2 Şubat 2012 Perşembe

önerilerinize ihtiyacım var :))


aylardır elimin gitmediği bir kumaş bu..çok beğenerek aldım.metresi 3 liraya bulunca 3 metre aldım.ucuz olmasına rağmen hep korktum ya beceremezsem de kumaş heba olursa diye..tabi birde modele karar veremiyorum.şimdi cesaretimi toplamışken dikmek istiyorum.yazın bir düğünümüz var ve eğer alnımın akıyla çıkarsam giymek istiyorum.şuan da makas değmedi, sadece öylesine iğneledim mankene..

veeee 2 sorum var;

_sizce bu model güzel mi? değilse önerilerinize bekliyorum.

_bu soru çok daha önemli.özellikle usta terzilerime danışmak istiyorum ( sevgili dikiş dersi)
eğer bu şekilde kalp yaka yaparsam,gepyersiz nasıl olur? yaka boyunca tela bant kullansam ve astarla çevirsem olur mu? sert kumaşlarda bu şekli hep kullanıyorum.bir sürü büstiyer diktim ama şifonda aynı sonucu alırmıyım? 

hepinize kocaman teşekkürler şimdiden.sevgiler




19 yorum:

suhuba dedi ki...

Selam,
Böyle iğneleyerek ortaya çıkan sonuç çok güzel olmuş bayıldım. Kumaş hakikaten güzelmiş.

serpil dedi ki...

Sorduğunuz sorular bana 'Macarca' gibi gelse de :)))))))))) modele ba-yıl-dım :) 'Alnımın akıyla çıkarsam' ne demek duymamış olalım böyle bir şeyi :)))

keskin makas dedi ki...

kumaşın gerçekten çok güzel modelde güzel. bence yakasını astarla cevirsen daha güzel olur tela yaka kısmında güzel durmaz tabi bu benim fikrim bitmişini merakla bekliyorum şimdiden kolay gelsin:):):)

Hobby Dünyası dedi ki...

Gepyersiz sonuç alamazsınız.Astarla birlikte elbise ağırlaşacaktır ve aşağı kayma eğilimi artacaktır Bustiyer de elbise gibi olmayabilir. Ayrıca şifon sıyrılma yapmaya meyilli bir kumaştır.Kolay gelsin.

dikisdersi dedi ki...

altına büst dikmen lasım ...durmas .büstüde balenlemen lasım ,ah ben senin söyledigin şeyi yapmayı unuttum :(eve dün geldim

designbyeda dedi ki...

suhuba,
keşke iğnelemek kadar kolay olsaydı değil mi? :))

Serpil Hanım,
çok naziksiniz teşekkür ediyorum.inşallah yapabileceğim.

keskin makas,
yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.

hobi dünyası,
malesef hayal ettiğim gibi kolay olmayacak..tahminlerim doğru çıktı :))

dikiş dersim,
gözüm korktu tekrar vallahi :) ayrıca rica ederim hiç önemli değil,üzülme :)

MODAVESAİRE dedi ki...

tatlım ben hiç anlamam. ama model çok güzel. sana da çok yakışır. astar olarak ne renk düşünüyorsun merak ettim. benm o mont 2011 mart sayısından bir model...blogumda var.
http://www.modavesaire.net/2011/02/burda-mart-2011-sayisi.html..öptüm canmm

Rabia Betul dedi ki...

İgneleyerek bile böyle birsey yapabiliyorsun ya ellerin dert görmesin.Model güzel,teknik konuları bilenler cevaplamış zaten...Bitir de güle güle giy sen de.

designbyeda dedi ki...

modavesaire,
canım çok sağol.astarı kumaşçıda deneyerek alacağım.kumaşın rengini değiştirmemesi gerek.kırık beyaz olur gibi geliyor.

rabia betül,
çok teşekkür ediyorum.iğnelemek güzel de gepyer gözümü korkutuyor.inşallah yapabilirim.

sedacskn dedi ki...

ellerine sağlık..nacizane fikrimi söyleyecek olursam eğer...bence elbisenin düşüşü hoş duruyo fakat göğüs kısmı biraz basitleştimiş elbiseyi bi ağırlık istiyo ,astarla çevireceğin düşünülürse eğer elbiseyi sürekli çekiştirmen gerekecek değişik zincir askılar satılıyo, astar verev biyeden askı yapıp askılarıda elbisenin koluna çok yakın kısmından dikip arkada farklı bir modelle bitirebilirsin mesela, biyenin üzeride aldığın zincir yada full işleme olabilir,yanii hoş duruyo ama bi espri istiyo sanki,ya daaa içindeki düz renklerden bir tül alıp içten gelen ve arkada verev genişleyen uzunca sallandırabileceğin bir askı olabilir,şimdiden kolay gelsiiiiin...:)

designbyeda dedi ki...

sedacskn,
tabiki bütün fikirlere açığım.çok teşekkür ediyorum yorumunuz için.zincir askı konusunda size katılıyorum,fakat bloğu inceleme fırsatınız olduysa benim ne kadar sade giyindiğimi, renkten,detaydan ne kadar korktuğumu :) farketmişsinizdir.kumaş bu derece gösterişli iken bir detay daha eklemek benim tarzımla örtüşmüyor maalesef.mesela düz siyah bir elbiseye sizin öneriniz inanılmaz yakışacaktır.çok teşekkürler tekra..sevgiler

Sedacry dedi ki...

Edacım iğneli bile güzel durmuş ve sana bittiği zaman çok yakışıcak fiziğin çok güzel zaten fotolardan görüyoruz...ben dikiş konusunda tecrübesizim teknik olarak bir destek veremem ama tasarım olarak elbiseye bakar bakmaz nedense gözlerim derin bir yırtmaç aradı...bilmem ne dersin? birde bu desene ve renge fuşya bir detay yapılsa acayip çarpıcı olur ben şahsen çok severim bu üç rengi...ama senin zevkin tabii ki.umarım dilediğin gibi diker güzel günlerde giyersin...SEDAcry

sedacskn dedi ki...

ben teşekkür ederim . şimdiden kolay gelsinnnn....:)

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

usta bir terzi değilim ama model çok güzel en azından o konuda fikrimi söyleyebilirim :)

designbyeda dedi ki...

Sedacry,
seda'cım sen yazınca farkettim,kesinlikle derin bir yırtmacı olacak.nasıl belirtmemişim bunu :) hemen düzeltme yapıyım.tavsiyelerin ve yorumun için teşekkür ederim canım.

neslininatölyesi,
çok teşekkür ederim :)

darkolivee dedi ki...

ayy sen gerçekmisin yaa, nasıl güzel olmuş bu, bende de bir dolu kumaş var ama dikecek cesaret yok :(

inşallah umduğun sonucu alırsın canım harika olmuş...

takipteyim,

sevgiler

designbyeda dedi ki...

darkolivee,
inşallah kumaşı heba etmeden ulaşırım amacıma..çok teşekkür ederim.yorumlarınız beni motive ediyor gerçekten..benden de kocaman sevgiler

edugumoglu dedi ki...

canım blogumda bir posta yorum yapmışsın ancak fırsat buldum gepiyeri mermerşah yada onun gibi daha kalın bi kumaşla yapıyorsun kuplu üst beden çalış tabiki yanlarına balen dikmen gerekiyor mankene giydir mümkünse mankenin üzerinde verev olarak telayı yapıştır ve uzunca bir süre beklesin arkasınada agraf dikmen gerek yapıcağın elbiseyi bunun üzerine uygulayacaksın egertakıldıgın konu olursa yada daha fazla detay istersen seve seve yardımcı olurum
Sevgiler...

designbyeda dedi ki...

edugumoglu,
cevabınız için ve yardım teklifiniz çok teşekkür ederim.
amerikan bezine de olur o zaman değil mi?
aklıma yattı gibi yapabileceğim sanki..tekrar teşekkür ederim.sevgiler