12 Mart 2012 Pazartesi

bahar :)




bu güzellikleri paylaşmadan duramadım.her yer de renk renk çiçekler patladı..toprak uyandı.öyle mutluyum ki bu güzellikleri seyrederken.evimizin bahçesindeki şeftali ağacı boyuna bakmadan kocaman pembe çiçekler açtı.


evimizin karşısındaki bahçeye ait bu ağaca bakmaya doyamıyorum, bembeyaz.




 

bu mis gibi kokan sümbüller de yine bizim bahçenin güzelleri.. toprak uyandı çiçekler coştu diyorum ama bunlarla beraber yabani otlar da aldı başını gidiyor..yorucu bir bahçe bakımı bizi bekliyor..


7 yorum:

gps87blog dedi ki...

süper :) çok teşekkürler...

MODAVESAİRE dedi ki...

sabah işe gitmek için yataktan kalktım, pencereden bi baktım lapa lapa kar yağıyoo, ooh noo !!! dedim..psikolojim bozuldu artık kar görmekten... burda da çiçek açsa keşke..:((sümbüllere bayılırım..

suhuba dedi ki...

İçim açıldı. Burda bahardan eser yok be canım. Mart ayı kışa ait olduğuna karar verdi kesin :) Sümbüle bayıdım....

dikisdersi dedi ki...

akşam lapa lapa kar yagıyordu istanbula :)gözlerim açıldı resmen sıcak yerleri seviyorum ben :)

Pontinin Takıları dedi ki...

Aman yarabbi, nerede yaşıyorsunuz siz, bu kar kıştan kaçıp koşa koşa gelmek istiyorum şu an :)

motto dedi ki...

harikasın canım.
bende doğadaki değişikliklere tanık olmaya bayılıorum.
fotograf makinen mi değişti. cok iyi fotolar ..
optum

designbyeda dedi ki...

pontinin takıları,
Fethiye'de yaşıyorum.buyrun gelin :)

motto,
sağol canım.makina aynı.diğerlerini evde çektiğim için öyle sanırım.doğal ışıkta kalitesi yüksek.