20 Aralık 2011 Salı

anvelop elbise


''bu açıdan çekeyim daha güzel olur'' diyen yok, ''etek ucun yamuk durmuş biraz düzelt'' diyen yok..hep gelişi güzel  çekiliyor.çok üzgünüm kusurlara takılmayınız.çok isterdim daha anlamlı  ve belirgin fotoğraflı yayınlarım olsun ama bir çoğumuzun aynı dertten muzdarip olduğunu düşünerek avutacağım kendimi.

artık bazı kıyafetlerin yazı ve kışı olmadığını düşünüyorum.çizme, opak çorap ve hırka/ceket ile tamamlanınca bu tarz elbiseleri giyebiliyoruz artık.kısa kollu yada ince kumaştan diye kimse ayıplamıyor eskisi gibi..

kumaşı Ankara'daki Bursa Kumaş Pazarı'ndan metresi 10 liraya almıştım.içine astar dikmedim.daha önce diktiğim iç elbise ile birlikte kullandım.

kalıp: haziran 2011, model 139  

14 yorum:

serpil dedi ki...

Kumaş ayrı model ayrı güzel bu ne yahu,ba-yıl-dımmmmm! :)

motto dedi ki...

Cok guzel canim.kumasin da cok hosmus.ellerine saglik..

keskin makas dedi ki...

çok güzel olmuş kumaşta çok güzel modelle birbirini tamamlamış eline sağlık

designbyeda dedi ki...

Serpil Hanım,
çok teşekkür ediyorum :)

motto,
sağol canım sevgiler.

keskin makas,
çok teşekkürler.

suhuba dedi ki...

Vayy çok çekici olmuşsun.. Bayıldım. Üzerine cuk oturmuş. Kalıbı burdadan mı? Hangi sayı?

dikisdersi dedi ki...

nasıl durmuşsa durmuş yakışmış ,güle güle kullan çekeninde ellerine saglık ,birde ben bulabilsem çekecek birilerini .

kalıbın ganimetini yazmamışsın :)nereden

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Harika görünüyorsun canım..
Sevgiler.
Takibindeyim.

designbyeda dedi ki...

suhuba,
cnm teşekkür ederim..haziran 2011, model 139 kalıp.

dikişdersi,
işin en zor kısmı fotoğraflamak yahu gerçekten sıkıntı veriyor insana.tonla fotoğraf arasında 1-2 tane anca beğeniyorum.kalıbı yazmıştım ama aşağılarda pek belli etmiyor sanırım kendini :) haziran 2011, model 139 .çok teşekkür ediyorum ayrıca.

Hayat Cafe Tarifleri,
çok teşekkür ediyorum ve hoşgeldin :)

want more fashion dedi ki...

süper ötesiiiiii !!
arika ellerine saglik !

designbyeda dedi ki...

want more fashion,
çok teşekkür ederim :)

Birileri anlatsın dedi ki...

Çok güzel olmuş güle güle kullan, sana da çok yakışmış.

designbyeda dedi ki...

Birileri anlatsın,
teşekkür ederim, sevgiler..

zeys dedi ki...

Kumasin rengi ne kdr hos..cok hos olmussunnn

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

designbyeda dedi ki...

zeys,
teşekkür ederim sevgiler