5 Şubat 2012 Pazar

2 parçalı elbise


tekrar bir elbise ile döndüm.kışlık kumaşım bittiği için artık yaza yatırım yapıyorum.bir önceki postta belirttiğim elbise beklerken, bu kolay etek bluzu diktim.eteğin kalıbı yok.kumaşın eni verdiği kadar etek ucu bırakıp bele doğru daraltarak geldim.beline de bir kemer ve gizli fermuar taktım.astarını diz hizamda bıraktım.

bluzu ise, en alttaki fotoğrafta bilgileri olan kalıbın ön kısmını kullanarak, yanlardan arkaya uzatarak yekpare kestim.pamuklu bir kumaşı da astar yaptım.düğme yerine bir kaç çıt çıt kullanarak bitirdim.

bir-iki günde, dikişe yeni başlayanların bile zorlanmadan yapabileceği bir model.üstelik eteği ayrı, bluzu ayrı kullanma olanağı da var..

elbise : designbyeda
ayakkabı : nine west









                                                   
                                     
                                                      kalıp 40 beden fakat ben küçülterek kullandım.

16 yorum:

serpil dedi ki...

Kumaş çok çok güzelmiş tam salınılıp gezilecek türden :) E hadi keyfiniz bol olsun yazın bakalım salınıp gezin:)Harika olmuş yine Eda hanımcım ellerinize sağlık :)

MODAVESAİRE dedi ki...

hööngg..sen 40 beden misin.. yok yok valla inanmam:)) üst bluz modeline bayılırım.çok şık bir davet elbisesi oolmuş. desenli kumaşlarla da yazlık günlük bir elbise olabilir.oohh.düşününce yüzüm güldü valla, çiçekli bir kumaşla, şifonya da penye falan meselaa:)).güle güle giy tatlım...

designbyeda dedi ki...

serpil,
hahah çok teşekkür ederim ben evde bile salındım şimdiden :)

modavesaire,
:)))) yookkk değilim 40 bedendi ama ben küçülterek kullandım.o detayı atlamışım hemen düzeltiyorum.çok teşekkür ederim canım.gerçekten tiril tiril kumaşlarla harika olur.

keskin makas dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık:):)

Bal kızın annesi dedi ki...

ÇOK hoşuma gitti bayıldım.ellerinize sağlık

nagice dedi ki...

süper olmuş.elinize sağlık..bizde yazları datçada gçiriyoruz.muğlaya yerleşmeyi düşünüyoruz ileride.yıllarca fetiyeye geldik tatile baktık sonraları çok yabancılaşmaya başladı..kalabalıklaşma falan...datçaya demir attık.sakin orası fetiyeye göre..tabi siz yerli halkı daha farklı düşünüyorsunuzdur..neyse görüşmek üzere...

suhuba dedi ki...

Süper olmuş. Yazın bunu giymesi ne keyifli olacak...

designbyeda dedi ki...

keskin makas,
Bal kızın annesi,
çok çok teşekkur ediyorum.sevgiler.

nagice,
fethiye'nin çok yabancılaştığı konusunda size katılıyorum.yerli halk olarak bunun sıkıntılarını yaşıyoruz malesef.çok teşekkür ederim.

suhuba,
ben de aynı fikirdeyim canım :) yaz gelsin artık.. teşekkür ederim

dikisdersi dedi ki...

harika olmuş Eda mükemml .salınmak hakkın :)

Sedacry dedi ki...

Edacım herşey güzel görünüyor ama benim nacizane fikrimi sorarsan: üst kısım sana biraz bol gelmiş gibi geldi bana( burdan gördüğüm kadarıyla)..biraz daha üstüne otursa süper durcak.birde bel kısmında ki kemer gibi bir yer varya..(iki parçaymış elbise)o kısmı ya daha kalın yapmalısın yada faklı bır aksesuarmı kullansan? diyorum ben bilmem ne dersin?sakın yanlış anlama ben moralını bozmak için değil aksine sen daha güzel ol die söylüyorum:)faydalı olmak adına..sen bu haliyle mutluysan benim yorumum da gerisi de boş canım...takma güle güle giy güzel günlerde kullan

designbyeda dedi ki...

Sedacry,
canım niye moralim bozulsun,tabiki de fikirlere açığım.benim görmediğimi birileri görebilir.her zaman beklerim yorumlarını.
kemer konusunda haklısın.ben de öyle hayal etmiştim ama kumaşı ucu ucuna yettirdim maalesef.giyeceğim zaman obi kemerle falan tamamlayabilirim diye düşündüm ben de :)

darkolivee dedi ki...

ooffff çok güzel olmuş ama buuuu..
ellerine sağlık, harikaa yaa, aynı modeli tiril tiril çiçekli bir kumaşla hayal ettim, düzde olabilir, azıcık rüzgarda uçuşan eteklerle bir yaz davetinde gezmede alışverişte heryerde kurtarıcı olur bayıldım yaa

ellerine sağlık

sevgiler

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

ellerinize sağlık, gerçekten çok güzel olmuş bayıldım

designbyeda dedi ki...

dikişdersi,
:)) çok teşekkür ederim.senden de geçer not aldıysa, yazın salınırım bol bol o zaman..

darkolivee,
aynı modeli farklı kumaşlarla ben de hayal ediyorum.inşallah yapacağım.çok teşekkür ederim.

neslininatölyesi,
çok teşekkür ederim.sevgiler.

Nixe dedi ki...

bayıldım bayıldım çok güzel :D ben hemen koşayım bir kursa

designbyeda dedi ki...

nixe,
çok teşekkür ederim..mutlaka gidin..