21 Ocak 2012 Cumartesi

blazer ceket ve bluz


niye uğraşıyorum ceketle montla bilmiyorum.her seferinde daha kolay işler yapacağımı söyleyip,sözümü tutamayıp kendimi ceket kalıbı çıkarırken buluyorum. elime geçen kumaşlar beni böyle uğraşlara yönlendiriyor.pamuk sateni metresi 1,5 liradan bulunca biraz fazla almıştım.önce anneme bir pantolon, sonrasında yine annem için bir elbise diktim ve kalanını bu cekete kullandım.bir clutch çıkacak kadar kumaş kaldı :)  
 kalıp bilgileri aşağıda ki fotoğrafta yer alıyor.bütün kalıplarımın üzerine modelin resmini çiziyorum.dergide ki resmin üzerinden kopya alıyorum.kalıbı 36 çıkardım ama kumaşım az olunca dikiş paysız kestim ve 34 bedene denk geldi. benim için tam oldu diyebilirim..




burada diktiğim ceketin artan kumaşı da bütün artan minik kumaşlarım gibi staples büstiyer oldu.kalıbı çok eski üzerine not almamışım ama daha önce de bu beyaz büstiyeri dikmiştim.


12 yorum:

serpil dedi ki...

Yine ağzım açık kaldı.. Bence niye cekete yöneldiniz yine biliyor musunuz, zorları başarmak kendine güveni çok yenileyen birşey de ondan galiba..Harika başarmışsınız bu arada yine :) Kollar nasıl güzel oturmuş..Büstiyer de muhteşem. E artık bunu para kazandığınız iş haline getirmenin zamanı gelmedi mi sizce de? :)

keskin makas dedi ki...

işçilik süper elinize sağlık

MODAVESAİRE dedi ki...

muhteşem tek kelimeyle bayıldım ikisine de !!! ceket iyi de astarı sinir bozucu.çok tembelim bu konuda.. tatlım güle güle kullan :)))

designbyeda dedi ki...

serpil hanımcım,
güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.para kazanma konusunda nedense kendime güvenim yok henüz ve o kadar sabırlı olabilir miyim bilemiyorum ki :))

keskin makas,
çok teşekkür ederim.

modavesaire,
canım çok teşekkür ederim nedense astar bana sıkıntı vermiyor, pek özenmediğim için kolay geliyor sanırım :))) astarlamazsam içim rahat etmiyor zaten..

dikisdersi dedi ki...

ceket modeli arıyordum ,buldum sanırım :)çok güsel bir model ellerine saglık güsel günlerde giy ,bustiyer de çok güsel ...

Nisamu Style dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.İyi günlerde kullanın.

suhuba dedi ki...

Hazır gibi süper olmuş elleri,ne sağlık. İkiside süper... Bayıldım. Güle güle giy. Çok yakışacak eminim. Evet bende resmini çiziyorum böyle kolay oluyor. :)

suhuba dedi ki...

Ben tembelim. Senin gibi çalışkan bir hatunun neden günlerdir sesi çıkmaz ki ? Hasta mısın yoksa?

designbyeda dedi ki...

dikişdersim,
ilham verebildiysem ne mutlu bana..çok teşekkür ederim..

nisamu style,
çok teşekkür ederim.sevgiler.

suhubam,
canım çok sağol hasta değilim çok şükür bilgisayarım bozulmuştu.tamirdeydi o yüzden geciktim.tembel değilsin ayrıca ben de evli ve çocuklu olsam bu kadar vakit ayıramazdım :)

suhuba dedi ki...

Seni daha çok sevdim şimdi :)

suhuba dedi ki...

Bu arada ekleme yapalım evli-çocuklu-çalışan :)

designbyeda dedi ki...

suhuba,
ooooo o zaman ben kumaşa iğne bile saplayamazdım..kendine haksızlık yapma buşuna :) ben de seni seviyorum çok teşekkür ederim..