tabii ki atmadım :)
o da boyun kısmına eklenince, straples yapmak için niyetlendiğim body birden  bambaşka oluverdi. boynun arka kısmına çıt çıt diktim ama fotoğraflamamışım.

son derece basit bir dikiş oldu.bu bir nevi detoks benim için.çünkü şal yakalı bir kaban kestim kollar hariç teğelledim.zor iş öncesi kolaya kaçtım anlayacağınız.

sevgiler..





4 yorum:

suhuba dedi ki...

Detoks :) Süper 2 dakika falan. Yakada süpermiş :)

zeynep dedi ki...

Sorun çözüldüyse sevindim dantel çok şık olmuş çok başka bir hava vermiş demiştim demeye çalışmıştım artık dedim:))

designbyeda dedi ki...

suhubam,
sağol canım :)

zeynep hanım,
iyi ki uyardınız.çok teşekkür ediyorum.diyebilmenize sevindim :)

GlamorousGirl dedi ki...

cute!!!

http://glamourgirl-bg.blogspot.com/