8 Ocak 2012 Pazar

tüylü mont ve seyirlik lodos dalgaları




bir önce ki yazımda anlattığım gibi biten 3 dikişimden 2.si bu mont.kumaşı bana hediye eden yengeme çok teşekkür ediyorum daha 3metre kadar var :) bu tay tüyü kumaşı 20 seneden daha fazla bir süredir dolabında bekletiyormuş.uzun bir kaban diktirmek istemiş ama duyduğu ücret 300 tl den aşağı olmamış hiç..şaşırdım doğrusu.rayici hakkında pek bilgim de yok aslında..kısacası koca kumaşı bana hediye etti :)

kalıbı daha önce burada kullandığım mont ile aynı.

bir iki karesi evden yakın çekim, sonrası tüm Türkiye'yi etkileyen lodosun yarattığı muhteşem manzara ile birlikte..sevgiler
















ve ertesi sabah denizin muhteşem rengi ile sabah kahvesi..


13 yorum:

suhuba dedi ki...

Montun ve üzerinde duruşu çokkk güzel. Yine çok güzel olmuş. Manzarayıda es geçmiyorum o da süper :)

biryudumhobi dedi ki...

yaptıklarına bayıldım dikiş konusunda ne kadar marifetlisin eline sağlık.

designbyeda dedi ki...

suhuba,
canımm teşekkür ederim.

biryudumhobi,
çok teşekkürler, sevgiler

darkolivee dedi ki...

allahımmm denizi görünce yazı ne kadar çok özlediğimi farkettim, ne kadar şanslısın :))
harika resimler, montun da harika, sıcacık kalman dileğiyle :)

sevgiler

designbyeda dedi ki...

darkolive,
ben de çok özledim yazı ama bu da çok ayrı bir keyif verdi bana.şanslı olduğumu düşünüp her an şükrediyorum Rab'bime.çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için...

Adsız dedi ki...

edacım montun çok güzel...seni 1 aydır takip ediyorum yaptıkların çok başarılı bence..twitter facebook falan yokmu?daha yakın takip etmek isterdim bende dikişe yeni başladım...yardımcı olurdun belki:)birde manzaralar çok güzel yaa denize aşık biri olarak kıs-kan-dım seniii...seda

zeys dedi ki...

Ne guzel bi yer bulundugun yer..cok huzur verici bayildmmmm

designbyeda dedi ki...

seda,
çok teşekkür ederim seda'cım.facebook ta bulabilirmisin bilemiyorum yakında linkini ekleyeceğim zaten. http://www.facebook.com/eda.utlu

sevgiler

zeys,
çok teşekkür ederim.ben de huzur buluyorum Fethiye'de

Adsız dedi ki...

Face de arkadaş olarak ekleyemiyorum kapalı...açtığın zaman eklerim mutlaka teşekkürler ayrıca:)Seda

designbyeda dedi ki...

aa evet unutmuşum kapalı olduğunu açıyorum hemen ...ben teşekkür ederim

esrayla dedi ki...

merhabalar...bütün diktiklerinize baktım ve bayıldııııım...takipçinizim...bende dikiş makinesini 5 ay önce aldım..denemeler yapıyorum...bir tek etek ve oğluma oyuncak,ıvır zıvır diktim..kursa gittiniz mi acaba...

designbyeda dedi ki...

esrayla,
hoşgeldiniz.beğenmenize çok sevindim.evet, 8 ay kadar halk eğitim merkezi kurslarına gittim.

herşey tadında dedi ki...

sanırım burası belcekız ben bayılıyorum oraya cennetten bir parça gibi
ara ara geliyorum fethiyeye teyzemkaragözlerde oturuyor orasıda gerçekten çok güzel