13 Aralık 2011 Salı

bobbi brown corrector + creamy concealer kit , mac blush






bir değişiklik yaparak makyaj postu yayınlamak istedim.asıl amacım bobbi brown'un ödüllü corractor ve concealer'ını tanıtmak idi ama sonunu her zaman yaptığım kolay bir göz makyajıyla bitirdim.
göz altım oldukça sorunludur.çökük olduğu için morluklar var maalesef ve birde o morluklardan kurtulacağımı düşünerek yıllarca kullandığım göz altı kremlerinin etkisiyle minik yağ bezeleri var.

artık elimi asla kötü kremlere sürmüyorum.göz altım  ve cildim için kullandığım tek marka L'OCCİTANNE.
dünyada organik patentli 2 markadan biri ve inanılmaz memnunum.başka bir yazımda ayrıntılı anlatacağım.

alt fotoğrafta tekli olan corrector.tek başına kullanılması tavsiye edilmiyor.ardından concealer kullanılması gerekiyor.gündüz makyajı için oldukça fazla, fakat gece için şiddetle tavsiye ediyorum. 
ben gece makyajımda mutlaka önce correctoru sürüp yaklaşık 5 dk bekledikten sonra concealer ve ardından sabitleyici pudrayı sürüyorum.

ikili olan ise concealar + sabitleyici pudra.gündüz makyajımda bu ikiliyi kullanıyorum.mükemmel bir kapatıcılığı var.ayrıca siz yıkayana kadar asla sizi terketmiyor.

fiyatlar açısından ilk etapta biraz pahalı geliyor kulağa, fakat mayıs ayından beri kullanıyorum ve en az 1,5 sene daha yetecekmiş gibi duruyor..


corrector_light bisque
creamy concealer_beige
powder_pale yellow

ilk firça kapatıcı fırçası.bobbi'nin  fırçası oldukça pahalı olunca Sephora'dan çok çok ucuza bu fırçayı aldım ve de memnunum.önceden parmak uçlarımla sürerdim ama fırçayla sonuç daha homojen oluyor gerçekten.

ikinci fırçayı eklememin sebebi, sağ ucunda ki sünger fırçayı göstermek..
göz kalemimi  kalıp gibi sevmediğim için sünger uçlu bu fırçayla hafifçe üzerinden geçiyorum.hem daha buğulu bir makyaj oluyor hem de daha kalıcı..kalemi rastgele sürüp, biraz dağıtıyorum. 





MAC allıklar gerçekten çok başarılı, renkleri muhteşem ve çok kalıcı.saatlerce sürdüğünüz gibi kalıyor.fakat bobbi brown allıkları açık ara farkla önde bana kalırsa.kutusunda pamuk helva gibi duran bu allık benim tenimde pembe ile şeftali arasında bir renk yansıtıyor.koyu renk allıklar her zaman daha yaşlı ve yorgun gösterdiği için tercih etmiyorum.doğal renklerden yanayım.terlediğimizde, koştuğumuzda veya utandığımızda yanaklarımız kahverengi değil, pembeleşir ne de olsa :)



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba benimde göz altı morlukları problemım var. Cildimde biraz hassas her markayı kullanamıyorum. Bundan daha önce internetteki yorumlardan etkilenerek paraya kıyarak lancome aldım. Biticek yenisini almak istiyorum ama aynı marka degıl. cunku kapatıcılıgı cok ıyı sayılmaz. Şimdi bobiyi almak istiyorum ama kapatır değilmi. Fiyatlarıda bıraz pahalı oluyor çünkü.Tek concealer mi alaym yoksa kapatıcı etkısı yükselsin diye correctoruda alayım mı ? Ne diyorsunuz Fikrinizi alayım :) Yaşım 18 daha erken kullanmayın dıyebılırsınız ama gözlerımın hıc bir güzelliği kalmıyor öyle. Tenim Açık tonlarda açık buğday beyaz ten gibi bişey :) Teşekkürler

designbyeda dedi ki...

Bobbi standında ürünü size uygulayacaklar, bir gözünüze corrector ile diğerine sadece concealer sürdürün. Kararı o şekilde verin beğeniceğinizi düşünüyorum kapatıcılığından memnum kaldığım tek ürün.