13 Şubat 2012 Pazartesi

etek / bluz / kumaş boyama


hepinize oluyordur, bazen tadilatlıklara elimiz gitmez, bir kumaşı baştan kesip dikmek daha kolay gelir.bazen de tam tersi.
aklıma model gelmiyor birkaç gündür.ben de aylar önce kestiğim ama beğenmediğim için bıraktığım bu bluzu bitirdim.V yaka kesmiştim, sonra askılara ve yaka ortasına birit koydum.bu iş aklımdan çıkmış oldu.

anneciğimin gençliğinde kendisi için diktiği beyaz eteğin boyunu kısalttım, o da dolabımda yerini aldı.

daha önce burada diktiğim büstiyere bir de etek yaptım..beline kemer takınca 2 parça olduğu anlaşılmıyor bile.ayrı ayrı kullanılabilen 2 parçalı kıyafetleri gerçekten çok seviyorum.



yıllar önce aldığım bir elbisemin rengini hiç beğenmiyordum, önlük rengi gibi :) mavinin üzerine tutabilecek renk ya siyah, ya yine mavi olduğu için, viktoria toz boyanın 25 numaralı koyu mavi rengine boyadım.çok şükür tahmin ettiğim gibi dore işlemeler renk almadı.


12 yorum:

darkolivee dedi ki...

Edacım çok güzel olmuş, bluzu neden beğenmedin, tenine rengi modeli harika gitmiş, hele o beyaz etek, anneciğininde ellerine sağlık, harika olmuş... nasıl güzel yakışmış cuk oturmuş, ben çok sevdim iyi günlerde giy...

sevgiler

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

dekolten çok güzel Edacım büstiyeri çok güzel taşımışsın hepsini ayrı ayrı beğendim deeeeee o eteğe bittim! aşık oldum yani o derece:) kumaş boyamayı hiç denemedim aslında bi ara denemeliyim benimde yazın renginden sıkıldığım biçok şey geçiyo elime açık tonda. aklımda olsun:) Öpüyorum tatlım kocamannn

motto dedi ki...

canım ellerine sağlık
harikalar..
elin cok ii yaa..

designbyeda dedi ki...

darkolivee,
çok içtensin gerçekten :) ilk başta beğenmedim ama atmaya elim gitmedi uğraştım şuan ki halini seviyorum galiba :)annemin kıyafetlerini modifiye etmeye bayılıyorum.yorumun için çok teşekkür ederim.

FashionDesignbyCnS,
cansu'cum açık tondaysa ve pamukluysa kumaşın rengi çok güzel alıyor.arkasında yazan talimata aman uyma derim.90 derecede değil 60 derecede yıkaman yeterli oluyor.yoksa küçücük bir şey çıkabiliyor makinadan.ayrıca çok teşekkür ediyorum canım.etek için ben de çok mutluyum.

motto,
tatlım çok teşekkür ederim.kocaman sevgiler.

Nisamu Style dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş bluz,sizede çok yakışmış:)

MODAVESAİRE dedi ki...

ooff o bulz harika yaaaa, süpersin tatlım. ben eteğe bayıldım... kalıbı cuk diye oturmuş yani, inanmıyorum gözlerime, hele o siyah simli elbise. bir içim su olmuşsun valla:)))) blogda eteğin kalıbını yere koyup fotosunu çekip eklesen çok şey mi istemiş olurumm:)) bir türlü gönlüme göre sade etek kalıbı bulamadım dergilerde..

designbyeda dedi ki...

nisamu stylr,
çok teşekkür ederim :)

modavesaire,
canım kocaman teşekkür ederim.istediğin şeyi tabiki de yaparım ama mail atayım sana olur mu?
beyaz etek mi, siyah olan mı? detaylı fotoğraf çekerim.

bana mail adresini yolla atayım hemen fotoları. eda_utlu@hotmail.com

sedacskn dedi ki...

becerikli senii:)) ( demek geldi içimden:) 1. kombin 10 numara 5 yıldız ,vee elbise boyama işleminde süper gözüküyo..Bende dış giyimde bi trençkotumu boyamak istiyorum ama cesaret edemiyorum kötü olur diye.Renk solma filan oluyomu?(ellerine sağlık bu arada)

Sedacry dedi ki...

Edacımm yaa yine hepsi çok güzel olmuş...güle güle giy kullan:) maşallah sana nazar değmesin.çalışmalara devam durmak yok.

designbyeda dedi ki...

sedacksn,
:))) çok teşekkür ederim.canım eğer pamukluysa kumaşın hiçbir problem olmuyor ama sentetikse aman elleme derim çünkü hem rengi karteladiyle aynı olmuyor, hem de alaca bulaca olabiliyor.

sedacry,
Seda'cım teşekkürler.evlenir çocuğum olursa azalır belki ama Allah nasip ettiği sürece durmam gibi geliyor.. :))

zeynep dedi ki...

Eda,cım bende katılıyorum ilk görseldeki bluz ten rengine çok gitmiş ellerine sağlık hepside çok başarılı..
Güzel günlerde huzurla kullan..
Birde öneri sayfanda 5,6 yayını birden bıraksan gelen ziyaretçi aşağı doğru kaydıkça daha kalıcı olacaktır ..

designbyeda dedi ki...

Zeynep Hanım'cım,
çok teşekkür ediyorum..inşallah hepimize nasip olur huzurlu anlar..