17 Aralık 2011 Cumartesi

dış mekan dekoru


erkek arkadaşıma ait bir yerin bazı işlerini yapmıştım geçen sezon başı.dışarıya açılan ve insanların gözü önündeki , alelacele yapılmış bu koridor, erkek arkadaşımı çok rahatsız ediyordu ve tavanı bir perdeyle kapatmak onun fikriydi. yani fikir ondan hayata geçirmek benden..ilk etapta bloğum olmadığı için fotoğrafını çekme gereği duymamıştım.bloğu açtıktan sonra fotoğraf çeksem de bir işe yaramayacaktı çünkü öncesi ve sonrası olarak göstermem için perdenin kaldırılması gerekiyordu.yaz ortasında perdenin takılı halini çekmiştim.geçen ay da perde kaldırılınca  :)

eni 180 cm ve metresi 1,5 lira olan ham bir kumaş kullandık.15 metre uzunluğunda 2 parçayı uzunlamasına birleştirdim dikerken arasına saten kurdele ekledim.bu ortası oldu.2 kenarını da kurdele ekledim.

demirciye biri ortada yüksekte, 2 si kenarlarda ve alçakta olmak üzere 3 adet demir boru yaptırıldı bize de yaklaşık 100 adet kurdeleyi bağlamak düştü :)

fotoğraflarda kendini belli etmese de, çok hoş bir havası oldu.opera salonları gibi :)gelen geçen fotoğrafını çekiyormuş.eee ben de her geçişimde işe yaramanın ve beğenilen bir şeye imza atmanın verdiği keyifle gülümsüyorum.










2 yorum:

FidoLand dedi ki...

aaa..yaptığın tavan kumaşı ortamı ne kadar da farklılaştırmış,zenginleştirmiş!!ellerine sağlık,harika bir iş çıkarmışsın :)

www.fido-land.blogspot.com

designbyeda dedi ki...

FidoLand,
çok teşekkür ederim :)