30 Aralık 2011 Cuma

bobbi brown lash glamour extreme lengthening mascara


hafta sonu için Antalya'ya gittim.şansıma hava çok güzeldi bol bol gezdim.çok sevdiğim Kaleiçi'nin dar taş sokaklarında dolandım.tabi alışveriş de yaptım.Terracity'deki Boyner mağazasının içinde olan Bobbi Brown vazgeçilmez uğrak yerim oldu.makyöz Güneş Hanım, doğal ama güzel makyajı ve içtenliği ile kendinizi o kadar iyi hissetmenizi sağlıyor ki, diğer mua'lar gibi boya küpü ve de kasıntı değildir kendileri.ve de mükemmel makyaj yapıyor.ne istediğinizi şıp diye anlayıp 12 den vuruyor.
bu ziyaretimde şans yine benden yanaydı ve çok zor indirime giden Bobbi, 2. ürüne %50 indirim yapmıştı.rimel ihtiyacımı karşıladım ve bir de ruj aldım.rimeli anlata anlata bitiremem.kat kat sürseniz bile kirpikleriniz kalıp gibi değil yumuşacık oluyor ve ağırlaşmıyor.tül gibi duruyor resmen.uzatıyor, dolgunlaştırıyor, kurum gibi dökülmüyor, bulaşmıyor ve temizlemek istediğinizde nazikçe kirpiklerinizi terkediyor
içinde kurşun ve balmumu yok.yani sağlık açısından uygun olduğunu ve uzun süre donmayacağını vaad ediyorlar.
bu rimelden önce loreal lash architect 4d ve max factor masterpiece  denedim.loreal tam bir hayal kırıklığı oldu çünkü o rimeli almak için gitmiştim resmen.sonrasında max factor'u denedim ve oldukça beğendim fakat bobbi'yi denemeden almak istemedim.iyi ki öyle yapmışım. şimdilik çok memnunum ve bir daha alır mıyım? EVET







Hiç yorum yok: