15 Şubat 2012 Çarşamba

dekupaj banyo süsü



acemice yaptığım ilk dekupaj çalışmam..bloggerlar sayesinde herşeyi öğreniyoruz gerçekten.büyük bir bilgi alışverişi gerçekleşiyor.
kardeşimin okul zamanından kalma küçük tahta parçaları vardı.oldukça hafif bir malzeme.hemen aklıma aynı tarz resimleri bir araya toplama fikri geldi. beğendiğim ıvır zıvır ne varsa sakladığım bir arşivim var.oradan bu resimleri buldum ve iyi kalite çıktı almamızı sağlayan kopyalama merkezine gidip, resimlerin çıktısını aldım.
tahtaları su bazlı beyaz boya ile boyadım (keşke arkalarını da boyasaydım) .kuruduktan sonra resimleri transfer tutkalı ile yapıştırdım.üst katmana da bolca sürdüm.en son vernikledim.ardından sıcak silikon ile jüt ipi sabitledim.hepsi bu :)
gerçekten yapması çok keyifli bir uğraş.dikişten sıkıldığım zamanlarda soluğu dekupajda alacağım bundan böyle





6 yorum:

motto dedi ki...

ellerine sağlık canım.harika olmuş.
ıvır zıvır arşivi ne kadar tanıdık bi durum:)
insan arada atmaya kalkısıo ,fakat kıyamıo,eee sonrada böyle güzel şeylere dönüştüğüne görünce:)
öpüorm kocaman

Arzu dedi ki...

Cok hos olmus, ellerinize saglik.

ANTİGONE dedi ki...

çok güzel olmuş bence, ellerine sağlık. ben de bir ara el atacağım dekupaj işine. peçete transferi çok keyifli, dekupaj da ona çok benziyor zaten.

maviii dedi ki...

merhaba eda hanım:)) çok beğendim çok güzel anlatmışsınız ve de çok güzel bir dekor oluşmuş banyoda :))

suhuba dedi ki...

Uğraştığına değmiş valla. Çok hoş olmuş :)

designbyeda dedi ki...

motto,
yaaa öyle vallahi, onu bunu saklamak güzel de insanın beynini yoruyor fazlalık.canım teşekkür ederim..

arzu,
çok teşekkürler.

antigone,
evet daha önce peçete denemiştim ama bunu daha çok sevdim.model seçeneği daha fazla olduğu için.ayrıca senin transfer hakkındaki postlarından da faydalandım tabii denemelerimi yaparken :)).çok teşekkür ederim.

mavii,
çok teşekkür ederim :))

suhuba,
canım benim çok sağol..