6 Ocak 2012 Cuma

MANEQUİM MAGAZİNE




gezmek, tozmak, mutluluk, yeni yıl, üzüntü,keder, tembellik derken 2 haftadır diktiklerimi paylaşamadım.3 ayrı kumaşı aynı anda kestim.biraz onu biraz bunu dikiyorum derken 3 de aynı anda bitti.bu ilki;

internetten indirdiğim manequim 624 dergisinin 279 numaralı modeli.üst tarafı yeterince hareketli olduğu için altını sade bırakmayı tercih ettim ve kalıbın alt kısmı yerine düz dar etek kalıbı kullandım.sırt kısmını biraz daha açtım.
yazı sabırsızlıkla bekliyorum.

7 yorum:

Nisamu Style dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık:)

serpil dedi ki...

Süpppeeer.. Yapmış yine yapacağını bu kız:) Sırtı böyle daha hoş olmuş bence. Amaaaan yazı beklemeyin giyin bi yerlere olsun bitsin , yemek falan gibi :) İnsanın içinde kalıyor :)

keskin makas dedi ki...

kumaşınreni ve modeli süüüperrr ouş alt tarafını biyiki böyle yapmışsın güle güle kullan:):):)

berry dedi ki...

Elbisene bayıldım. Rengi çok güzel ve modelle birleşince muhteşem olmuş. Bence en önemlisi de sana çook yakışmış güle güle giy :))

designbyeda dedi ki...

Nisamu Style,
teşekkür ederim..sevgiler

Serpil Hanım,
ben de aynı fikirdeyim aslında :) yılbaşını dışarıda geçirseydim mutlaka giyecektim.

keskin makas,
çok teşekkür ederim.sevgiler.

berry,
güzel yorumun için çok teşekkür edrim.

suhuba dedi ki...

Müthiş olmuş. Bayıldım..

designbyeda dedi ki...

suhuba,
sağol tatlım :)