25 Şubat 2012 Cumartesi

boncuk detaylı elbise


bu boncuklar, anneannemin yazmasından söküp atmaya teşebbüs ettiği esnada el koymam ile kurtardığım boncuklardır :)
saçlarına dolandığı için istememiş, ben de atılmasını istemedim..bu şifon straples elbise bana çok basit gelince, nasıl renk katarım diye düşünürken aklıma bu dizi boncuklar geldi..şifonu çift kat kullanıp, etek ucunu 2 farklı boy yaptım.





 boyun askısı için ince bir şerit dikip, boncukları üzerine makina dikişi ile sabitledim.ilk etapta boncuklardan dolayı dikeceğini düşünmemiştim ama dikiş uzunluğunu 4'e ayarlayınca, bir sıkıntı yaşamadım..etek ucunu da sık zigzag ile bitirdim.










20 yorum:

sedacskn dedi ki...

eski şeyleri değerlendirmen çok hoş:) çok cici gözüküyo güle güle kullan:)

mihrican dedi ki...

eline sağlık, sade ve zarif olmuş. iyi günlerde kullan.

MODAVESAİRE dedi ki...

ŞOK ŞOK ŞOKK,,, BÖYLE ELBİSE GÖRÜLMEDİ SAYIN SEYİRCİLER, EDA ADINDAKİ GENÇ MODA AŞIĞI TEK KİŞİLİK BİİR TASARIM ATÖLYESİNDE ÇILGINCA ÇILDIRIYOR:))
ŞAKA BİR YANA O ETEK UCUNUN HAFİF FIRFIRLI GİBİ DURUŞU SON DARBEYİ KOYMUŞ, NE DİYELİM, ANCA KISKANIRIM :))))

Pontinin Takıları dedi ki...

Gerçekten elbiseye renk katmış, fikir için tebrikler.
Özellikle etek uçlarını çok sevdim :)

Nisamu Style dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.:)

designbyeda dedi ki...

herkese çok teşekkür ederim.beğenmenize çok sevindim..sevgiler

suhuba dedi ki...

Modavesaireye katılıyorum. Etek ucundaki detay çok farklı hava katmış. Ellerine sağlık :)

suhuba dedi ki...

Eda bu burda dergisinden mi?

designbyeda dedi ki...

suhuba,
sağol canım..hayır kalıp kullanmadım.göğüs üstü ölçüme göre başlap aşağıya doğru genişleterek kestim..

ikitanemvebiz dedi ki...

merhaba çok şık olmuş detaylarla
iyi günlerde giyin. Gülcan

NEZES dedi ki...

Çok çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık:)

ikitanemvebiz dedi ki...

size e mail yazacaktım ama yanlış yüklü diyor yazamadım sizi sürekli takip ediyorum ben antalyadayım sizinde arada antalyayı ziyaret ettiğinizi okumuştum postlarınızdan bursa kumaş pazarında muratpaşa camiisinin karşısında dışarı koydukları kumaşların hepsinin metresi 1 tl ...ellerindekileri bitiriyorlar haber vermek istedim.gülcan

designbyeda dedi ki...

nezes,
çok teşekkür ederim :) sevgiler..

ikitanemvebiz,
Gülcan Hanım, çok incesiniz..düşünülmek beni çok mutlu etti.malesef ben bu fırsatı kaçırıyorum, yakın bir zamanda Antalya'ya gelme planım yok.keşke haberinizi değerlendirebilseydim.
herşeyden önce çok çok teşekkür ederim.kocaman sevgiler..

özlem dedi ki...

blogunuzu yeni farkettim diyebilirim fakat baştan sona inceledim ve deliye döndüm.çok imrendim..harika şeyler yapmışsınız..ayrıca çokta zevklisiniz.bişey öğrenmek istiyorum dikiş dikmeyi nerden öğrendiniz?kaç senede bu hale geldiniz.. hiç bişey bilmiyorum ben dikiş ile ilgili halkeğitim kurslarına felan gitsem öğrenebilirmiyim:))çok bayıldım sizee..

suhuba dedi ki...

Eee bu cevaba nedenir. Süpersin.

designbyeda dedi ki...

özlem hanım,
ne güzel sözler bunlar, çok teşekkür ediyorum..dikiş dikmeyi evvelki kış öğrendim.halk eğitim kursuna gittim bir dönem.bu kadar hevesliyseniz mutlaka gidin.ben buralara gelebileceğimi hiç sanmıyordum.ama en önemlisi cesur olmalısınız.kursa gittiğim zaman,sonlara doğru diğer kursiyerler hoca olmadan düz etek bile kesemezdi hep onu beklerlerdi ama ben ceket dikmeye kalkmıştım.
farklı kalıpları birleştirmekten yada bol basit kıyafetleri göz kararı kesmekten asla korkmayın.her zaman kalıpla çalışmak istemeyebiliyor insan..şimdiden kolay gelsin sevgiler..

designbyeda dedi ki...

suhubam,
sende süpersin ;)

ikitanemvebiz dedi ki...

rica ederim, bende çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz izlemeye alarak :) antalyadan kucak dolusu sevgiler

özlem dedi ki...

çok teşekkür ederim ilginize..ayrıca beni çok yüreklendirdiniz.blogunuzu takip ederek bilgilerimi pekiştirip sizden feyz alarak bişeyler yapmayı hedefliyorum.. umarım başarırım..tekrar teşekkürler..ayrıca başarılarınız ve özgüveniniz hayatınızın her alanında daim olsun..

designbyeda dedi ki...

ikitanemvebiz,
rica ederim güzel işler çıkaracaksınız eminim.takipteyim :)

özlem,
bu içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.ben de bir vakit yüreklendirilmiştim öyle başladım :) dilerim istediğiniz gibi gider herşey.sevgiler..