7 Aralık 2011 Çarşamba

elektrik mavisi skinny


bu pantolon benim ilk renkli pantolonum olma özelliğini taşıyor.bu sene renklere geçiş yapabildim.hala inanamıyorum.
sevgili suzy 'nin pantolonunu görmem ile kalıbı denemek için cesaret geldi diyebilirim.çünkü pantolon kalıplarından çok korkuyorum.aman kilolu gösterecek, aman popoyu yayvan yapacak diye düşünmekten, hep elbise, bluz gibi düzeltmesi mümkün olan şeyler dikiyorum.ben bu kalıbı sevdim ama bende daha iyisi var diyen varsa lütfen söylesin. artık renk renk pantolon dikmek istiyorum.

kalıbı burda  şubat 2010 / model 111 

bu kumaş aslında pantolonun pervazında gördüğünüz renkti.kumaşı kestim, pantolonun dış ve iç kısmını birleştirdim ve ne göreyim? yıkadığım halde çıkmayan ve kumaşı keserken farketmediğim minik lekeler var..tabi gözden çıkardım kumaşı ve çamaşır suyunda bir gece beklettim, ertesi gün viktoria toz boyanın, kot mavisi rengine boyadım.rengi çok güzel aldı ve lekeler kapandı ama kemer parçalarını makinaya koymayı unutunca :) pantolonu pervaz ile çevirmek durumunda kaldım. birde tabiki değişiklik yaptım ve pantolona yandan değil önden gizli fermuar taktım.







15 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

tatlım bel bandı farklı renk olunca da süpper oluyo:)) rengi de harika tek kelimeyle!!!!güle güle giy... burdanın bazı kalıpları güzel bazıları çok fena. sen de baya kaslısın bacaklar falan ne kadar fit:)) ben yumoş yuoşum:) yapım bu:) güle güle giy elerine sağlık çoook beğendim ben :))

haskumaş dedi ki...

bu fizikte bide düşünüyomusun yani çuval giysen yakışır valla

serpil dedi ki...

Çok güzel olmuş pantolon.. Hikayesi de eğlenceli ama siz o lekeleri görünce pek eğlenmemişsinizdir sanıyorum :)) Neyse sonuç süper sağlıklı günlerde giyin inşallah.

motto dedi ki...

Eda cim resmen agzim acik kaldi.bende resimlerde gorunce,yaziyi okumadan.satin aldiin bi pantolonu fotografladin sandim.harika olmus.ellerine saglik.
Bu kalibi bende calismak isterim super olmus cunku.bayildim.
İyi gunlerde...

suzy dedi ki...

OOOleyyy:) Renk süper olmuş, seni bırakmadığına çok sevindim bu pantalonun. Güzel oturuyor ve öncen fermuar takmanı resmen kıskandım (Ben hala bilmiyorum da:(

designbyeda dedi ki...

MODAVESAİRE,
canım çok haklısın ben de farklı renk astar pervaz falan çok beğeniyorum.
biraz kaslıyım :) pilates yapmanı öneririm..çok sıkılaştırıyor.yorumun için teşekkür ediyorum.

haskumaş,
:) teşekkür ederim.

serpil hanım,
evet lekeleri görünce üzüldüm baya.elimde bundan ayrı bir tane pantolonluk kumaş kaldı çünkü..çok teşekkür ederim.sevgiler.

motto,
vallahi o derece güzel bulmana çok sevindim..dene mutlaka canım.bir kalıbı farklı kumaşlarda görmeyi çok seviyorum.öptüm çok.

suzy,
inanmıyorum..nasıl? o güzelim bluzları diken, kol takmayı becerebilen sen..ben kursta gördüğüm için biliyorum gerçi..detaylı anlatımlar olsa kesin yaparsın çok kolay.kalıbı keşfetmem sayende oldu.çok teşekkür ediyorum..

Swift dedi ki...

Pantolonu süper dikmişsin kesinlikle çok başarılı. Hazırlardan hiç bir farkı yok. Yalnız ben bir şey merak ettim victoria toz kumaş boyası ile boyadım demişsin. Makinede mi boyadın, kaynatarak mı açıklarmısın ? Ben ne zaman boyasam ya alacalı oluyor ya da hiç tutmuyor :( Senin boyaman da muhteşem olmuş dikişinde. Cevaplarsan sevinirim.

xcelis dedi ki...

hazır aldınız sandımmm ya ellerinize sağlık ne kadar güzel olmuş güle güle giyinin üzerinizde çok şık durmuş kesinlikle trend renklerini denemelisiniz.
Sevgiler.

designbyeda dedi ki...

Swift,
çok teşekkür ederi.kaynatarak pek başarılı olmuyor sonuç.alacalı oluyor dediğiniz gibi.makinada 60 derecede yıkıyorum.90 derecede çekme oluyor çünkü :)

xcelis,
kırmızı ve hardal rengi deneyeceğim.çok teşekkürler.

motto dedi ki...

Edacim cok haklisin,kalibi farkli kumasla calismak cok iyi oluo,yeniden doguo sanki.
Ben burda dergisi alinca,en az bi kac gun iyice bakiorum.hayal ediorum once..cok degisik calismalar olabilio boylece..

Swift dedi ki...

Teşekkürler cevabın için. Peki boya sabitleyicisi fiske kullanıyormusun. Yalnızca boyayı mı koyuyorsun deterjan gözüne ilk fırsatta 60 derecede bende denicem bakalım. nasıl olacak.

designbyeda dedi ki...

motto,
:) benim de en sevdiğim şeylerden biri günlerce dergiye bakıp ne yapabilirim diye düşünmek.

swift,
rica ederim.boyayı küçük bir şişede sıcak suyla çözdürüyorum,içine 1 tatlı kaçığı kadar tuz atıyorum.sabitleyiciyi bir kere denemiştim ama genelde tuz veya sirke ekliyorum.boyanın arka kısmında kullanımında belirtilmiş oranları..

designbyeda dedi ki...

swift,

bu arada makinanın durulamaya geçmemesine dikkat et.ne olur ne olmaz.ben yıkama kısmından sonra sıkmaya geçiriyorum hemen

suhuba dedi ki...

Selam. Muhteşem. Kendini aşa aşa nereye varacak sonu bu işin ? Valla bilemiyorum. Çoook beğendim

designbyeda dedi ki...

suhuba,
teşekkür ederim suhubam :)